Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Τετάρτη, 8 Ιουνίου 2016

Λίγο χρώμα στη ζωή μας..και στο μπαλκόνι μας


Πριν 2 μήνες αφού είχαμε ακόμη χειμώνα βγήκα στο μπαλκόνι να πάρω τα τελευταία ξύλα για το τζάκι και έτσι όπως βγήκα παρατηρούσα το μπαλκόνι μου, και έβλεπα πολύ γκρίζο, πολύ μουντό το τοπίο. Εκείνη την ώρα αποφάσισα ότι φέτος το μπαλκόνι μου εκτός από το να καθαριστεί και να βάλουμε ένα τραπεζάκι μόνο για να πίνουμε τον πρωινό και   απογευματινό μας καφέ είπα να βάλω και λίγο χρώμα.
Ετσι αρχές Απρίλη αφού όλα καθαρίστηκαν σηκώθηκαν και πετάχτηκαν τα περισσότερα άχρηστα πράγματα , ξεκίνησα να αγοράζω λουλουδάκια γλάστρες και όλα τα αξεσουάρ που χρειαζόμαστε
Το μπαλκόνι από το Μάιο και μέχρι και αρχές Οκτώβρη που καθόμαστε πολλές ώρες έξω και αφού πολλές ώρες θα τις περνάμε στο μπαλκόνι αποφάσισα να το ομορφαίνω






το μπαλκόνι μου 2 μήνες περίπου μετά από εκείνο τη γκρίζα φωτογραφία έχει μεταμορφωθεί έτσι
τίποτα ιδιαίτερο, τίποτα εξεζητημένο, όλα απλά και πολύ χρώμα έτσι με αυτό το τρόπο καθώς έβαλα γλάστρες κατά μήκους του μπαλκονιού  Ο μικρός μας δεν θα μπορεί να πατάει και πάνω στο πεζούλι ώστε να σκαρφαλώνει




βάλτε χρώμα στη ζωή σας, ομορφύνεται το χώρο σας. αλλάζει η διάθεση σας.. Το χειμώνα ότι απομείνει θα το βάλω μέσα στην εσωτερική σκάλα.

Τα φιλιά μου 




Γιώτα






3 σχόλια:

  1. δεν υπαρχει καλυτερο απο το χρωμα και τη καλη διαθεση! να χαρειτε το μπαλκονακι σας ευχαομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά έγινε αγνώριστο να το χαρείτε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έγινε ότι πρέπει για καλοκαιρινό παιχνίδι αλλά και δροσερά βραδάκια! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις