Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Σάββατο, 13 Φεβρουαρίου 2016

Όλα πήγαν καλά

Ένας μήνας ταλαιπωρίας, ένας μήνας αγωνίας,  πέρασαν, και πήγαν όλα καλά.

Επιστρέφω χαρούμενη γιατί τώρα που το παρατηρώ  από τον καινούργιο χρόνο , όλα άσχημα περιστατικά σας γράφω και πραγματικά μαύρισε η ψυχή μου. 
  Ακόμη και το blog μου <<κάνει >> παράπονα, με ΄΄μαυρισες το blog΄΄   με τα άσχημα περιστατικά.
Απαγωγές, δολοφονίες,  τροχαία,  εγχειρήσεις.  Συγνώμη αλλά αυτό δεν είναι blog ποικίλης μορφής , αλλά blog μιας κατηγορίας άσχημων μαντάτων .
    Λοιπόν γελάω , γιατί με όλα αυτά που σας έχω αναφέρει δόξα τω Θεό πήγαν όλα καλά.  Και σας ευχαριστώ όλο αυτό το καιρό που και στο blog αλλά και στο facebook μου στέλνατε μηνύματα. Σας ευχαριστώ γιατί τελικά σε κάτι τέτοιες στιγμές φαίνεται η ανθρωπιά μας. Στο χωριό μου, όσοι συγχωριανοί έβλεπαν την μητέρα μου στο δρόμο,  της έλεγαν ότι αν χρειαστούμε καμία φιάλη αίμα μπορούν να πάνε να δώσουν.

Ας πάμε στο κυριότερο ΄θέμα.
Ο πατέρας  μου είναι καλά. Αναρρώνει  και σχετικά γρήγορα. Του αφαίρεσαν το νεφρό  και τα ΄΄σωληνάκια΄΄ συγνώμη για την λάθος ορολογία που διατυπώνω  αλλά δεν θυμάμαι πως λέγονται αυτά τα ΄΄σωληνάκια΄΄ που είναι συνδεόμενα με το νεφρό και οδηγούν στην κεντρική ουρήθρα.



Αφαιρέθηκαν και αυτά.
Το νεφρό ήδη έχει πάει για βιοψία ώστε να ξέρουμε αν είναι καλοήθης ή κακοήθης
Χτες Παρασκευή τον έβγαλαν τον ορό και το καθετήρα και περπατάει μέσα στο νοσοκομείο συνέχεια
Όμως από εδώ κι μπρος, αλλάζει η ζωή του, ως προς την διατροφή, ως προς κάποιες κακιές συνήθειές,  ποτό,  τσιγάρο, που αυτά είναι απογορευεμενα πλέον , αλλά και ως προς την χειρωνακτική εργασία. Ο πατέρας μου,  μπορεί να είναι συνταξιούχος εδώ και 2 χρόνια αλλά δεν είναι από τους ανθρώπους που κάθεται σε ένα σημείο. Όλη την ώρα στα χωράφια βρίσκεται  και ειδικά τώρα που μεγαλώνει η μέρα από το πρωί  φεύγει στα χωράφια και επιστρέφει καλό βράδυ.
Ο γιατρός μας είπε <<με ένα νεφρό ζεις και με μισό ζεις>>. Αλλά έχει να κάνει με εσένα πλέον τι τρόπο ζωής ακολουθείς  και πόσο τον έχεις αλλάξει αυτό το τρόπο ζωής

Σε λίγες μέρες θα βγούμε.  Από εκεί και μετά ξεκούραση.
Πήγαμε στο επισκεπτήριο σήμερα  και  ήδη σκεφτόταν τα χωράφια, οι ελιές τι θα απογίνουν; Ποιος θα τις αναλάβει;
Τα βερίκοκα; θέλουν κλάδεμα, μετά αραίωμα,ποιος θα τα κάνει όλα αυτά;
Ηταν στενοχωρημένος!  Για τα χωράφια.....


 Κλείνω την ανάρτηση, και εύχομαι να μην ξανά γράψω στενάχωρη  ανάρτηση πια, όχι άλλη φέτος ρε παιδί μου. Με το που μπήκε η χρονιά 3 αναρτήσεις στη σειρά ή μια καλύτερη από την άλλη

σας χαιρετώ και σας ευχαριστώ ακόμη μια φορά για την Θετική σκέψη σας.






Γιώτα

3 σχόλια:

  1. όλα θα γίνουν.. αρκεί που είναι καλά!!
    χάρηκα Γιώτα μου.. χάρηκα πολύ με τα νέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευτυχως όλα πηγαν καλά και αυτό εχει σημασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις