Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Κυριακή, 7 Αυγούστου 2016

Μεγάλωσες, έγινες ήδη τεσσάρων

4 χρόνια που υπάρχεις και 4 χρόνια που έγινα μαμά σου
4 χρόνια μεγάλης αγάπης
4 χρόνια ευτυχίας
4 χρόνια γέλια
4 χρόνια αγωνίας , άγχος για σένα και έλλειψη ύπνου. 
4 χρόνια που η ζωή μου έγινε πιο ενδιαφέρουσα
4 χρόνια πέρασαν μωρό μου και μου φαίνεται σαν νερό. 

Πότε έγραψα για τα πρώτα γενέθλια για τα δεύτερα και πότε για τα τρίτα και τόσο γρήγορα ήρθανε και τα τέταρτα.


Σου εύχομαι να είσαι έτσι χαμογελαστός και γενναιόδωρος.
Μεγάλη ευλογία να είσαι μαμά
Μεγάλη ευθύνη αλλά και με πολλά θετικά πράγματα
 Σ΄ αγαπώ να το ξέρεις και έτσι θέλω και εσύ να μ αγαπάς να το δείχνεις να δέχεσαι τα φιλιά μου και την αγκαλιά μου. Να μου λες συνέχεια << μαμά σ΄αγαπω>> έστω και κρυφά στο αυτί σαν ένα καλό μυστικό όπως μου λες

Μωρό μου, σου εύχομαι να έχεις υγεία και να εισπράττεις αγάπη από όλους μας

η περήφανη μαμά σου








Γιώτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις