Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2016

Πως να απενεργοποιήσουμε το δεξί κλικ


Καλημέρα 

Πόσοι και πόσες από εσάς έχετε δει τα άρθρα σας, να τα κλέβουν άλλα μεγάλα site ή άλλα blogs και δεν ξέρουμε τι να κάνουμε; 
Μου εχει συμβεί πέρυσι το καλοκαίρι, να το δω σε ένα blog  να έχει πάρει όλο το άρθρο μου χωρίς φυσικά πηγή και πήρε ολόκληρη την ανάρτηση μου ως δική του
Αν σου συμβεί τότε θα καταλάβεις. 
Μια φίλη μου σήμερα το πρωί,  μου έστειλε τον κωδικό που απενεργοποιουμε το δεξι κλικ

Να σας πω ότι σίγουρα θα βρούνε άλλο τρόπο να σου κλέψουν το άρθρο ή τις φωτογραφίες σου αλλα σίγουρα θα είναι πιο περίπλοκο. Η εύκολη αντιγραφή του δεξι κλικ  δεν θα υπάρχει ποια



Πώς απενεργοποιώ το δεξί Click στον Blogger?

1) Σύνδεση στον blogger
2) Σχεδίαση
3) Προσθήκη Gadget
4) Επιλέγεις HTML/Javascript και εκεί βάλε τον παρακάτω κώδικα:





<script language="JavaScript">
<!--
//Disable right mouse click Script
//By Maximus (maximus@nsimail.com) w/ mods by DynamicDrive
//For full source code, visit http://www.dynamicdrive.com
var message="
Right Click Disabled!";

///////////////////////////////////
function clickIE4(){
if (event.button==1000){
alert(message);
return false;
}
}
function clickNS4(e){
if (document.layers||document.getElementById&&!document.all){
if (e.which==2||e.which==3){ alert(message); return false;
}
}
}
if (document.layers){
document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);
document.onmousedown=clickNS4;
}
else if (document.all&&!document.getElementById){
document.onmousedown=clickIE4;
}
document.oncontextmenu=new Function("alert(message);return false")
// -->
</script>




Τώρα αν κάποιος πατήσει δεξί Click, θα του λέει "Right Click Disabled!"
Άμα θες μπορείς να το αλλάξεις και να βαλεις οτι θελετε εσεις




καλη επιτυχια  σε ολους


Γιώτα

1 σχόλιο:

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις