Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Τετάρτη, 4 Ιανουαρίου 2017

Τα δικά μας χειροποίητα ημερόλογια

Φέτος μας έπιασε να κατασκευάζουμε και να χειροτεχνούμε ώρες ατέλειωτες εγώ και ο Γιάννης
Σας έδειξα και πιο παλιά τις απλές  χειροτεχνίες μας.

Για τα Χριστούγεννα μου ήρθε μια ιδέα να φτιάξουμε ημερολόγια με ξύλινες κουτάλες και να τα διακοσμήσουμε όπως θέλουμε εμείς
Εγώ έφτιαξα ημερολόγια για τους συγγενείς μας και τους φίλους μας και ο Γιάννης τα δικά του ημερολόγια που είναι διακοσμημένα από αυτόν
Πολύ  απλά και το κόστος τους το πολύ 1.3 ευρώ το καθένα
Πήραμε κανσόν χαρτόνι άσπρο και σχεδιάσαμε καπέλα και ποδιές και κάναμε τους μάγειρες μας

 Επειδή θέλαμε να δώσουμε και στους παππούδες μας βάλαμε σε μερικούς και άσπρα μαλλιά
 τα δικά μου είναι άλλο ύφος και άλλη διακόσμηση, άρεσαν πολύ στους συγγενείς μας όταν τα μοιράσαμε δώρο
μια ωραία πρόταση 
και του χρόνου να φτιάξουμε ακόμη περισσότερα

σας  χαιρετώ





Γιώτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις