Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Σάββατο, 27 Φεβρουαρίου 2016

Η δική του ενέργεια


Τι ενέργεια έχουν αυτά τα 4 χρόνα;
Προχτές νύσταζα από τις 9 το βραδάκι και ο Γιάννης από καναπέ σε καναπέ πηδούσε.
Από τις 8 το πρωί ξύπνιος, μετά σχολείο μέχρι τις 1 το μεσημέρι μέχρι που πήγα να τον πάρω, και ακολουθεί ο εξής διάλογος

Ε=ΕΓΩ
Γ=ΓΙΑΝΝΗΣ 


Ε-πάμε Γιάννη σπίτι να κοιμηθείς λιγάκι γιατί έχουμε να πάμε σε ένα πάρτι το απογευμα
Γ-Οχι μαμά θέλω κούνιες
Ε-Τι βρε κούνιες, πάμε να ξεκουραστείς και θα πάμε σε ένα πάρτι, το απόγευμα
Γ-Οχι θέλω κούνιες και τρενάκι,
Ε-Θα πάμε για λίγο; εντάξει;
Γ-όχι λίγο μαμά  πολύ θέλω
Ε-καλά θα σε ρωτήσω νομίζεις, άντε πάμε για μισή ώρα
Γ-ναι μαμά ότι πεις χαχαχαχα


2 ώρες στις κούνιες παρακαλώ, πως με κατάφερε , με τα χίλια ζόρια γυρίσαμε σπίτι για να ετοιμαστούμε να πάμε στο πάρτι,
Άλλες 3 ώρες και μετά και γυρίσαμε στο σπίτι καλό βραδάκι εγώ νυσταζα και  ο μικρός χοροπηδουσε από καναπέ σε καναπέ. 10 το βράδυ κοιμήθηκε. 14 ώρες ξύπνιος


                               Βάλτε δυνατά την ένταση και καμαρώστε τον. 
video

Τι ενέργεια έχουν βρε; 
Εσείς με 2 και με 3 παιδιά πως αντέχετε; 





Γιώτα

5 σχόλια:

  1. έχουν πολύ ενέργεια, τα παιδιά μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν αντέχουμε Γιώτα μου, με τον αυτόματο πηγαίνουμε! Αλλά αξίζουν το κόπο τα ατιμα!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαριτολογώντας λέω ότι το γάλα τους πρέπει να έχει ναρκωτικά μέσα, δεν εξηγείται αλλιώς!
    Αλλά όπως λέει και η Δέσποινα αξίζουν τον κόπο! Ειδικά όταν πέφτουν ξερά για ύπνο! χιχιχι!
    Την καλημέρα μου Γιώτα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμένα πάλι μου άρεσε το βιντεακι. ΕΙχες κουραγιο να το φτιάξεις κιόλας;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις