Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Δευτέρα, 5 Σεπτεμβρίου 2016

Μαμά σε δίαιτα 1ος μήνας μείον 5,5 κιλά

Πριν 1. 5  μήνα είχα αποφασίσει ότι ήρθε η ώρα να μιλήσω με μια διατροφολόγο να μου εξηγήσει κάποια πράγματα
Έκανα μια επίσκεψη μαζί της και μιλήσαμε πάνω από μια ώρα, αφού είχα κατανοήσει αρκετά πράγματα, αποφάσισα μόνη μου να ξεκινήσω διατροφή
Ξεκίνησα 96.8 και ένα μήνα μετά αποφάσισα να ζυγιστώ και να δω και πόντους
Να σας πω την αλήθεια , τις πρώτες 3 ημέρες πεινούσα. Έπρεπε να τηρήσω 3 ώρα και το γεύμα μου να γίνει ακριβώς η μισή ποσότητα.Ακόμη και το πρωινό μου που είναι πάντα ένα ποτήρι γάλα με δημητριακά, έπρεπε να μετράω σε κουταλιές του γλυκού 4 μόνο κουτάλια δημητριακά και όχι 10 που έβαζα πριν.
Το δεκατιανό μου το άλλαξα και αντί κάποιο κρουασάν που μπορεί να έτρωγα έγινε ένα τοστ.



Το μεσημεριανό μου δεν το συζητώ όλα μισή ποσότητα και πιο συγκεκριμένα σε ένα πιάτο να πρέπει
να χωράει το φαγητό μου , η σαλάτα,η φέτα του ψωμιού και το τυρί. Φυσικά και δεν δικαιούμαι κάτι άλλο, αλοιφές αλμυρά τηγανητά είναι απαγορευμένα
Και το θέμα ξέρετε ποιο είναι; Έχω να βάλω λάδι τηγανισμένο στο στόμα μου πάνω από μήνα και πριν 2 ημέρες έφαγα μόνο 3 πατάτες και ξέρετε πόσο βαρύ ένιωσα το τηγανισμένο  λάδι στο στόμα μου;

Το πιο δύσκολο για μένα ήταν το απογευματινό. Δεν ήξερα τι σημαίνει απογευματινό. Πάντα μετά το μεσημεριανό σίγουρα θα έτρωγα ένα σακούλι γαριδάκια ή πατατάκια ή μια σοκολάτα , τώρα για να μου φύγει η αίσθηση της υπογλυκαιμίας , τρώω μια μπάρα δημητριακών και φρούτο και νιώθω τόσο φουσκωμένη που πραγματικά λέω γιατί τόσο καιρό έτρωγα αυτά τα ανούσια πράγματα;
Όσο για το βράδυ μπορώ να φάω μια σαλάτα , να πιω ένα ποτήρι γάλα, να φάω ένα γιαουρτάκι.
Και όχι όπως παλιά που για βραδινό είχαμε σίγουρα μια πίτσα να φτιάξω. Η διατροφή είναι δική μου, την προσαρμόζω όπως θέλω εγώ, Και μακάρι να συνεχίσω έτσι. Για τον πρώτο μήνα τα πήγα καλά
Θα μπορούσα πολύ καλύτερα αλλά θα προσπαθήσω να είμαι πιο συνεπής τον επόμενο μήνα.

Σας παραθέτω τα αποδεικτικά και μακάρι να τα ξανά πούμε και το επόμενο μήνα

1-8-2016   96.8
1-9-2016   91.3








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις