Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Τρίτη, 22 Μαρτίου 2016

Σαντουιτσάκια με τορτίγια

Ένα πρωί, δεν προλαβαίναμε  με τίποτα να φάμε πρωινό.
Ήταν η περίοδος που τρέχαμε στα νοσοκομεία με τον πατέρα μου,
 ξυπνήσαμε αργά είχα να ετοιμάσω και τον Γιάννη για το παιδικό, με τα πολλά φθάσαμε έξω από το νοσοκομείο, και  εγώ έτοιμη να λιποθυμήσω από την πείνα.

Απέναντι είχε ένα φούρνο , πολύς γνωστός για τη Θεσσαλονίκη.
Αποφάσισα  να πάρω κάτι να χορτάσω.
Είδα σε ένα πανέρι μικρά σαντουιτσάκια με διάφορα υλικά  μέσα τυλιγμένα με τορτίγια

πεινούσα τόσο πολύ, που αποφασίσαμε να πάρουμε από 2 σαντουτσάκια αφού σχεδόν ήταν κομμένα στη μέση. Ήταν δηλαδή ένα μεγάλο σάντουιτς κομμένο στη μέση.
Δεν ρώτησα πόσο κοστίζουν γιατί ώρες ώρες με πιάνουν οι ντροπές, και ειδικά στον άντρα μου μπροστά δεν θέλω να ρωτάω για τι με λέει τσιγκούνα


Πηγαίνω  ταμείο και πληρώνω 9.60 ούτε 10 ευρώ καλέ


Εκείνη τη στιγμή μου κόπηκε η λαλιά , αλλά πήρα θάρρος και ρώτησα την ταμία .πόσο κοστίζουν
με είπε 2.40 το ένα
εκείνη η κουτσουλιά .
μου κόπηκε η όρεξη και είπα <<καλά τι πλούσιο πρωινό θα φάμε και πληρώσαμε τόσο>.;;  χαχαχαχα
νευρίασα με τον εαυτό μου που δεν τα άφησα , αλλά από την άλλη είχα μια πείνα

μην τα πολυλογώ

πήγα  Σούπερ μάρκετ με 10 ευρώ αγόρασα


  • τορτίγιες 1.4 ευρώ <6 τεμάχια >
  • φιλέτο κοτόπουλο 3.8 ευρω
  • μαρούλι  0.6 ευρώ
  • παρμεζάνα   1.6 ευρώ
  • ρόκα   0.5 ευρώ
  • μαγιονέζα  1.2 ευρώ
  • καρότο   0.4  ευρώ
  • καλαμπόκι  0.90  ευρώ
και ξεκίνησα δουλειά, έβρασα το φιλέτο έπλυνα ψιλοεκοψα το μαρούλι έτριψα τη παρμεζάνα έβρασα το καλαμπόκι
άλειψα μαγιονέζα στη τορτιγια, τα πρόσθεσα όλα τα υλικά  και τα τύλιξα με μια μεμβράνη,

6  τορτίγιες έφτιαξα παρακαλώ με 10 ευρώ και κάτι
τα έβαλα στο ψυγείο και την άλλη μέρα το πρωί έφαγε ο σύζυγος αλλά και πήρε και μαζί του στην υπηρεσία , έφαγα και εγώ και είχα και για το επόμενο πρωί




απολαύστε τες


Γιώτα

3 σχόλια:

  1. Εντάξει το τι πληρώνουμε δε λέγεται... Διανύω και εγώ μία περίοδο που ότι αγοράσω, σκέφτομαι πόσο θα μου είχε κοστίσει αν το έφτιαχνα εγώ... και πάντα καταλήγω πως θα μου κόστιζε στη μισή τιμή! Νοστιμότατες φαίνονται και μου άνοιξες την όρεξη... Άντε να βρίσκω τορτίγιες και κοτόπουλο τώρα! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάποτε χαλούσα χωρίς να υπολογίζω. Όχι ότι μου έτρεχαν από τα μπατζάκια, αλλά είχα τον μισθό μου μόνο για εμένα καθώς έμενα με τους γονείς μου.
    Όταν παντρεύτικα και ειδικότερα από όταν γεννήθηκε η Δώρα, είμαι πολύ προσεκτική!
    Την ιδέα σου λοιπόν την λάτρεψα! Και το Σάββατο που θα πάω σούπερ μάρκετ θα αγοράσω σίγουρα υλικά!
    Πόσες ημέρες κρατάνε στο ψυγείο; Θέλω να πώ αν φτιάξω για όλη την εβδομάδα θα αντέξουν ή να ξαναφτιάξω καλύτερα στα μέσα πάλι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρθα, το πολυ 3 μερες να σου αντεξουν γιατι η τορτιγια λαπαδιαζει και οταν θα αποφασισεις στην 4 ημερα να το φας θα σου πεσει κατω. Τα υγρα που βγαζουν το καροτο το μαρουλι ροκα ακομα και το κοτοπουλο λαπαδιαζουν την τορτιγια. Γιαυτο το πολυ 2 μερες. αγορασε για αρχη μισο κιλο φιλετο κοτοπουλο, και 6 τορτιγιες τις μεσαιες. οχι τις μεγαλες .δεν θα μπορειτε να τις κουμανταρετε, Περιμενω νεα σου

      Διαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις