Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Τρίτη, 4 Οκτωβρίου 2016

Το δικό μου προνήπιο


Καινούργια σχολική χρονιά, με χαρά και πολύ λαχτάρα ξεκίνησε ο μικρός μας Ο όποιος φέτος πηγαίνει Προνήπιο
Ναι προνήπιο. 
Πέρυσι ήταν μια πολύ δημιουργική και προσαρμοστική χρονιά γιατί πρώτη φορά έφυγε από το σπίτι και πήγε στο σχολείο.
Φέτος τα πράγματα θα είναι λογικά λίγο πιο εύκολα.
Παρόλο που φέτος αλλάξαμε κτήριο, φίλους και δασκάλα τα πράγματα ήταν πολύ πιο εύκολα από ότι πίστευα εγώ.
Ήδη από την πρώτη μέρα στο προνηπιο, ο μικρός μας έκανε καινούργιους φίλους. Μπορεί να στεναχωρήθηκα στην αρχή γιατί θα έχανε όλους τους τους παλιούς φίλους του, αλλά τελικά είναι τόσο κοινωνικός ο μικρός μας που από την πρώτην ώρα είχε ήδη κάνει τους πρώτους του καινούργιους φίλους.




Η αλήθεια είναι ότι ο αγιασμός ήταν αργά . Στις 11.00 και έτσι είχαμε την δυνατότητα να κοιμηθούμε λίγο παραπάνω και να σηκωθούμε με την ησυχία μας να φάμε το πρωινό μας να δούμε λίγο παιδικά και να ετοιμαστούμε χωρίς να βιαζόμαστε. 

 Ετοιμάσαμε τον πίνακα μας και ξεκινήσαμε τις φωτογραφίες.
 Κάποια στιγμή , με μάλωσε άντε μαμά αργήσαμε , θα κλείσει η πόρτα


Πότε πέρασε ένας χρόνος από πέρυσι που πρώτη φορά άφησες την αγκαλιά και τις φτερούγες της μανούλα μωρό μου, περνάει γρήγορα ο χρόνος

Την επόμενη ημέρα για το παιδάκι στο προνηπιο, στις μια που πήγα να τον πάρω ήταν γεμάτος χαρά και μου είπε χοροπηδωντας . Μαμά μου αρέσει πολύ το μεγάλο σχολειό. Γνώρισα και τον Κωνσταντίνο και τον Νικηφόρο και πολλά καινούργια παιδάκια
Σε όλο το δρόμο μου έλεγε τα νέα του. Δεν έφυγε καθόλου το χαμόγελο του από το χείλη του

καλή σχολική χρονιά παιδί μου
αγαπημένο μου προνηπιακι
μεγαλύτερο σχολείο , περισσότερα καινούργια πράγματα έχεις να μάθεις.
Σε αγαπώ πολύ
Σου εύχομαι να έχεις μια όμορφη γλυκιά σχολική χρονιά γεμάτος εμπειρίες και πολλές αναμνήσεις

ααα και να είσαι λίγο φρόνιμος μωρό μου. Δεν θέλω να τρέχεις πολύ γρήγορα.  Σου το λέγω γιατί κάτι ξέρω

τα φιλιά μου η μαμά σου

Γιώτα






Γιώτα

3 σχόλια:

  1. Μεγαλώνουν οι ψυχούλες μου και νιωθω κάποιες φορές οτι δεν τα προλαβαίνουμε.
    Καλή χρονια να έχετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατι παιζει με το κινητού και κολλάει!
      Καλή σχολια χρονια να έχετε γιωτάκι έγραφα!

      Διαγραφή
    2. μεγαλωνουν Μαρθα μου και ουτε καταλαβαινουμε πως περναει ο καιρος. Καλη σχολικη χρονια και σε εσας

      Διαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις