Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Πέμπτη, 21 Απριλίου 2016

Η νεράιδα της καλής πράξης

Την νεράιδα την ανακάλυψα φέτος, και μετανιώνω που άργησα να την ανακαλύψω. Είναι και πολλές,η κάθε μια για το είδος της.
Πριν ένα μήνα, σας μίλησα για την νεράιδα του Μάρτη, σήμερα θα σας μιλήσω για την νεράιδα της καλής πράξης.
Ο Γιάννης από πέρυσι , κόψαμε την πάνα, τα είχαμε πει και τότε. Όμως από το καλοκαίρι και μετά μου έκανε πισωγυρίσματα  δηλαδή στα τσίσα του πήγαινε κανονικά στο γιογιό , ενώ στα κακά του, μου ζητούσε πάνα, Στην αρχή ήμουν αυστηρή, με αποτέλεσμα να του γυρνάνε πίσω και να του φεύγουν, από το ζόρι του, για να μην τα κάνει στο γιογιό. Την πρώτη μέρα, την δεύτερη μέρα πάλι τα ίδια, με αποτέλεσμα να είναι πιο σκληρά, και να δυσκολεύετε. Τότε αποφάσισα να του βάζω πάνα και να δούμε πως θα πάει η ιστορία
Πέρασε ολόκληρος χειμώνας και ο Γιάννης ανένδοτος
Μίλησα με όλο το κόσμο, και με την δασκάλα του, του μιλήσαμε όμορφα και ωραία, του μιλήσαμε άσχημα ότι θα έρθει ο κακός λύκος και θα μας πάρει όλα τα παιχνίδια. Τίποτα
Κάποια στιγμή διαβάσαμε ένα παραμύθι μέσα στον Απρίλιο , που αφορούσε τον ήρωα μας τον Κωστή που δεν ήθελε να κόψει την πάνα, και έτσι η μαμά του, του μίλησε για την νεράιδα της πάνας

Αυτό ήταν θα παίξω το τελευταίο μου χαρτί.....

Μίλησα με την δασκάλα του και τον προετοιμάσαμε  και από το σχολείο, ότι σήμερα θα έρθει η δασκάλα θα μας πάρει όλες τις πάνες να τις δώσει σε άλλα παιδάκια που είναι μικρότερα και μωράκια. Στα λόγια όλα καλά,   στην πράξη τι κάνουμε;
Το μεσημέρι που επιστρέψαμε σε όλη την διαδρομή του έλεγα ότι η νεράιδα ήρθε και πήρε  τις πάνες , αλλά αν είμαστε καλά παιδάκια θα μας φέρει ένα μεγάλο δώρο
Να σας πω , ότι με το που μπήκαμε στο σπίτι πήγε κατευθείαν να δει αν εκεί που βάζαμε τις πάνες , αν ήταν ακόμη στις θέσεις τους.
Ελα όμως που η νεράιδα όντως ήρθε και όντως  τις πήρε
Εκεί μας έπιασε ένα παράπονο, με πολύ κλάμα και μου ζήτησε παρακαλώντας με , να την τηλεφωνήσουμε και να μας φέρει μόνο μια πισω.

Την πήρα τηλέφωνο αλλά δυστυχώς οι πάνες δόθηκαν αλλού.
Αλλά μας έφερε όμως κάποια μικρά δωράκια.  Γιατί ξέρετε η νεράιδα όταν έρχεται και μας παίρνει κάτι, μας φέρνει κιόλας. Ναι είναι πολύ ευγενική και καλή και την αγαπάμε.

Τελικά πέρασαν 10 μέρες δύσκολες , 10 μέρες που κάθε μεσημέρι μου ζητούσε πάνα και χτυπιομασταν στα πατώματα και στο τέλος με τα χίλια ζόρια πηγαίναμε στο γιογιό, αφού πρώτα έχουμε ιδρώσει από το κλάμα και από το ζόρι μας.
10 μέρες μετά το θέμα βελτιώνεται αλλά η νεράιδα σήμερα μας επισκέφτηκε και μας έφερε ένα μεγάλο δώρο, με την προϋπόθεση ότι θα πηγαίνουμε στο γιογιό χωρίς κλάματα και ζορισματα, αλλά μόλις αισθανθούμε ότι θέλουμε να πάμε , να τρέχουμε κατευθείαν στο γιογιό.
Μόλις είδε το μεγάλο και υπέροχο δώρο  ο Γιάννης μου ζήτησε να πάρουμε την νεράιδα τηλέφωνο να της πούμε να μας φέρει όχι μόνο κόκκινο αυτοκίνητο αλλά και ένα μαύρο

Αυτές τις μέρες πηγαίνει κατευθείαν στο γιογιό και χωρίς γκρίνιες. Του είπα όμως ότι αν έστω και μια φορά ζητήσει πάνα θα έρθει το βράδυ η νεράιδα όταν θα κοιμάται και χωρίς να το καταλάβει  θα του πάρει αυτό το καλό δώρο.
Χαίρομαι που τελικά έρχεται και στο δικό μας το σπίτι, και ότι και να μας πάρει δεν θα την δούμε με κακό μάτι γιατί πάντα κάτι μας φέρνει.

  Τόσο καιρό του έλεγα ότι θα έρθει ο γύφτος και ο κακός ο λύκος
Καλή μας νεράιδα μας κοστίζεις κάτι παραπάνω , αλλά τουλάχιστον βλέπουμε αποτελέσματα

Μακάρι να μεγάλωνα και εγώ μέσα στις νεράιδες.


Μαγεία όλο το χρόνο,


σας χαιρετώ


Γιώτα

2 σχόλια:

  1. Είμαι εναντίον τω ιστοριών για κακούς λύκους ή άλλα κακά πρόσωπα Γιωτα μου! Η προσπάθεια με την νεράιδα ήταν πράγματι ωραία ιδέα και είχε αποτέλεσμα! Ωστόσο, επειδή κι εμείς είχαμε περάσει δυσκοιλιότητα λόγω του σταματήματος της πάνας εχω να σου πω πως το καλύτερο θα ήταν να μιλήσεις και με τον παιδίατρο. Εμένα μου είχε συστήσει ενα σιρόπι για λίγους μήνες και ενα λαδακι πόςιμο για να ειναι μαλακά και να μην φοβάται το παιδί ότι θα πονέσει! Διαφορετικά θα μπορούσε να εχει κι αλλά προβλήματα. Θέλει επιςης καλή διατροφή, υγρά και φρούτα! Η επιβράβευση βοήθησε κι εμάς φυσικά αλλά δεν φτάνει μόνο αυτή. Αν χρειαστείς στείλε προσωπικό μήνυμα να σου πω περισσότερα.
    Kathy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το καλοκαίρι θα μπούμε και εμείς σε αυτή την διαδικασία. Εύχομαι να τα καταφέρουμε χωρίς πολλά πολλά προβλήματα αλλά σίγουρα θα χρησιμοποιήσω την νεράιδα στις προσπάθειες μας. Ευχαριστώ για την ιδεά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις