Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Κυριακή, 11 Οκτωβρίου 2015

Στην καρδιά του καλοκαιριού


Καλώς σας βρήκα! Μου λείψατε όλο αυτό το διάστημα! Έχω πολύ καιρό να σας γράψω νέα μας, σίγουρα πάνω από 3 μήνες

Έχω τόσα πολλά να σας πω που αρχικά ήθελα να βάλω σε μια τάξη τον χρόνο μου, γιατί έχουν γίνει και πολλά το τελευταίο διάστημα . Να μπω στους καινούργιους ρυθμούς, και όταν κάποια στιγμή βρήκα τον χρόνο μου τακτοποίησα τις 1200 φωτογραφίες και έτσι ήρθε η ώρα να σας πω τα νέα μου τα καλοκαιρινά.

Ένα καλοκαίρι γεμάτο, ένα καλοκαίρι ζεστό ένα καλοκαίρι που γνωρίσαμε πολλές καινούργιες παραλίες , και είδαμε πολλές εικόνες , χρώματα και πολλές φωτογραφικές στιγμές. Καθίστε αναπαυτικά, και απολαύστε τις φωτογραφίες μας,τραβηγμένες μια προς μια μια να μου θυμίζουν το καλοκαίρι ου πέρασε και μου θυμίζουν μια γλυκιά νοσταλγία
Τι και αν είμαστε στα μέσα φθινοπώρου, το καλοκαίρι το αναπολώ αλλά ήδη περιμένω το επόμενο<<Πλάκα κάνω>> Υπήρχαν φορές που έλεγα άντε να φύγει το καλοκαίρι για να μαζευτούμε λιγάκι στο σπίτι μας


Την ανάρτηση ξεκίνησα να τη γράφω στις 14 Ιουλίου αλλά μετά ξεκίνησαν οι επίσημες διακοπές μας, γιατί πιο πριν ξεφεύγαμε κάτι διήμερα και τριήμερα στη Χαλκιδική. λείπαμε συνέχεια και έτσι δεν έκατσα ποτέ στο σπίτι με την ησυχία μου να γράψω κάτι. Ξεκουράστηκα,
και αράχνιασε και το blog μου! Εδώ είμαι! ΤΟ έχω καταλάβει κάθε καλοκαίρι όταν επιστρέφω, στην κανονική ρουτίνα θέλω ένα μεγάλο χρονικό διάστημα για να προσαρμοστώ ξανά και μπω στους ρυθμούς μου. Φέτος όμως άλλαξαν κάποια πράγματα και άλλαξαν και οι συνήθειες μου, θα τα πούμε στη συνέχεια 3 μήνες γεμάτοι ήμουν θάλασσα, παράλια λογοτεχνία πολύ, ..και πολλές βόλτες. 
Τα μπάνια μας φέτος ξεκίνησαν αργά, αφού μέχρι και στις 10 Ιούνη είχε κρύο και δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάνα μπάνιο...\
Όμως σαν ξεκινήσαμε δεν μας σταματούσαν. Πολλές ώρες θάλασσα,Φέτος απόλαυσα ηλιοθεραπεία, φέτος ναι μαύρισα και αρκετά μάλιστα. φέτος χόρτασα θάλασσα και ήλιο.





Οι καλοκαιρινές μας στιγμές πολλές, όμορφες και μοναδικές, Φέτος ο μικρός εξελίχθηκε πολύ ότι αφορά το κολύμπι του και αφού τον ξεκινήσαμε με ένα μακαρόνι , πολύ γρήγορα του είχαμε μπραστακια και κολυμπούσε μόνος του, φυσικά δεν μας ήθελε κοντά του και προς το τέλος του καλοκαιριού είχαμε και σανίδα.
Πόσο μου αρέσει η θάλασσα. Με χαλαρώνει και με ηρεμεί. Ένα μαγικό σημείο, έχει  αυτό το γαλάζιο της θάλασσας με το γαλάζιο του ουρανού όταν ενώνονται  


παιχνίδια και  νάζια είχαμε φέτος. Γελάσαμε, παίξαμε, φάγαμε, κοιμηθήκαμε, τρέξαμε.
πολλά παιχνίδια στην άμμο και πολλά φωτογραφικά κλικ πήραν φωτιά


λεπτό προς λεπτό την κάθε στιγμή την απαθανάτιζα με την κάθε κίνηση του μικρού
αλλά και μέσα στη θάλασσα είχαμε πολλά κλικ αφού εξελίχθηκε σε μικρός  κολυμβητής Ο Γιαννης

 πολλά παιχνίδια με τα κουβαδακια του στην αμμουδιά και πολλά παιχνίδια με τους καλοκαιρινούς του φίλους
 πολλές θαλάσσιες και υποβρύχιες ανακαλύψεις







Φάγαμε πολύ σταφύλι, το αγαπημένο μας φρούτο για φέτος το καλοκαίρι και των τριών μας

πολλές ώρες με το να τραβώ ότι μου έρχεται στο μυαλό




πολλές λήψεις πανοραμικές πρωί μεσημέρι βράδυ






πολλά παιχνίδια στη θάλασσα και στην αμμουδιά


όμως το καλοκαίρι δεν ήταν μόνο για εμάς θάλασσα, αλλά και πολλές βόλτες 

αλλά και πολλές βόλτες στην αγαπημένη τους ομάδα στο γηπεδο της Τουμπας



και στο magic ακόμη πιο πολλές 
συγχρόνως ο Αύγουστος είναι ο μήνας μας, με τα γενέθλια αλλά και την γιορτή και την επέτειο γνωριμίας μας. 






















τέλος του Αυγούστου στις 31-8-2015 είχαμε και την επέτειο γνωριμίας μας , 
11 χρόνια μαζί με τον καλό μου








και καπως ετσι γρηγορα περασε το φετινο μας καλοκαιρι.
Σας χαιρετω , και ελπιζω να επανελθω συντομα με τα νεα μας.











Τα φιλιά μου......




3 σχόλια:

  1. καλη επιστροφη
    να περνατε παντα ομορφα
    χρονια πολλα και ευτυχισμενα

    καλημερα και καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι υπεροχες φωτο!!! Ερχομαι.απο.το λινκ παρτυ. Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις