Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Τρίτη, 24 Μαΐου 2016

Η πιο άχρηστη συλλογή μου

Προχτές εκεί που κοιτούσα τα καλλυντικά μου βρήκα ένα νεσεσέρ μόνο με βούτυρο κακάο

Είναι  η πιο άχρηστη ανάρτηση που κάνω αυτή τη στιγμή , αλλά σκέφτηκα ότι μετά από χρόνια θα με ξανά διαβάζω και θα θυμάμαι τις άχρηστες συλλογές μου
το λέγω άχρηστη γιατί όντως είναι
κάποιοι κάνετε συλλογή σε σπιρτόκουτο άλλοι σε αναπτήρες άλλοι σε γραμματόσημα , σε κόλλες αλληλογραφίας σε χαρτοπετσέτες άλλοι σε τηλεκάρτες άλλοι σε κινητά
εγώ κάνω συλλογή σε αυτά
από τα 15 μου ξεκίνησε και έχω μαζέψει πάρα πολλά άδεια, όταν φυσικά έφυγα από το σπίτι δεν τα πήρα μαζί μου, αυτά που σας δείχνω είναι η συλλογή μου στην Θεσσαλονίκη που ξεκίνησα πριν 2.5 χρόνια
στο χωριό έχω άλλα τόσα







 και όλα γεμάτα παρακαλώ
 αυτό είναι το πρώτο μου . Το αγόρασα το 2000 πριν 16 χρόνια. Και δεν το χρησιμοποιώ
 και αυτό είναι το πρώτο του μικρού μου, το όποιο είναι παιδικό με τους αγαπημένους ήρωες χελωνονιτζακια



και αυτά τα άδεια μου..

εσείς κάνετε συλλογή ; Αν ναι σε τι;


Γιώτα

1 σχόλιο:

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις