Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου 2016

59 + 1 τυχαία πράγματα που δεν ξέρετε για μένα...





  1. Είμαι γεννημένη το 1985
  2. Μου αρέσει πολύ η σοκολάτα. Πολύ όμως, ζω με αυτή και όλη μέρα. Εξ ου και τα λίγα παραπάνω κιλακια.
  3. Ήμουν πολύ καλή μαθήτρια στο σχολειό, συνεπής , οργανωτική και συνεχώς διάβαζα. 
  4. Εκεί κοντά στα 15 ερωτεύτηκα , και ερωτεύτηκα παράφορα, και έτσι παραμέλησα το διάβασμα και όλα τα φροντιστήρια που έκανα
  5. Δούλευα 10 καλοκαίρια από το 2004 ως το 2014 στο σούπερ μάρκετ Μασουτη. 
  6. Εκεί γνώρισα το πρώτο καλοκαίρι τον άντρα μου και τα φτιάξαμε, χωρίς να ξέρουμε που θα καταλήξει αυτή η σχέση
  7. Σπούδασα στη Δράμα Αρχιτεκτονική, διακοσμήτρια εξωτερικού χώρου
  8. Ξέρω ο τίτλος θα σας ξετρελάνει και θα πείτε ουαου, αλλά για να σας το πω απλά, σπούδασα κάτι σαν γεωπόνος-κηπουρός. Ξενερώσατε;
  9. Εκανα πολλές μετακομίσεις , και ακόμη περισσότερες έρχονται <Δράμα, Ορεστιάδα Αθήνα ,Θεσσαλονίκη>>
  10. Αγαπώ τα palymobil , και επειδή πάντα είχα τύπου playmobil, βγάζω τα απωθημένα μου τώρα με το Γιάννη. Κάθε φόρα που πάμε Σούπερ μάρκετ του παίρνω έστω και ένα μικρο.
  11. Έχουμε πάνω από 50 παραστάσεις playmobil
  12. Εχω 2 βιβλιοθήκες με λογοτεχνικά και 2 βιβλιοθήκες με παραμύθια. Μεγάλες με 6 ράφια η καθεμιά βιβλιοθήκη..Έχω και μια στο πατρικό μου μεγάλη, αλλά εκεί έχω παλιά διαβασμένα λογοτεχνικά που τα αγόρασα όταν ήμουν φοιτήτρια
  13. Προσπαθώ να περάσω το μικρόβιο, του να λατρεύει το βιβλίο-παραμύθι και στο μικρο μου
  14. Εχω κρατημένα παραμύθια μου από το 1990-1991 όταν ξεκίνησα να διαβάζω και τα έχω σε πολύ καλή  κατάσταση. Μόλις τα έδωσα στο μικρο μου να τα διαβάσουμε πήρε το στυλό και τα μουτσουρουσε και κάποια τα έσκισε. Θύμωσα μαζί του τόσο πολύ και νευρίασα. Όσα πρόλαβα να σώσω  τα έκρυψα, τα πονάω τα βιβλία μου. Όταν θα καταλαβαίνει την αξία του΄΄ εκτιμω΄΄ θα του τα ξανά δώσω
  15. Είμαι μανιακή με τη τακτοποίηση.Έχω πολλά ταπερ τετραγωνισμένα μέσα στο ψυγείο μου, αλλά και στα ντουλάπια μου. Τα έχω όλα σε μια ευθεία. Βάζω το χέρι μου να δω αν εξέχει κάποιο έστω και λίγο
  16. Ο αγαπημένος μου τραγουδιστής είναι Ο Μητροπανος,αυτό είναι παλιό σίγουρα πρέπει να το ξέρετε όλοι σας. Ξέρετε ότι αποφάσισε να ΄΄φύγει΄΄ όταν ήμουν έγκυος 5 μηνών; Μιλάμε πάρα πολύ κλάμα.
  17. Επίσης έκλαψα πάρα πολύ όταν έφυγε ο παππούς μου. 
  18. Φοβάμαι τον θάνατο και ειδικά φοβάμαι μη φύγω νέα και δεν προλάβω να δω να μεγαλώνει ο Γιάννης
  19. Φοβάμαι μη πάθουν τίποτα οι δικοί μου άνθρωποι.
  20. Θέλω 3 παιδάκια να αποκτήσω,  Ακόμη είμαι με ένα .
  21. Δεν συμπαθώ τους ανθρώπους του δήθεν ,τους ξερόλες και αυτούς που μιλούν πολύ και παινεύονται μόνοι τους.
  22. Από μικρή άκουγα πάντα τραγούδια, και ήξερα όλους τους στίχους των τραγουδιών μέχρι που γέννησα και λόγω του μικρού σταμάτησα να βάζω τραγούδια από τον υπολογιστή. Έχω όμως ένα μήνα περίπου που κάθε μέρα μόλις ξυπνήσω θα βάλω τραγούδια, οτιδήποτε καινούργια παλιά έντεχνα, αρκεί να ακούγεται μουσική στο σπίτι. Αυτομάτως αλλάζει η διάθεση μου. Σίγουρα εκεί που σκουπίζω και σφουγγαρίζω θα τραγουδήσω και θα χορεύω 
  23. Είμαι υπναρου, πολύ όμως. Κοιμάμαι άνετα 12 ώρα. Το χειμώνα που πήγαινα το Γιάννη παιδικό κοιμόμουν νωρίς για να χορτάσω ύπνο
  24. Έχω φθάσει τα 100 κιλά. Δεν το πίστευα ότι θα έφτανα το τριψήφιο νούμερο αλλά ούτε πως το καταλαβαίνεις πως γίνεται
  25. Θυμώνω πολύ εύκολα, και νευριάζω. Ο άντρας μου με φωνάζει Θύμιο
  26. Ξέρετε ότι με βάπτισαν Παναγιώτα και τον άντρα μου τον λένε Παναγιώτη; Όταν συστηνόμαστε ειδικά σε ξένους πάντα συστηνόμαστε Παναγιώτης- Παναγιώτα
  27. Πάντα ήθελα να γίνω Δασκάλα Μου αρέσει να διδάσκω. Τις αδερφές μου κάθε καλοκαίρι παίζαμε τη δασκάλα εγώ,  και αυτές τις μαθήτριες,  και έκανα κανονικό μάθημα. Τις έβαζα εργασίες για το δωμάτιο τους. Μαθηματικά , γλώσσα γεωγραφία . Κάθε μέρα το σχολείο μας κρατούσε 3 ώρες. Έβγαζα πολλές φωτοτυπίες για να τις συμπληρώσουν όταν τελείωνε το σχολείο μας..
  28. Δεν  θέλω να φύγω από την Θεσσαλονίκη που είμαι τώρα, και  ο λόγος είναι ότι εκτός ότι έχω προσαρμοστεί, εδώ τα έχουμε όλα γύρω μας , και φυσικά είναι ο Γιάννης αυτή τη φορά που έχει ήδη κάνει τις παρέες τους.
  29. Τα μαλλιά μου , τα έβαψα στα τόσα χρόνια μόνο 4 φορές  Πάνω κάτω στις αποχρώσεις που έχω. Το καστανό ανοιχτό 
  30. Δεν έχω καπνίσει ποτέ μου, το ίδιο και ο άντρας μου. Είμαι φανατική αντικαπνιστρια. Δεν μπορώ να πάω για καφέ με κάποιον και να έρχεται ο καπνός πάνω μου
  31. Μου αρέσει η φωτογραφία. Ενα χόμπι που το είχα πολύ σαν φοιτήτρια, Το έχω θάψει μέσα  μου και αυτό.Βγήκαν τα κινητά και κατευθείαν τραβώ μια φωτογραφία και παρόλο αυτά η ανάλυση είναι χάλια
  32. Ήμουν 8  μηνών έγκυος και ανέβηκα από τη Αθήνα στη Χαλκιδική με αεροπλάνο για να γεννήσω σε δημόσιο νοσοκομείο και να είμαι κοντά στους δικούς μου
  33. Στα 12 μου χρόνια πήρα μέρος σε αγώνες τρεξίματος στο χωριό και βγήκα 3η αλλά με κλέψιμο. Εκοψα δρόμο από κάτι χωράφια με αποτέλεσμα να πατήσω κάπου και εσκισα τη γάμπα μου, πολύ βαθιά.  Από τότε μου έμεινε ένα μεγάλο σημάδι να μου θυμίζει την ΄΄εξυπναδα΄΄ που έκανα. 
  34. Εχω κότσι στα 2 πόδια μου. Το κληρονόμησα από τον πατέρα μου. Πραγματικά μου κανει δύσκολη τη ζωή ειδικά το χειμώνα με κλειστά τα παπούτσια. Τι θα κάνω στα 40 και στα 50 μου. Πόσο θα μεγαλώσει ακόμη;
  35. Επαιζα για 5 χρόνια στον υπολογιστή farmville. Μόλις εμαθα οτι είμαι έγκυος το σταμάτησα μαχαίρι. 
  36. Παίρνω μέρος σε διαγωνισμούς. Κερδίζω  σπάνια, Μια φορά κέρδισα από την oral -b 195 οδοντόκρεμες. Μα ούτε 200 ρε παιδί μου; 3 χρόνια με έβγαλαν ....
  37.  Και μια φορά τον πρώτο χρόνο στη Θεσσαλονίκη 300 ευρώ.. Μιλάμε δεν το είχα προσέξει. Με πήραν τηλέφωνο και τσίριζα από την χαρά μου. 
  38. Παλιά μέχρι τα 20 μου χρόνια φορούσα όλων των ειδών σκουλαρικια. Απο ασημένια , κοκάλινα , και φο μπιζού. Από το 20 και μετά μόνο ασημένια ή λευκόχρυσο. 
  39. Στο γάμο μου άργησα 45 λεπτά. Ο  άντρας μου αφηνίασε και έσκασε μέσα στη ζέστη. Αφού δεν έφυγε πάλι καλά.
  40. Ο Γιάννης όταν ηταν ενός έτους με έκλεισε έξω από την πόρτα και για μισή ώρα προσπαθούσαμε να ανοίξουμε την πόρτα, στην πολυκατοικία δεν ήταν κανένας και ο Παναγιώτης είχε υπηρεσία. Τελικά κάποια στιγμή με πολύ κλάμα και τσιρίδα βγήκε ο γείτονας και τον πήρε τηλέφωνο και όλους τους κλειδαραδες και την πυροσβεστική. Τελικά ένα λεπτό νωρίτερα ήρθε ο Παναγιώτης και άνοιξε, ο Γιάννης μέσα στο σπίτι έκλαιγε και ανέβηκε στον καναπέ δίπλα στη πόρτα να μου ανοίξει και έπεσε από το μπράτσο του καναπέ. Οταν ανοίξαμε την πόρτα ο Γιάννης είχε ένα τεράστιο καρούμπαλο στο κεφάλι για μέρες
  41. Επίσης όταν ήμουν στη Αθήνα και ο Γιάννης 5 μηνών μπήκαν κλέφτες στο σπίτι μας. Το θέμα είναι ότι εγώ μόλις είχα θηλάσει τον Γιάννη και άκουσα ένα περίεργο θόρυβο έξω στο σαλόνι. Εγώ ήμουν στη κρεβατοκάμαρα, και σηκώθηκα να δω τι ήταν αυτός ο θόρυβος και μόλις άνοιξα την πόρτα της κρεβατοκάμαρας είδα πάνω στο τραπέζι της κουζίνας τον κλέφτη που τρόμαξε και πήδηξε από το παράθυρο της κουζίνας. Ένα λεπτό αργότερα να έβγαινα δεν θέλω να φανταστώ τι θα μου είχε συμβεί.
  42. Αγαπώ το καλοκαίρι γιατί μαυρίζω και γιατί φοράω λίγα ρούχα. Δυστυχώς όμως με τον ήλιο κάθε χρόνο μετράω καμιά 10αρια ελιές καινούργιες στο σώμα μου.
  43. Μου αρέσουν τα γεμιστά με ντομάτα και όχι με πιπεριά
  44. Εχω ένα χρόνο περίπου που φτιάχνω μουσακά, παστίτσιο και παππουτσακι με τριμμένο κασέρι από πάνω αντι μπεσαμελ 
  45. Εχω μεγάλο κόλλημα με τα αρώματα  Όταν ήμουν φοιτήτρια είχα 34 γνήσια αρώματα, τώρα έχω μόνο 21.
  46. Δεν έχω πιει ποτέ στη ζωή μου ποτό και καφέ. Ούτε έχω καπνίσει, Το είπα και πιο πάνω αυτό
  47. Μου αρέσει το χειμώνα να φτιάχνω πολλές χειροποίητες πίτες
  48. Ζηλεύω πολύ τα περιποιημα νύχια και απορώ πως κάποιες τα διατηρούν 10 μέρες ενώ εγώ από την δεύτερη μέρα είναι ψιλοχαλασμενα
  49. Οσο αγαπούσα την τηλεόραση παλιά, τώρα την απεχθάνομαι
  50. Το 2008 όταν δολοφονήθηκε ο Σεργιανοπουλος ήμουν στη Δράμα φοιτήτρια ακόμη, Την ημέρα της κηδείας του γινόταν πανικός, μετά από  μέρες πήγα στο κοιμητήριο και του άναψα ένα κερί. 
  51. Παλιά πριν το Γιάννη ήμουν κοκέτα, τα ρούχα μου ήταν ασορτί με την αντίστοιχη ζώνη και την ασορτί τσάντα, τώρα είμαι χύμα στο κύμα
  52. Κοιτάω πάντα προσφορές του σούπερ μάρκετ
  53. Φορούσα για 8 χρόνια ορθοδοντικό μασελακι και σιδερακια.Ντρεπόμουν απίστευτα και πάντα γελούσα με κλειστό το στόμα, από τότε που τα έβγαλα γελάω ελεύθερα
  54. Ξέρω ότι πότε δεν θα έχω το δικό μου σπίτι, μια ζωή στα ενοίκια θα είμαστε, το λέω με παράπονο αλλά δυστυχώς έτσι είναι
  55. Παλιά έκανα συλλογή από κόλλες αλληλογραφίας και χαρτοπετσέτες και κάθε απόγευμα με τις φίλες μου , ανταλλάσσαμε κόλλες. Ωραίες εποχές
  56. Θα ήθελα να είχα τώρα ένα 1000ευρω και να τα ξόδευα στα jumbo
  57. Νευριάζω απίστευτα όταν ο σύζυγος είναι κολλημένος με την μπάλα και γενικά με το ποδόσφαιρο,  δεν χάνει αγώνα 
  58. Αγαπώ το άσπρο, και τις αποχρώσεις του. 
  59. Μου αρέσει ο ουρανός και ειδικά όταν ο Θεός ζωγραφίζει, μου αρέσει να αποθανατίζω στιγμές
+1  Την είχα έτοιμη την ανάρτηση εδώ και μια εβδομάδα, και δεν είχα το κουράγιο να βρω μια αντιπροσωπευτική φωτογραφία...

Πολύ ωραία ανάρτηση. Έβγαλα τα εσώψυχα μου, σίγουρα κάποια πράγματα δεν τα ξέρατε για μένα. 


Γιώτα

14 σχόλια:

  1. Εγώ δεν ήξερα τίποτα για σένα και χαίρομαι που τα έγραψες!
    Ζηλευω πολύ τα βιβλιά σου και το πόσα πολλά εχεις. Και γω έχω παθος με τα βιβλία και προσπαθώ να μεγαλώσω και τον Φατσουλίνο με αυτο τον τρόπο.
    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα και χαιρομαι που περασες μια βολτα απο το blog σπιτακι μου. Τα βιβλια μου ειναι η αγαπη μου. Μακαρι να την μεταδωσω και στο μικρο μου. Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Γιωτα μου πολύ ωραια η αναρτηση!!! Γλαφυροτατη!!! Χαρηκα που σε γνωρισα 59 +1 κλικ παραπανω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πω πω Γιώτα κι εγώ θυμώνω με τα παιδιά μου όταν δε σέβονται τα βιβλία... Αμαρτία είναι να καταστρέφεις τον πνευματικό κόπο των ανθρώπων... Τα πονάω σαν ζωντανά πλάσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πω πω Γιώτα κι εγώ θυμώνω με τα παιδιά μου όταν δε σέβονται τα βιβλία... Αμαρτία είναι να καταστρέφεις τον πνευματικό κόπο των ανθρώπων... Τα πονάω σαν ζωντανά πλάσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γειά σου Γιώτα... Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα μέσα από την τόσο γλυκιά ανάρτηση σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κερδισες 300 ευρω; πλακα κανεις;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου Γιώτα, ούτε εγώ γνώριζα τίποτα για σενα! Κι εμένα με έλεγαν "θυμιό" από μικρή! Νευριάζω επίσης, με τον άντρα μου όταν βλέπει ολυμπιακό, μ'αρέσει περισσότερο η ντομάτα από την πιπεριά στα γεμιστά, λάτρευα κι εγώ τα σκουλαρίκια - τώρα πια δεν φοράω τόσο, έπαιζα farmville κι άλλα πολλά κοινά χαρακτηριστικά! Χάρηκα που σε γνώρισα. φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειδες τι πολλα κοινά έχουμε; Ευχαριστω για την βολτα στο blog σπιτακι

      Διαγραφή
  8. Υπέροχη ανάρτηση!!! Χαρηκα πολυ που σε γνωρισα μεσα απο τη αναρτηση αυτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιωτα κι εγώ μόλις σε γνώρισα! Ενδιαφερουσα η ανάρτηση σου! Κι εγώ στενοχωριέμαι όταν ένα βιβλίο καταστρέφεται! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις