Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Τετάρτη, 9 Νοεμβρίου 2016

Στολίσαμε και φέτος

Πριν δυο χρόνια δεν είχα όρεξη να στολίσω και είχαμε ενα μικρο δεντράκι και τίποτα άλλο ιδιαίτερο  να συνυπάρχει μαζί μας στο σπίτι

Πέρυσι και ενώ  ο  μικρός μας ήταν σχεδόν 3.5 αποφασίζαμε να στολίσουμε το δέντρο μας, αλλά να ειναι καινούργιο εντυπωσιακό και γενικά να τα πάρουμε όλα τα πράγματα από την αρχή. Ναι μας κόστισε λίγο παραπάνω αυτή η ιστορία αλλά το ευχαριστηθηκαμε όλοι μας.



Φέτος δεν κρατιόταν ο Γιάννης και από 1 Νοεμβρίου βάλαμε μερικές πινελιές χριστουγεννιάτικες και 9 Νοέμβρη στολίσαμε το δέντρο. 

Ο καλύτερος βοηθός ήταν



Αυτός ασχολήθηκε με το δέντρο. Το στόλισε όλο μόνος του και εγώ με την διακόσμηση της πόρτα μας και γενικά ολο του σπιτιού

Το δέντρο φέτος γέμισε με κόκκινες μπάλες αλλά και με κόκκινες κουκουβάγιες που τις φτιάξαμε εμείς

Ήδη γράψαμε και το γραμμα στο Αη Βασίλη το οποίο το ζητάει απο το Καλοκαίρι.
Που και που μας επισκέπτονται και τα ξωτικά και μας φέρνουν διάφορα καλούδια

Και του χρόνου να είμαστε καλά να το στολίσουμε αστέρι μου και σούπερ βοηθε μου!! 







Ας κάνουμε και φέτος τα Χριστούγεννα μαγικά γεμάτα φως και αγάπη!! 



Γιώτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις