Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Τετάρτη, 29 Ιουνίου 2016

Τα λουλούδια μου

Για τα λουλούδια μου και πως μετέτρεψα το μπαλκόνι μου σας είπα πριν λίγο καιρό.
Ηταν να μην κάνω την αρχή. Κάθε βδομάδα προσθέτω και από ένα λουλουδάκι. Ξεκίνησα δειλά δειλά και κάθε εβδομάδα αγοράζω και από κάτι με αποτέλεσμα να έχει γεμίσει το μπαλκόνι και φέτος να το απολαμβάνω όταν κάθομαι αλλά και όταν βρίσκομαι στην γειτόνισσα και όταν κατεβαίνω την κατηφόρα του δρόμου. 




Τα έχω έννοια ακόμη και αν λείψω
κάποιο σαββατοκύριακο να παραδώσω την επιμέλεια στην γειτόνισσα και να μου τα φροντίζει

Εκτός ότι τα τα φυτά μου τα έχω κάνει πολλές μεταφύτευσεις, τα ανανεώνω συνέχεια και τα φωτογραφίζω για να δω την εξέλιξη τους. Οσο περνάνε οι εβδομάδες και βλέπω τις παλιές προ 2 μηνών φωτογραφίες χαίρομαι που αναπτύσσονται σταθερά.

Δεν θα πω κάτι άλλο, θα μιλήσουν οι φωτογραφίες. Θέλω να θυμάμαι ότι φέτος με έπιασε τέτοιο μεράκι με τα λουλούδια που μέχρι και πέρυσι ουτε να τα βλέπω δεν ήθελα<<ψέματα να τα βλέπω ήθελα, να τα έχω στο μπαλκόνι μου και να μου το λερώνουν δεν ήθελα>>
και θα έχω μια αγωνια  αν του χρόνου θα έχω την ίδια χαρά , μεράκι ενθουσιασμό και όρεξη οπως φετος


Απολαυστε τες





να τα αγαπατε τα λουλουδια, να τα φροντιζετε καθε μερα και μην τα αμελειτε. μας ομορφαινουν το μπαλκονι


σας  χαιρετώ
Γιώτα

2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο το μπαλκόνι σου με τόσες ανθισμένες γλάστρες! Φτου και σκόρδα γιατί ματιάζονται τα λουλούδια λένε... κι εγώ φέτος έχω μεράκι με τα λουλούδια γιατί μέχρι τώρα δεν φημιζόμουν για την καλή σχέση μαζί τους... ξέραινα ακόμη και τους κάκτους! Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟλύ όμορφο! και θέλει χρόνο φαντάζομαι για να το περιποιείσαι! αλλά νομίζω το.. gardening ¨εστω και στη βεράντα είναι άκρως χαλαρωτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις