Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Κυριακή, 19 Ιουνίου 2016

Αγρότης, μόνος ψάχνει


Φέτος ήταν- είναι μια χρονιά περίεργη με πολλά καινούργια πράγματα
από το τότε που έκανε εγχείρηση ο πατέρας μου φυσικά η εγνοια  του ήταν τα χωράφια του. Τι θα απογίνουν, αφού πλέον δεν μπορεί να τα αναλάβει εξ ολόκληρου,  Βλέπετε έχει και πολλά, και ελιές και βερικοκιές, και πολλά στρέμματα και ποτιστικές και ξερικές και αφήστε από γη έχουμε μπόλικη<<Τσιπρα ελπίζω να μην με διαβάζεις>>
Ετσι αποφάσισε να τα δώσει σε κάποιο εργάτη να τα αναλάβει για τα επόμενα 3 χρόνια
ομως ο σύζυγος μου είχε την φαεινή ιδέα ότι μπορεί να αναλάβει εξ ολοκλήρου τις ελιές και φυσικά και τα βερίκοκα. Εγώ μόλις το άκουσα μου πέσαν τα μαλλιά
αυτό σήμαινα ότι όλο το υπόλοιπο διάστημα θα πρέπει να κατεβαίνουνε συνέχεια στη Χαλκιδική
Μη τα πολυλογώ από το Μάρτιο τα ανέλαβε και αυτό σημαίνει ότι και εγώ είμαι η βοηθός
Ξεκινήσαμε με το κλάδεμα στις ελιές που είναι 300 δέντρα και μας πήρε 2 μήνες να κλαδεύει και εγώ να μαζεύω τα κλαδιά και να τα κάνω στοίβα για να περάσει το τρακτέρ..
Τι σας λέγω;;;; δείτε κάποιες φώτο
Πάντως εκτός τον ήλιο που μας έχει κάψει, αλλάζω παραστάσεις και αλλάζει η ψυχολογία μου ηρεμώ, ακούω φυσικούς ήχους, και μου θυμίζουν τα παιδικά μου χρόνια.
Κάθε σαββατοκύριακο που κατεβαίνουνε το χωριό περνάω τέλεια στο χωράφι
ναι κουράζομαι , αλλά οι κόποι μου θα ανταμειφθούν











και φυσικά το καλύτερο είναι η ώρα του μεσημεριανού




όμως όπως είπα παραπάνω εκτός από τις ελιές έχουμε και βερίκοκα 
φετος παθαμε ζημια. Μαλλον επειδη αναλαβαμε εμεις
Καθε χρονο μαζευουμε και τα δινουμε στους εμπορους. Φετος ομως οι εμποροι δεν επαιρναν απο ολους αλλα απο εκεινους που εχουν πολυ μεγαλη παραγωγη. Ετσι μας εμειναν τα βερικοκα να τα κοιταμε και να λεμε τι κανουμε τωρα; 






και μαζέψαμε και πουλήσαμε και γυρίσαμε όλη τη Χαλκιδική και ακόμη μια φορά κουράστηκα πολύ

τελικά η αγροτιά είναι πολύ δύσκολο επάγγελμα και ειδικά με τέτοιες ζέστες

Για πρώτη χρονιά τα πήγαμε σχετικά καλά
του χρόνου θα είμαστε πιο οργανωμένοι

σας φιλώ
Γιώτα




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις