Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Κυριακή, 21 Φεβρουαρίου 2016

Έτσι ξαφνικά....ήρθες και έφυγες

Από την ημέρα, της δυσάρεστης είδησης, έχω στενοχωρηθεί πολύ, ναι δάκρυσα και κάποια στιγμή έκλαψα, μάλλον επειδή είμαι λίγο ευάλωτη και αυτές τις ημέρες.  Από την ημέρα εκείνη είμαι στο υπολογιστή και ακούω όλα τα τραγούδια σου, πριν δεν ήξερα ούτε ένα, τώρα τα έμαθα όλα. Μέσα σε 4 - 5 ημέρες.
   Η μουσική σου δεν ήταν του γούστου μου, αλλά πόνεσα τόσο πολύ με την είδηση αυτή, λες και ήσουν ο συμμαθητής μου, ή κάποιος συμφοιτητής μου που περάσαμε ένα, δυο χρόνια μαζί και σε έζησα από κοντά και  για αυτό πόνεσα τόσο πολύ. 

Δεν έχω άλλα λόγια να σου πω. 

Μόνο....

καλό ταξίδι 




Γιώτα

3 σχόλια:

  1. Θυμάμαι πως είχες κάνει μια παρόμοια ανάρτηση και τον καιρό που "έφυγε" ο αγαπημένος σου Μητροπάνος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο γάμο μας χόρεψα το όταν έχω εσένα,
      έφτιαξα blog με τον τίτλο όταν έχω εσένα
      και ως ήχο κλήσης έχω το αγαπημένο τραγούδι του Μητροπάνου.
      ασε που ο μικρος μας ξερει ήδη 2 τραγουδια του Μητροπάνου
      Άλλη περίπτωση ο Μητροπάνος..
      Δεν συγκρίνεται

      Χαίρομαι που θυμάσαι τις αναρτήσεις μου.

      Τα φιλια μου

      Διαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις