Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Δευτέρα, 18 Απριλίου 2016

Φτιάξε κύβους μυρωδικών


Μια μέρα έφτιαξα νηστίσιμη μακαρονοσαλάτα , σας την είχα δείξει και πιο παλιά
αυτή την φορά είπα να την κάνω χωρίς μπέικον και λουκανικάκια
Αγόρασα τα υλικά 
πιπεριές χρωματιστές, 
μαϊντανό 
πικλες 
αρακά 
καλαμπόκι 
μανιτάρι,
φρέσκο κρεμμυδάκι , 
ξερό κρεμμύδι , 
5 σκελίδες σκόρδο 
αλάτι 
πιπέρι 



και έφτιαξα μια μεγάλη ποσότητα μείγματος για ένα σακούλι μόνο μακαρόνια, με αποτέλεσμα να μου περισσέψει πολύ μείγμα. Εκείνη τη στιγμή σκέφτηκα να ξανά βράσω άλλο ένα σακούλι μακαρόνια , υστέρα αποφάσισα ότι θα έπεφτε πολύ να έφτιαχνα 2 σακούλια μακαρόνια και σκέφτηκα το έξυπνο κόλπο.  


Κύβους μυρωδικών



θυμάστε πέρυσι που είχα φτιάξει τα έξυπνα κυβάκια;
Φέτος πιστεύω το πέτυχα ακόμη καλύτερα
Τελικά αυτό το κοκκινοπρασσινοκίτρινο μείγμα μπήκε στις θήκες για τα παγάκια και μετά στη κατάψυξη
μετά από 6 ώρες είχα αυτό το αποτέλεσμα

σε κάθε φαγητό βάζω ένα ή δυο κυβακια,
και απλώνονται όλα τα αρώματα στη κουζίνα.


Δοκιμάστε να τα φτιάξετε; θα με θυμηθείτε









Γιώτα

2 σχόλια:

  1. Πόσο έξυπνη ιδέα Γιώτα μου! Το φτιάχνει με τον αγαπημένο σου συνδυασμό και γλυτώνεις χρόνο στο καθημερινό μαγείρεμα!
    Χαίρομαι πολύ που σε βρίσκω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία ιδέα!
    Και σίγουρα προτιμότερη από το να αγοράζω τους έτοιμους!
    Θα το δοκιμάσω! Θα κάνω παραγγελία στο χωριό να μου στείλουν ότι έχουν και τσουπ έτοιμα και τα δικά μου κυβάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις