Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Τρίτη, 2 Αυγούστου 2016

Οι μέρες μας στην Θάσο

Κάθε χρόνο , πηγαίνουμε μικρές εξορμήσεις, διήμερα και τριήμερα. Θυμάμαι τις εκδρομές μας από τότε που γεννήθηκε ο μικρός μας και έχουμε κάνει πολλές. Τελικά οι εκδρομές εκτός από αναψυχή και ξεκούραση σε προσφέρουν και πολιτισμό και παιδεία

Θυμάμαι την πρώτη μας εκδρομή στη Κέρκυρα, λίγο πιο μετά στο Ναύπλιο, μετά Στα Λουτρά Πόζαρ και Έδεσσα και στην Κατερίνη
Αυτή τη φορά επιλέξαμε νησί. Μα ποιο να πρωτοδιαλεξουμε. Είπαμε να πάμε κάπου σχετικά κοντά και να μπορέσουμε να το γυρίσουμε στις 5 ημέρες που είχαμε

Διαλέξαμε τη Θάσο. Η  Θάσος βρίσκεται στη βόρεια Ελλάδα, αντίκρυ από τις ακτές της Ανατολικής Μακεδονίας. Το μήκος των ακτών της φτάνει τα 115 χλμ. και η επιφάνεια του εδάφους της απλώνεται σε 378,84 τετρ. χλμ. Μια απόσταση 18 ναυτικών μιλίων τη χωρίζει από την Καβάλα και μόλις 6 μίλια από την Κεραμωτή και το Αεροδρόμιο της Καβάλας. Διοικητικά η Θάσος υπάγεται στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ενώ εμπεριέχεται, μαζί με τις νησίδες που την περιβάλλουν, στον ομώνυμο δήμο και στην ομώνυμη περιφερειακή ενότητα.Έδρα του νησιού είναι ο Λιμένας. Το νησί είναι κατάφυτο και η ξυλεία αποτελεί ένα από τα κύρια εισοδήματα των Θασίων, όπως και η εξόρυξη μαρμάρου, ο τουρισμός, το λάδι, οι ελιές, το μέλι κ.ά.

Εμείς ξεκινήσαμε από Θεσσαλονίκη και φθάσαμε στη Καβάλα , παίρνοντας το καράβι για Πρίνο, αφού είχαμε επιλέξει να μείνουμε στη σκάλα Σωτήρος

26-7-2016 Ξεκινήσαμε το πρωί και φθάσαμε σε λιγότερο από 2 ώρες στη Καβάλα.Κάναμε και μερικές στάσεις και αποθανατίσαμε στιγμές. Μετά βγάλαμε τα εισιτήρια τα ακτοπλοϊκά και επιβιβαστήκαμε στο πλοίο . Ο Γιάννης είχε ξανά μπει σε πλοίο αλλά τότε ήταν 10 μηνών οπότε και δεν καταλάβαινε και τίποτα. Φέτος στα 4  του χρόνια τα  κατάλαβε όλα. Ήθελε και ο ίδιος του να φωτογραφήσει τη θάλασσα και τους γλάρους που μας ακολουθούσαν

Το μεσημέρι περίπου στις 3 ήμασταν ήδη στο δωμάτιο. Αφήσαμε βαλίτσες τακτοποιήσαμε κάποια πράγματα και ήδη μέσα σε λίγα λεπτά βρισκόμασταν στη θάλασσα και βουτούσαμε τα κορμιά μας.

Ξέρετε γιατί επέλεξα το συγκεκριμένο ξενοδοχείο; Γιατί ήθελα να κάνω μόνο 4 -5 βήματα και να πατάω αμμουδιά. Ούτε αυτοκίνητο , ούτε πολύ ώρα περπάτημα

Το βράδυ αν και κουρασμένοι από το ταξίδι κάναμε μια μικρή βόλτα στο νησί. Από την επόμενη ήμερα θα ξεκινούσε η εξόρμηση

27-7-2016 ενας δυνατός πρωινός αέρας μας έκανε να μην πάμε παράλια , αλλά να περπατήσουμε στα Λιμεναρια

ο αέρας πολύ δυνατός , αλλά καθώς εμείς περπατούσαμε το μεσημέρι το αεράκι ήταν ότι πρέπει για εμάς. Η καινούργια μας φωτογραφικη πήρε φωτιά να απαθανατίζει όμορφες γωνιές αλλά και εμάς , που προσπαθούσαμε από τον αέρα να πάρουμε μια καλή πόζα

Το απόγευμα μας βρήκε στην παραλία να λιώνουμε και να απολαμβάνουμε την ηρεμία της θάλασσας

Αργά το βράδυ επισκεφτήκαμε τη Χώρα τη Θάσο ένα μέρος κοσμοπολίτικο, με πάρα πολύ κόσμο σε σχέση με τη σκάλα Σωτήρος που μέναμε. Περπατούσαμε μέσα στο κόσμο 2 ώρες και αγοράσαμε τα αναμνηστικά δωράκια για εμάς και τους συγγενείς.

28-7-2016

Η μέρα μας ξεκίνησε και φυσικά επισκεφτήκαμε το μοναστήρι του Αγιου Παντελεήμονα , που φυσικά δεν μας άνοιξαν ποτέ. Δεν πτοηθήκαμε , ήταν ακόμη νωρίς και πήγαμε στη παραλία μέχρι το μεσημερακι.  Πραγματικά χορτασαμε ήλιο, και θάλασσα αυτές τις μέρες.

Το απόγευμα η βόλτα μας ήταν στο χωριό Σωτήρα αλλά και στο καζαβικι. δυο παραδοσιακά χωριά πάνω στο βουνό. οι φωτογραφίες πάμπολλες. Προλάβαμε και το ηλιοβασίλεμα

29-7-2016

μια βόλτα στο χωριό Ποτός μετά θάλασσα μέχρι το μεσημέρι και το απόγευμα

σκάλα Καλλιραχη με την γιορτή της σαρδέλας με πολύ κόσμο και πολύ γλέντι. Μιας και ήταν το τελευταιο μας βράδυ ξανά πήγαμε μια τελευταία βόλτα στη Χωρα και ξανακάναμε μια βόλτα πήραμε και άλλα αναμνηστικά και γυρίσαμε αργά το βράδυ στο δωμάτιο. Την επόμενη το μεσημέρι αναχωρουσαμε

30-7-2016

έφθασε το πρωί ετοιμαστηκαμε και κατεβήκαμε στο Πρίνο κάναμε την τελευταία μας βόλτα. Σε λιγότερο από 2 ώρες θα ερχόταν το φεριμποτ

3 ώρες μετά βρισκόμασταν στη Δράμα. Την αγαπημένη μου πόλη. Την πόλη που έζησα 4 πανέμορφα χρόνια. Κατευθυνθήκαμε στο νησάκι και στις πηγές της Αγιας Βαρβάρας
ταίσαμε τις πάπιες. Βγήκαμε πολλές φωτογραφίες βρήκαμε και έναν κάστορα

Αυτές ήταν οι ολιγοήμερες διακοπές μας. Ξεκουραστηκαμε , φορτώσαμε μπαταρίες και επιστρέψαμε στη βάση μας

περάσαμε πολύ ωραία, μακάρι να μπορέσουμε και του χρονου να καταφερουμε να παμε καπου να ξεκουραστουμε και να δουμε καινουργιες παραστασεις