Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2016

Πρωινές ανησυχίες

Πριν μια εβδομάδα , μας ενημέρωσαν από το παιδικό ότι θα πάνε μια εκδρομή στο ζωολογικό κήπο συγκεκριμένα στην αμερικάνικη γεωργική σχολή
Μόλις το άκουσα φυσικά απάντησα ΟΧΙ,  3.5 χρονών και θα πάνε μόνοι τους εκδρομή χωρίς συνοδεία;  Εμείς στα 12 μας χρόνια πήγαμε την πρώτη μας εκδρομή.
Η απάντηση της εκπαιδευτικού , ΄΄αν δεν τον εμπιστεύεσαι τότε, γιατί μας το φέρνεις στο παιδικό΄΄;

Αλλιώς είναι σε ένα χώρο κλειστό και αλλιώς σε ένα χώρο ανοιχτό με 30 παιδάκια και 3 δασκάλες. Η απάντηση μου

Μη τα πολυλογώ, αποφάσισα να δεχτώ πρώτον για να μην χάσει αυτές τις όμορφες εμπειρίες και δεύτερον να  μην το ΄΄δείχνουν΄΄ τον Γιάννη με την έννοια εσένα δε σε άφησε η  μαμά σου
Και κάτι τέτοια του τύπου   είσαι ΄΄μαμάκιας΄΄ και ΄΄κολλημένος΄΄ αυτά δεν τα θέλω


και από χθες το βράδυ
 τον ετοίμασα , τον είπα και κάποια πράγματα και κοιμήθηκε  ο μικρός.
Εγώ στριφογύριζα στο κρεββάτι, κατά τις 2 τα ξημερώματα σηκώθηκα, έκατσα στον υπολογιστή, μετά τηλεόραση μετά έβαλα τραγούδια να ηρεμήσω και κατά τις 5  κοιμήθηκα.

Όμως στις 7 παρά ξύπνησα από μόνη μου.και ναι είμαι ένα ζόμπι που νυστάζω τώρα που σας γράφω
                                                Από τις 7 μέχρι τις 8 παρα  έλεγα ευκαιρία να απολαύσω το ηλιοβασίλεμα
  
                             8  ξύπνησε και ο μικρός ετοιμαστήκαμε 

βγήκαμε τις πρωινές μας φωτογραφίες και πήγαμε στο παιδικό.

                                       και μερικές φωτογραφίες από το δρόμο

Ποια μέρα θα μου πάρει τη φωτογραφική και θα μου την πετάξει δεν ξέρω πότε θα είναι 


αυτό ήταν τώρα θα περιμένω το μεσημέρι να τον παραλάβω,




Νυστάζω, σας χαιρετώ



Γιώτα

6 σχόλια:

  1. Μην ανησυχεις
    σε λίγο θα ειναι και παλι μαζι σου
    ευχομαι αν περασε ομορφα

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ σου λέω να μην ανησυχείς! Για να κανόνισαν εκδρομή κάτι ξέρουν!!
    Γυρίσανε;; Να μας πείς για τις εξελίξεις και το πώς πέρασε (που είμαι σίγουρη ότι θα το απόλαυσε!)

    http://marthablogging.com/2016/03/31/1vs2_pregnancy/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΕ , ΤΑΙΣΑΝΕ ΤΙς ΑΓΕΛΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΣΧΑΡΑΚΙΑ, ΠΕΡΠΑΤΗΣΑΝΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΝ, ΗΤΑΝ ΠΟΣΕ ΩΡΕς ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΧΑΡΗΚΕ ΚΑΙ ΓΕΜΙΣΕ ΕΜΠΕΙΡΙΕς.

      Διαγραφή
  3. Αχ βρε πως σε νιώθω, θυμάμαι εγώ πως αισθαμόμουν όταν πήγαν την πρώτη τους εκδρομή! Ηταν και μεγαλύτερα να φανταστείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η πρώτη φορά πάντα είναι δύσκολη
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου θύμησες τον εαυτό μου, στην πρώτη τους εκδρομή, τέτοια ηλικία περίπου, κοιτούσα το ρολόι κάθε δέκα λεπτά! Τώρα ανεβαίνουν στο σχολικό, τώρα έφτασαν, τώρα κατέβηκαν...μη στα πολυλογώ... άσπρισαν τα μαλλιά μου! Αυτά γυρίσανε τρις ευτυχισμένα και εγώ μουντζωνόμουν για την υπερβολική μου ανησυχία! 2 χρόνια μετά και έπειτα από 20 εκδρομές, ούτε το σκέφτομαι!!! Ελπίζω να πέρασε τέλεια ο μικρούλης σου! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις