Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Δευτέρα, 11 Απριλίου 2016

Ε...ναι....Έγινα 31


Έγινα 30. Είμαι έτοιμη!  Πάμε λοιπόν

Έτσι έκλεισα την ανάρτηση  μου πέρυσι για την καινούργια δεκαετία που μπήκα. Πέρυσι είχα τόσο άγχος λες και θα άλλαζε ο κόσμος μου όλος που το 29 γινόταν 30. Λες και και ένα νούμερο μας αλλάζει. 


Πιστεύω τα καλύτερα έρχονται. 


Πολύ μου λένε η δεκαετία ανάμεσα στα 30 με 40 είναι η καλύτερη , αποκτάς  ακόμη περισσότερες  εμπειρίες . Ο  τελευταίος χρόνος κύλησε ήσυχα, Είχα και χαρούμενες στιγμές, είχα και στενόχωρες στιγμές, είχα στιγμές που με έκανε υπερήφανη μαμά ο μικρός μου αλλά και στιγμές που ήθελα να τον μαλώσω, να του τραβήξω το αυτί, να τον τραβήξω μια τούφα από τα μαλλιά.


Αισθάνομαι ευγνωμοσύνη για τους ανθρωπους  που πέρασαν έστω και λίγο από το μονοπάτι της ζωής μου. Αισθάνομαι ευγνωμοσύνη για τους ανθρώπους  που γνώρισα, για τους ανθρώπους που έφυγαν  από κοντά μου για τους ανθρώπους που επέστρεψαν.



 Έτσι είναι η ζωή.  Κύκλος, Φεύγει ένας , έρχεται άλλος. 


Κλείνω την ανάρτηση με την κλισέ φράση


ΤΑ καλύτερα έρχονται,και το εννοώ.


Έσβησα και αυτή τη φορά τη τούρτα των 31 γενεθλίων μου, παρέα με το ζουζούνι μου. 


Δεν βάζω στόχους, γιατί ξέρω κανένας δεν θα επιτύχω
Είδα και τις προηγούμενες φορές, τόσους στόχους έβαζα , μα ούτε έναν δεν υλοποιούσα



σας  χαιρετώ


Γιωτα




6 σχόλια:

  1. Κοριτσι μου γλυκο, χρονια σου πολλα. Παντα επιτυχιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δύσκολα τα γενέθλια μετα τα 30! Όταν ομως μεγαλώνουν τα παιδια δεν μπορείς να μην το γιορτάζεις γιατί το χαίρονται πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα και τα καλυτερα έρχονται, σίγουρα, φτάνει να το θελουμε! Όσο περνάει από το χέρι μας τουλάχιστον μπορούμε να προσπαθούμε
    Kathy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα!
    ευχομαι ολόψυχα οτι καλύτερο!

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρονια σου πολλα και ευτυχισμενα! Και ναι...τα καλυτερα ερχονται! Υπομονη και θετικη σκεψη θελει μονο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια σου πολλά Γιωτάκι μου!
    Δεν ξέρω αν διανύουμε την καλύτερη δεκαετία μας! Ξέρω όμως ότι πρέπει να απολαμβάνουμε όλες μας τις στιγμές!
    Καλά κάνεις και δεν βάζεις στόχους! Φτάνει πια με τα καλούπια!!!!
    Χρόνια σου πολλά μα κυρίως χρόνια φωτεινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις