Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Τρίτη, 15 Μαρτίου 2016

Σταμάτησε του ρολογιού τους δείκτες

Με εκείνα και τα άλλα , έχω καιρό να σας πω για το ζουζούνι μου, που πλέον είναι ένα παλικάρι. 3.5 χρονών << 41 μηνών >> παρακαλώ.
Από τότε που ξεκινήσαμε παιδικό, έχουμε αλλάξει πολύ. Η συμπεριφορά του , και φυσικά είναι πολύ ανεξάρτητος, ναι ανεξάρτητος,
Με παρατάει και πηγαίνει στα σπίτια και δεν θέλει να είμαι μαζί του.

Όμως υπάρχουν κάποιες στιγμές με κάποιες ερωτήσεις που του κάνω και γελάω, ή απλά σκέφτομαι. Tα σκέφτεται και τα λέει ή βγαίνουν αυθόρμητα από το μυαλουδάκι του;

Αν θέλετε να περάσετε ένα 5 λέπτo λίγο χαλαρό, καθίστε αναπαυτικά και απολαύστε μας.

-Πως σε λένε;;
-Γιάννη  Παοκ!!!!!!

-Τι ομάδα είσαι;;
-ΠΑΟΚ  ΟΛΕ

-Πόσο χρονών είσαι;
-35 χρόνια!!!!!!!!!!!   <<3,5>

-Πόσα κιλά είσαι;  
-65 χρόνια!!!!!!!!!!  <<16,5>>

-Ποιο χρώμα σου αρέσει;;;    
-Κραγιόν!;!;!!!!   << κόκκινο>> επειδή με βλέπει που βάφω τα χείλη μου με ρωτάει τι είναι αυτό και του εξηγώ κραγιόν

ποιοι είναι οι αγαπημένοι σου ήρωες;;
- Μακουίν αλλά και ο μπάρμπας και ο  tom και ο super man και ο Μπομπ σφουγγαράκης και η  πέππα και η πριγκίπισσα Σίσυ και ...και..και...  
        

τελειωμό δεν έχουμε

-Tι ντύθηκες τα καρναβάλια;  
-μπαουμπόι!;!;!;;;;!!         <<καουμπόι>.

-

ποιος τραγουδιστής σου αρέσει;;;
-Ο Δημήτρης.....{όσες με διαβάζετε ξέρετε ποιος Δημήτρης}

κατά μάνα κατά γιο


Δήλωση...
μαμά είσαι κλούκα  και ο μπαμπάς κλούκος και εγώ κλουκος

και μεγάλος θεατρίνος  απαντά η μαμά



μια μέρα αργήσαμε να πάμε στο σχολείο και ήταν 9 πάρα 5 του λέω αργήσαμε,του δείχνω  όταν ο μεγάλος δείκτης θα παει στο 12 η πόρτα θα κλείσει και η αφοπλιστική απάντηση
-μαμά το μεγάλο δείκτη να το γυρίσουμε να το βάλουμε στο 6;;;;   έτσι η πόρτα δεν θα κλείσει!!!!!!!!!!!!!!!!!!

οχι θα σε παίξει το τριχρονο



-μαμά σήμερα η Ραφαέλα είχε γενέθλια και έσβησα τα κεράκια;
.  ντοιγκ!!!!!!
-γιατί εσύ;  αφού η Ραφαέλα είχε γενέθλια;
-γιατί ήθελα να τα σβήσω εγώ




Δήλωση...
-μαμά το καλοκαίρι δεν θέλω να πάμε στη θάλασσα, γιατί θα έρθει ο καρχαρίας και η φάλαινα και θα με φάνε όπως και τον Πινόκιο...



επίσης είναι και θρασύς, του είπε η δασκάλα να μαζέψει τα παιχνίδια του και της απάντησε
-εσύ να τα μαζέψεις, εγώ δεν μπορώ με πονάει η μέση μου...
-σώπα του απάντησε η δασκάλα και τι έκανες και σε πονάει η μέση σου βρε Γιάννη;
-πήγα στο χωράφι και έκοψα ξύλα

<<ότι ακούει το παιδί....τα λέει>>


Φεύγοντας από το σχολείο, μαμά πάμε λίγο στο Μασούτη;;;
-γιατί Γιάννη;
-Να αγοράσουμε μια σοκοφρετούλα, μια καραμελίτσα , ένα αυγουλάκι, Α  και ένα γάλα....
Το κυριότερο

-Γιάννη να πλύνουμε τα δόντια;
-Ναι μαμά, γιατί έχω μικρόβια και περπατάνε σαν την αράχνη μέσα στα δόντια και θα γίνουν μαύρα και θα χαλάσουνε
-άντε ελα να τα πλύνομε τότε
-όχι μαμά θα τα σκουπίσω με τη χαρτοπετσέτα και θα τα πετάξω τα μικρόβια στα σκουπίδια  ξουτ ξουτ μικρόβια



-Έλα να ζωγραφίσουμε παρέα
μια ζωγραφιά εγώ , μια εσύ

  • -πόπο μαμά τέλεια η ζωγραφιά σου.
  • μαμά κανε μικρές μικρές γραμμούλες,
  • όχι μαμά μην βγαίνεις από τις γραμμές,
  • μαμά πάρε αυτό το χρώμα
  • μαμά κάτσε να σου δείξω εσύ δεν ξέρεις
  • όχι μαμά κανε και ένα δέντρο και μια σκάλα
  • όχι μαμά δεν το έκανες καλά
  • μαμά κάτσε να σου δείξω είσαι μικρή και δεν ξέρεις
αλήθεια σε ένα λεπτό πόσες φορές είπε μαμά;




 όταν τελειώσαμε εγώ είχα  κάνει ζωγραφιά και ο Γιάννης μια λευκή κόλλα.







Γιώτα



1 σχόλιο:

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις