Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Δευτέρα, 20 Ιουνίου 2016

Τι έκανα στα 20 , που δεν κάνω στα 30 μου

Προχτές σε  μια συζήτηση που είχα με φίλη μου θυμήθηκα κάποια πράγματα που έκανα σαν φοιτήτρια που ήμουν περίπου 10 χρόνια πριν και έτσι μου ήρθε η ιδέα να σημειώσω κάποια πράγματα που έκανα στα 20 και που τώρα στα 30 δεν μπορώ να τα κάνω.
Πάμε να δούμε, ίσως και εσείς  βρείτε πολλές ομοιότητες







  • Στα 20 έλουζα τα μαλλιά μου τα έπιανα κότσο και εβγαινα έξω, ενώ τώρα πρέπει να τα στεγνώσω πολύ καλά για να βγω έξω , γιατί με πονάει το κεφάλι μου μετά
  • Στα 20 λουζόμουν με το άρωμα μου από την κορφή ως τα νύχια, τώρα ένα ψιτ το πολύ δυο και αυτό πολλές φορές με πιάνει αναγούλα.
  • Στα 20 έκανα πολλά ξενύχτια φοιτητικές βόλτες χωρίς έννοιες και πρόγραμμα μέχρι το πρωί, και φυσικά με 12πόντα τακούνια πολλές ώρες όρθια...τώρα με παντόφλες φαρμακείου 
  • Στα 20  Κοιμόμουν όταν νυσταζα και άμα καθότανε χτυπούσα και 12 ώρα ύπνου. Τώρα κοιμάμαι κάτι 6 ώρα και με το ζόρι 7 ώρα και αν ξαπλώσω για 5 λεπτά το μεσημέρι δεν θα με αφήσει σε ησυχία ο μικρός
  • Στα 20 ανεμελιά και τρέλα στην Χαλκιδική .........Τις καλύτερες αναμνήσεις τις έχουμε ζήσει στην παραλία . Ψάχναμε παραλίες με πολύ κόσμο και καθόμασταν και 6 ώρες στη παραλία. Τώρα με το ζόρι 2 ώρες και αυτό γιατί έχεις και ένα σπίτι να συμμαζέψεις
  • Στα 20 Γυρνούσα σπίτι μου 5 το πρωί έκανα ενα μπάνιο καφεδάκι και έφευγα για δουλειά....τώρα έτσι και γυρίσω σπίτι μου το πρωί θα είμαι άρρωστη για κανά 2 μέρες
  • Στα 20 τρώγαμε μετά τις 12 τα μεσάνυχτα μπουγάτσες, σούπες , μακαρονάδες. Τωρα στις 12 πρέπει να κοιμάμαι γιατι ακόμη και το νερό που ΄πινω μετατρεπεται σε κυτταριτιδα.
  • Στα 20 έκανα ακόμα όνειρα και είχα ελπίδες για το μέλλον το δικό μου , τώρα δεν κάνω όνειρα, δεν έχω ελπίδες, δεν σχεδιάζω τίποτα εύχομαι μόνο υγεία και όλα τα άλλα θα έρθουν από μόνα τους


και άλλα τόσα σίγουρα

Σας χαιρετώ

Γιωτα 









2 σχόλια:

  1. περνάει ο καιρός αλλάζουν οι υποχρεώσεις
    παντου ομως υπαρχει χώρος για ωραίες στιγμές

    την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις