Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2015

Έχετε ξανά φάει τέτοιο αφράτο κέικ;

Τα έχουμε ξανά πει και πριν 3 μήνες με τα αφράτα κεκάκια
Τόσο αφράτα που και 4  μέρες να περάσουν ακόμη είναι τόσο μαλακά!  Αυτή τη φορά όμως επειδή θα πηγαίναμε μια εκδρομή για 3 μέρες είπα στην διαδρομή να πάρω ένα ταπερ με κεκάκια για τον μικρο μου, αλλά και για μένα, να τσιμπολογουμε σε όλη την διαδρομή! 




δείτε τον μόλις τα έφτιαξα χαρά που έκανε ! Φυσικά το αρέσουν εκείνα με το γλάσο από πάνω...
τον τρόπο πως φτιάχνονται σας τα έχω ξανά πει εδώ, άρα δεν χρειάζεται να σας πω κάτι παραπάνω

Πριν 2 μήνες  η φίλη μου Ιφιγένεια , με έβλεπε που παιδεύομαι με τα χαρτάκια για τα κεκάκια και έτσι μου έκανε δώρο μια φόρμα κέικ αντικολλητική! Η χαρά μου ήταν πολύ μεγάλη, γιατί είναι κάτι που θα μου μείνει και κάθε φορά που θα φτιάχνω κέικ στη φόρμα θα θυμάμαι την Ιφιγένεια! Έτσι την προηγούμενη εβδομάδα έφτιαξα κέικ στη φόρμα


Αγαπημένη μου φίλη έφτιαξα αυτή τη φορά κέικ αφράτο με γεύση βανίλια και μια μικρή στρώση κακάο
ορίστε και το περιεχόμενο του μικρού
ορίστε και το δικό μου πιάτο
για τα υλικά και δοσολογίες θα διαβάσετε εδώ είναι ακριβώς ίδια τα υλικά και η διαδικασία με την μόνη διαφορά εδώ  το κέικ για να ψηθεί θέλει <<45- 48>> λεπτά και όχι 25 όπως τα κεκακια! Κατ άλλα η γεύση είναι τέλεια! 

δοκιμάστε το





Φιλικά Γιώτα

2 σχόλια:

  1. θελω και εγωωωωω
    φατε και για μενα ενα κομματι!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίνονται υπέροχα και τα κεκάκια και το κέικ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις