Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Πέμπτη, 4 Μαΐου 2017

To Θαύμα της ζωής (ξανά) αρχίζει

Δεν χρειάζεται να εξηγήσω κάτι από τον τίτλο, 

Ο τίτλος τα λέει όλα <<To Θαύμα της ζωής ξανά αρχίζει >.

Ήρθε η ώρα να προσφέρουμε στο Γιάννη το καλύτερο, ακριβότερο και πολυτιμοτερο δώρο.... ένα αδερφάκι. 

Θα αρκεστώ σε λίγα λόγια, θα πω ότι ζω μια από τις ωραιότερες περιόδους της ζωης μου, 

Ευχαριστώ το Θεό που μου έδωσε τη  χαρά να ξανά ζήσω αυτό το ταξίδι, αυτη τη φορά ομως εχω συνοδοιπόρο και το Γιάννη που με προσέχει και έμενα και αυτό το σπορακι που εχω μέσα στη κοιλίτσα.
Τα πρώτα σημάδια κόπωσης και υπνηλίας  έκαναν την εμφάνιση τους από την πρώτη εβδομάδα, με πολλούς εμετούς και αναγούλες όλη την ημέρα
Σημάδια φυσιολογικά, που δεν ξέρουμε σε αυτό το ταξίδι τι μας επιφυλάσσει.

Εύχομαι το ταξίδι μου να είναι ομαλό, όμορφο, με στιγμές χαρούμενες. 




Γιώτα

2 σχόλια:

  1. Κορίτσι μου γλυκό τι όμορφα νέα είναι αυτά!!
    Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να πάνε όλα καλά. Να έχεις μια υπέροχη διαδρομή!!!!
    Με το καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ Μαρθα. να σαι καλα. Καλη διαμονη στη ΚΥΠΡΟ Σου ευχομαι

      Διαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις