Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Τρίτη, 23 Φεβρουαρίου 2016

Ένας μικρός ζωγράφος...

Έχω καιρό να σας πω για το μικρο μας.
Από τότε που ξεκίνησε να ζωγραφίζει, και ειδικά στο σχολειό  που εκτός από ξυλομπογιές έχει χρησιμοποιήσει κηρομπογιές λαδομπογιές μαρκαδόρος νερομπογιές μας έχει δείξει όλα τα ταλέντα του ...Τα απογεύματα τις ημέρες που δεν έχουμε κολυμβητήριο, για να περάσει γρήγορα η ώρα και να μην βαριέται σύντομα, είπαμε να αξιοποιούμε αυτή την αγάπη τη ζωγραφική εκτός από απλό μπλοκ ζωγραφικής και μαρκαδόρους και σε άλλα είδη. 

δεν έχω να πω κάτι άλλο. Ένας μεγάλος ζωγράφος γεννιέται  χεχεχε

απλώνουμε τα πανιά μας , βάζουμε την ποδιά μας , σηκώνουμε τα μανίκια και ξεκινάμε να δημιουργούμε




 δείτε προσήλωση,
 ζωγραφίζουμε πάντα σκίτσα που τα επιλέγουμε από το ίντερνετ και τα εκτυπώνω







Έτσι μωρό μου να σε καμαρώνω συνέχεια

σας χαιρετώ





Γιώτα

6 σχόλια:

  1. Ένας μικρός Πικάσο! :)
    Να τον χαίρεστε γλυκιά μου και να κάνει πράξη όλα τα όνειρά του εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσει ο μουσαμάς από κάτω! Προνοητική η μαμά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλημερα, επειδη την εχω πατησει πλεον βαζω ενα μουσαμα και ειμαι ησυχη. ουτε φωνες ουτε υστεριες μη μη μη μη

      Διαγραφή
  3. Πολύ μου αρέσει ο μουσαμάς από κάτω!
    Και το παιδί είναι άνετο να παίξει και εσύ δεν τρομάζεις μην σου λερώσει!
    ΌΣο για τον μικρό Πικάσο, δεν έχω λόγια! Εκτός από ταλέντο έχει και στύλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μαρθα , ειμαι ησυχη. τουλαχιστον μια ωρα δεν τον επιβλεπω, εχω το κεφαλι μου ησυχο.

      Διαγραφή
  4. Μια γλύκα είναι.
    Να τον χαίρεσαι.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις