Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Τετάρτη, 6 Απριλίου 2016

Πόσες μέρες θέλεις να ετοιμαστείς για έναν αρραβώνα;


Οι μέρες αλλάζουν , και τα χρόνια αλλάζουν , αλλά και οι άνθρωποι αλλάζουν.

Πριν 7 χρόνια τέτοια εποχή περίπου ανακοίνωσα στους δικούς μου ότι θα αρραβωνιαστούμε με το Παναγιώτη για το Πάσχα  στην ουσία είχαμε ένα μήνα προετοιμασία
Οι δικοί μου, έφεραν την  καταστροφή,
-όχι τώρα και γιατί βιάζεστε;
-είσαι ακόμη 24
-δεν είναι έτοιμο το σπίτι
-δεν προλαβαίνουμε να ετοιμαστούμε
-δεν προλαβαίνουμε να ψωνίσουμε
-αυτά δεν γίνονται τελευταία στιγμή
- έπρεπε να μας το πείτε 3 μήνες πριν και πολλές άλλες φθηνές δικαιολογίες
Έτσι αποφασίσαμε να κάνουμε τον αρραβώνα 15 Αύγουστο στις γιορτές μας
Βλέπετε Παναγιώτα-Παναγιώτης
είχαμε σχεδόν 6 μήνες μπροστά μας,
μην σας πω τις τελευταίες 2 εβδομάδες κατάλαβα το τρέξιμο, πριν τίποτα ιδιαίτερο

Ερχόμαστε στο σήμερα.

Τετάρτη 30-3-2016 ώρα 1 το μεσημέρι περίπου χτυπάει το σταθερό μου , είναι στην άλλη γραμμή η μητέρα μου και μου ανακοινώνει με μια απάθεια και με μια ηρεμία <<το Σάββατο έχουμε αρραβώνες>>

Φυσικά η πρώτη ερώτηση δεν ήταν για ποιον αρραβώνα μάνα μιλάς;;;
Ήξερα σε ποιον αρραβώνα αναφέρονταν
Η πρώτη μου ερώτηση ήταν <<Ποιο Σάββατο>>;;
και μου απαντάει μια ήρεμη φωνή από το ακουστικό. Το Σάββατο Γιώτα αυτό που μας έρχεται

αααααααααααααα

μια σιωπή επικρατεί από την πλευρά μου για κάποια δευτερόλεπτα

και αρχίζω 
-πάλι καλά που μας το είπατε νωρίς ,
-πάλι καλά που δεν μας το είπατε και από βραδύς
-και τώρα τι ρούχα θα βάλω ,
-πρέπει να πάω καθαριστήριο, το μικρο τι να του βάλω ,
-Ο Παναγιώτης τι θα φορέσει;
-Το γαμπριάτικο κοστούμι; Έχω να βγάλω φρύδια ,
να κανω νύχια
πεντικιούρ ,
μαλλί πάλι καλά δεν το βάφω ώστε να έχω και αυτή την έννοια ένα κούρεμα θα το χρειαστώ όμως

 Γελάτε;;

Εγώ να δείτε ,
και Πέμπτη πρωί εγώ απλα διαλέγω ρούχα που θα πάω καθαριστήριο, και κλείνω ραντεβού για κούρεμα νύχια φρύδια και ετοιμάζομαι

Δώρο;; τι δώρο θα δώσω;
Αχ πως με νευριαζουν κάτι τέτοια.
Το μεγαλύτερο παλούκι το έφαγε η μανα μου και ο πατέρας μου γιατί 2 μέρες Πέμπτη και Παρασκευή την έφαγαν στους δρόμους να ψωνισουνε , όλοι τους και η επίσημη φυσικά η αδερφή μου

και φθάσαμε στο Σάββατο



όλα ήταν στη εντέλεια, μπομπονιέρες, πουγκάκια διακόσμηση

και παρόλο που 3 μέρες και 3 νύχτες ήταν στο πόδι η μητέρα μου και ο πατέρας μου  και δεν κοιμήθηκαν καθόλου όλοι τους, τελικά το αποτελέσματα τους δικαίωσε.


Ο καινούργιος γαμπρός μπήκε στην οικογένεια,




Εφυγε και η  δεύτερη αδερφή, έμεινε  η τρίτη τώρα


Με το καλό οι ελεύθερες


Να ζήσετε παιδιά, ασχέτως αν γκρίνιαξα λιγάκι




Γιώτα

2 σχόλια:

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις