Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Τρίτη, 22 Δεκεμβρίου 2015

Ο μικρός παππούς Γιάννης, μας μαθαίνει να αγαπάμε


''Δεν χωράει στεναχώρια,  σε μια τέτοια Άγια νύχτα, η πολυπόθητη βραδιά, πρέπει να τελειώσει,  με χαμόγελο στα χείλη, και χαρά στις ψυχές μας''


Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή


Ένα μήνα πριν η δασκάλα στο παιδικό έδωσε στον μικρο μας , αυτό το στιχάκι να το μάθει και να το πει στην χριστουγεννιάτικη γιορτή....

Θα ντυθεί παππούς μου είπε.
Κατέβασα τα μούτρα μου και είπα από μέσα μου. Καλά το πιο δύσκολο ποίημα με δύσκολη λέξη δώσατε σε ένα τρίχρονο και τι ρόλος είναι αυτός;; ΠΑΠΠΟΎΣ;;


Που είναι ο Άγιος  Βασίλης; 

Που είναι ο νάνος; 
Που είναι ο χιονούλης, 
Που είναι το ξωτικό; 
Μα καλά ΠΑΠΠΟΎΣ;;; 

Με βαριά καρδιά πήγα στο σπίτι και ο σύζυγος  όταν το διάβασε το στιχάκι  δυσανασχέτησε, μα καλά τι είναι αυτό; Ούτε ομοιοκαταληξία δεν έχει!!!!


Φθάσαμε  στο σήμερα 


Είμαι πολύ χαρούμενη,  που δώσανε ένα ρόλο στον Γιάννη , που θα πει όχι ΄΄ενα΄΄  απλό ποίημα   αλλά ένα  ΄΄βαρυ΄΄ και με ΄΄βαθυ΄΄ νόημα ποίημα. 





Το διάβασα αρκετές φορές. Το νόημα του είναι ουσιώδες και σου αφήνει ένα  φοβερό μήνυμα το οποίο  πρέπει να το βάλουμε καλά στο μυαλό μας και εμείς οι μεγάλοι. 




Με τη γιαγιά και τον Παππού 
Ο Γιάννης ως παππούς κόλλησε το σπασμένο  ξύλινο πόδι του καρυοθραύστη και έτσι τον γιατρεψε.  




Γιαυτό λοιπόν και εσείς  τέτοιες μέρες δεν θέλω στενοχώριες το μόνο που ζητάω είναι χαμόγελο στα χείλη και χαρά στις ψυχές μας..


Σας εύχομαι καλές γιορτές, 


Να σας βρει ο νέος χρόνος με τα αγαπημένα σας πρόσωπα, αγκαλιασμένους , αγαπημένους, ευτυχισμένους 

Γιατί τι  είναι ευτυχία;  
Ένα σπίτι γεμάτο με τους ανθρώπους που αγαπάς!




Υ.Γ   
Ακολουθούν 2 Βιντεακια με το θεατρικό του μικρού μου που φυσικά σε όλη τη γιορτή έκλαιγα. 

Μα γιατί άραγε; 







Γιώτα

6 σχόλια:

  1. Αγαπημένη μου πέρασα να ευχηθώ να Καλές Γιορτές και καλά Χριστούγεννα.
    Λογω την ημερών εχω περιορισμένο ελεύθερο χρόνο και περνάω σήμερα απο ολα τα αγαπημενα μπλοκοσπιτακια για να ευχηθω γιατι δε ξερω ποτε θα προλαβω να το κανω καποια αλλη στιγμη.
    Να περασεις ομορφα και να ξεκουραστεις
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΕς ΓΙΟΡΤΕΣ

      Διαγραφή
  2. Γιώτα μου, πόσο χαίρομαι τέτοιες αναρτήσεις. Θαυμάζω τα παιδάκια όταν μέσα από τις δραστηριότητες τους μας μαθαίνουν κι εμάς να είμαστε δημιουργικοί. Και είναι να μην συγκινηθείς μωρέ; Να το χαίρεσαι το αγγελούδι σου, που τον απόλαυσα στα βιντεάκια.
    Καλές γιορτές να έχεις με αγάπη γύρω σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΡΑΚΙ , ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ. ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑς ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ...ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ,

      Διαγραφή
  3. Καλά Χριστούγεννα!!!!! Χρόνια πολλά με υγεία!!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις