Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Παρασκευή, 7 Αυγούστου 2015

Σαν νερό κυλάει ο χρόνος, πότε έγινες τριών


Τρία χρόνια μαζί του.... Χρόνια πολλά Γιάννη.

Και κάπως έτσι έφτασε τριών ετών το παιδάκι μου… Και γεια σου μωρουδίλα,..Εντάξει τα είχαμε πει και πέρυσι. Τα χαιρετίσαμε πολύ γρήγορα όλα αυτά. Ο Γιάννης είναι κανονικό παιδάκι. Που μεγάλωσε και είναι τρυφερό με πολλά συναισθήματα, γλυκό μοσχομυριστό, αεικίνητο, αλλά και πολύ πονηρός. <<Κόβει το μάτι του που λέμε>>. Τρία χρόνια μας καλημερίζει με το μεγαλύτερο του χαμόγελο και με μια τεράστια αγκαλιά. Πλέον μας αγαπάει όλους και το δηλώνει πολύ συχνά, αλλά και πολύ συχνά εκεί που κάθομαι ανέμελη στον καναπέ, θα έρθει και θα μου πει, <<Σ΄Αγαπώ μαμά ως τον ουρανό. και το μπαμπά ως τα αστέρια.>>

και μου δίνει ένα γλυκό και λαχταριστό φιλί στο μέτωπο. Τι γλυκό...



Όμως υπάρχουν και μέρες που γίνεται

επίμονος και όταν θέλει κάτι , το θέλει τώρα και όχι αργότερα. Εκεί μου σπάει τα νεύρα, εκεί κλαίει, <<ψευτοκλάμα>> εκεί μου έρχεται να τον κλειδώσω μέσα στο δωμάτιο . όμως πολύ σύντομα το χαμόγελο επανέρχεται και μοιράζει χαμόγελα. . Ο Γιάννης είναι ζωηρός αλλά ήσυχος είναι απίστευτος. Απερίγραπτος

Σαν σήμερα το 2012 αντίκρισες τον έξω κόσμο, αγόρι μου και εγώ αναρωτιέμαι πότε έπαψες να είσαι μωρό και έγινες ήδη τόσο μεγάλος.

Σήμερα λοιπόν που γίνεσαι τριών ετών:

– λες ένα σωρό προτάσεις από μόνος σου και μπορείς πια να κάνεις κανονική συζήτηση με τους μεγάλους

– επαναλαμβάνεις τις λέξεις που δεν γνωρίζεις σαν παπαγάλος

– ακόμη κοιμάσαι μαζί μου , και το μπαμπά τον έχουμε στείλει στον καναπέ

– λατρεύεις τις σοκολάτες τα γλυκά τα παγωτά. Γλυκατζής σαν εμένα.

– είσαι πολύ δυνατός!

– φιλάς τόσο γλυκά , λαχταριστά και κάνεις πολύ τρυφερές αγκαλιές

– λατρεύεις τα αυτοκίνητα και τα αεροπλάνα τα rabbits, το Μακουίν, και το διαχρονικό Μίκυ με τη παρέα του

– θέλεις συνέχεια να ΚΙΝΕΊΣΑΙ!

– καμιά φορά τσιρίζεις για να γίνει το δικό σου

– έχουμε 200 παραμύθια μέχρι στιγμής και έχουμε διαβάσει ένα δυο με το ζόρι, και αυτά που τελειώνουν στο λεπτό

– τα μάτια σου έχουν αυτό το υπέροχο χρώμα το γκριζογαλανοπράσινο.

– ξέρω ότι σου χρωστάω πολλά κείμενα…και η αιτία που δημιούργησα αυτό το blog είσαι εσύ..

Σε λατρεύω, όμορφε γιε μου!

Ο Γιάννης έγινε τριών λοιπόν! Πλέον το δείχνει με τα δάκτυλα του ότι έγινε τριών


Είσαι ένας γλύκας. Είμαι περήφανη που είμαι η μαμά σου. Χρόνια σου όμορφα, παιδί μου. Χρόνια γεμάτα πάθος, ευτυχία, περιπέτειες με αίσιο τέλος... Χρόνια πολλά... Χρόνια γεμάτα αναμνήσεις που θα μείνουν για μια ζωή... Nα απολαύσεις το ταξίδι μέχρι την προσωπική σου Ιθάκη... Και αν και όποτε με χρειαστείς, εκεί θα είμαι για σένα.


Τρία χρόνια στη ζωή μας… Αν το σκεφτείς δεν είναι και τόσο πολύ… Από την άλλη, μοιάζει και αυτός σαν να ήταν από πάντα εδώ… στην καρδιά και στην ψυχή της μαμάς και του μπαμπά!

Χρόνια σου πολλά, υπέροχε γιε μας!!!

Τρία χρόνια μαμά σου...


Σε ευχαριστώ

3 σχόλια:

  1. Να τον χαίρεσαι κορίτσι μου!
    Κοντά κοντά είναι τα αστεράκια μας!
    Πάντα γερός να είναι και να έχει όμορφα και φωτεινά χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τον χαίρεσαι! να ναι πάντα γερός και δυνατός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τον χαίρεσαι! Να είναι πάντα ευτυχισμένος! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις