Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Σάββατο, 29 Οκτωβρίου 2016

Πως να τακτοποιήσετε το παιδικό δωμάτιο του παιδιού σας

Γενικά με πιάνει ένας πονοκέφαλος κάθε φορά που πρεπει να κατεβάσω χειμωνιάτικα ή καλοκαιρινά και για κάποιο διάστημα ειδικά ένα μήνα περίπου θα πρέπει να συνυπάρχουν καλοκαιρινά με χειμωνιάτικα μαζί ειδικά την άνοιξη ή το φθινόπωρο μέχρι να μπει καλά ο χειμώνας ή αντίστοιχα το καλοκαίρι.Δεν έχω αυτή τη πολυτέλεια να έχουμε ντουλάπα και έτσι η δουλειά μας γίνεται με μια συρταριερα,και δυο μικρές συρταριερες για τα εσώρουχα του

αρχικά στο πρώτο συρτάρι έβαλα κουβέρτες χοντρές, λεπτές και πικε μαζί μέχρι να έρθουν τα βαριά κρύα που θα μας μείνει μια χοντρή κουβέρτα και δίπλωσα όλα τα λεπτά μπλουζάκια μαζί με κάποια χοντρά μπλουζάκια . Τα τοποθέτησα έτσι ώστε να βλέπει ο μικρός ποιο μπλουζάκι θέλει να φορέσει και να το επιλέγει μόνος του χωρίς να έχω την γκρίνια του ΄΄οχι μαμά δεν θέλω αυτή την μπλουζα΄΄




το ίδιο έκανα και με τις φόρμες του.
Όλες διπλωμένες με τα παντελονάκια τοποθετημένα μέσα στις μπλούζες και τον αφήνω να διαλέξει όποια θέλει. Από πίσω έχω βάλει τα τζινακια του.

εδώ έχουμε τις πετσέτες μπανιου Σώματος και προσώπου. 

το ίδιο έχω κάνει και με τις πυζαμουλες του. Και είναι όλα τακτοποιημένα με τα παντελόνια τους και ούτε ψάχνουμε να βρούμε ποιο είναι το σετακι της κάθε πιζάμα

αυτά τα λίγα είχα να σας δείξω. Μέσα σε μια συρταριερα τα χωράμε όλα. Και στη πιο μικρή συρταριερα έχει τα εσώρουχα του

Η ζωή μας θέλει τακτοποίηση , οργάνωση και όλα είναι πιο εύκολα μετά




Γιώτα

1 σχόλιο:

  1. Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που τα έχεις τακτοποιήσει ώστε να τα βλέπει όλα με μια ματιά! Κι εγώ την κόρη μου τη βάζω να διαλέγει μόνη της τα ρούχα της αλλά επειδή τα έχω τοποθετημένα το ένα πάνω στο άλλο, είναι πιο δύσκολο και χρονοβόρο να το κάνει! Θα δοκιμάσω τη μέθοδο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις