Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου 2016

Πιπεριές φλωρίνης ψητές

Στο χωριό η μητέρα μου είχε φέτος πολλές πιπεριές  και κάθε φορά που κατεβαίνω κάτω με εφοδιάζει με όλα τα λαχανικά του μπαξέ μας.
Αυτή τη φορά μου έδωσε κόκκινες πιπεριές. Τις προηγούμενες φορές μου έδινε 4-5 κομμάτια και έτσι  συνήθως τα έβαζα στην σαλάτα μας, ή στο φαγητό έκοβα καμιά πιπεριά. Αυτή τη φορά όμως μου έδωσε 40  κομμάτια,και αποφάσισα  να τις κάνω ψητές με ξυδάκι και να τι διατηρήσω μέσα στο ψυγείο. Είναι ένα πολύ ωραίο ορεκτικό.



δεν χρειαζόμαστε ιδιαίτερα υλικά,

  • 40 πιπεριές ίσιες και ωραίες
  • αλάτι
  • σκόρδο ψιλοκομμένο
  • ξύδι
  • Λάδι

Αφού έχουμε τα υλικά μας ξεκινάει  η εκτέλεση μας



Τις πλένουμε καλά τις σκουπίζουμε, κόβουμε το κοτσάνι και καθαρίζουμε τα σπόρια.Τις αραδιάσουμε στο ταψί μας αφού  πρώτα έχουμε τοποθετήσει λαδόκολλα πάνω του. Τις ψήνουμε στους 200 βαθμούς για 30 λεπτά αλλά καλό είναι να τις βλέπουμε κιόλας γιατί θέλουμε να ψηθούν και όχι να λιώσουν. Μόλις τις βγάλουμε μπορούμε να τις βάλουμε μέσα σε μια κατσαρόλα και να κλείσουμε το καπάκι μέχρι να ιδρώσουν ή τις βάζουμε μέσα σε μια σακούλα και την κλείνουμε με κόμπο,  μέχρι να ιδρώσουν. Με αυτό τον τρόπο ξεφλουδίζονται πιο εύκολα. Αφού τις ξεφλουδίσουμε τις τοποθετούμε όμορφα μέσα σε ένα τάπερ  και ρίχνουμε αλάτι ξίδι, λάδι και σκόρδο, τις βάζουμε στο ψυγείο και όποτε θέλουμε τις τιμάμε δεόντως στο μεσημεριανό μας, αλλά και με καλή παρέα και τσιπουράκι είναι ότι πρέπει.





καλή σας όρεξη


Φιλικά Γιώτα

3 σχόλια:

  1. ευχαριστουμε πολυ
    καλη εβδομαδα αγαπημενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μιαμ-μιαμ-μιαμ... τις λατρεύω και τις κάνω και εγώ συχνά!
    βέβαια βάζω και λαδάκι στο μπολάκι τους,
    αλλά το σημαντικότερο είναι ότι δεν ήξερα το Tip για το "ίδρωμα"...
    μπράβο βρε Γιώτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πεντανόστιμες οι πιπεριές
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις