Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Τετάρτη, 10 Ιουνίου 2015

Τριήμερο στα Λουτρά Πόζαρ

Πολλές φορές δεν χρειάζεται να πας κάπου ιδιαίτερα για να ξεφύγεις από την καθημερινότητα. Αποφασίσαμε με το έτερο ήμισυ να πάμε τριήμερο του Αγίου πνεύματος μια βόλτα στα λουτρά Πόζαρ και να περάσουμε και μια βόλτα μετά από την Έδεσσα και τους καταρράκτες

Περάσαμε ωραία ξεφύγαμε από τα καθημερινά!  Τα λουτρά βρίσκονται στο νομό Πέλλας. Ξεκινήσαμε Παρασκευή πρωί και μέχρι τις 12 το μεσημεράκι ήμασταν στο δωμάτιο μας.

Αρχικά αποφασίσαμε να πάμε εκεί γιατί είναι μια ώρα και κάτι από την Θεσσαλονίκη. Πιο μακρινό ταξίδι έτσι και αλλιώς δεν μπορούμε να πάμε λόγω του μικρού αλλά και να είναι ξεκούραστο το ταξίδι μας

Βολέψαμε τα πράγματα και κατευθείαν πήγαμε στα λουτρά. Ήταν πολύ ωραία, ήταν ζεστά καθίσαμε 40 λεπτά.  Η θερμοκρασία του ορίζεται στους 37°C και χαρακτηρίζεται σωτήριο από πολλούς καθώς θεραπεύει πολλές ασθένειες και είναι κατάλληλο για λουτροθεραπεία και ποσιμοθεραπεία.

Οι εγκαταστάσεις του όλου συγκροτήματος είναι οργανωμένες σε μια μικρή λουτρόπολη με ξενοδοχεία, πισίνες, αποδυτήρια, εστιατόρια, μπαρ, προσφέροντας κάθε δυνατή εξυπηρέτηση στον λουόμενο.
Σήμερα, βρίσκονται σε εξέλιξη έργα τα οποία αξιοποιούν την ιδιαίτερη φυσική ομορφιά και τα αξιοθέατα της περιοχής όπως:
-Το φαράγγι των Λουτρών και τη γύρω ορεινή περιοχή, που προσφέρεται για περιπάτους, ορειβασία ή εκδρομές.
-Το σπηλαιολογικό πάρκο των Λουτρών.
-Τα τοπικά προϊόντα και τα υφαντά.
Παράλληλα, έργα επέκτασης και εκσυγχρονισμού των υδροθεραπευτηρίων και ανακαίνισης του κέντρου εστίασης βελτιώνουν τις υπηρεσίες που προσφέρονται στους επισκέπτες.

Υπάρχουν 6 κύριες πηγές ιαματικών νερών, που πηγάζουν μέσα από πετρώματα και βράχους που βγαίνουν από τα έγκατα της γης.
Τα νερά του Πόζαρ ενδείκνυνται για Ρευματοπάθειες, Αρθροπάθειες, Ισχιαλγίες, Βρογχίτιδες, Νευρικές- Δερματολογικές-Γυναικολογικές Παθήσεις, Παθήσεις Κυκλοφορικού και Αναπνευστικού συστήματος.

Στο υδροθεραπευτήριο υπάρχουν τέσσερις εσωτερικές ομαδικές πισίνες διαστάσεων 4μ Χ 2,5μ. και 50 ατομικοί λουτήρες. Για τους τολμηρούς λειτουργεί και εξωτερική πισίνα. Οι εγκαταστάσεις των λουτρών είναι άρτια εξοπλισμένες. Οι πισίνες έχουν διαμορφωθεί σαν ένα σύγχρονο spa.

Τα ιαματικα λουτρά Πόζαρ αποτελούν πόλο έλξης όχι μόνο για τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας αλλά και για τους νέους.

Κέντρα αναζωογόνησης και ανανέωσης, μακριά από το άγχος της καθημερινότητας.

Αν δεν είχαμε τον μικρο θα μπορούσαμε να κάνουμε και άλλες δραστηριότητες, όπως αναρρίχηση, πεζοπορία, τα ποιο ηποια και βολικα για εμας αλλα και για τους τολμηρους  rafting  και σκι στο χιονοδρομικό κέντρο του Καϊμακτσαλάν, αλλά με το μικρο αρκεστήκαμε μόνο στα λουτρά τα όποια 3 μέρες δεν μας έφθασαν.

τα απογεύματα πηγαίναμε μια στην Αριδαία που ήταν μόνο 10 χιλιόμετρα μακριά από εκεί που ήταν το δωμάτιο μας και μια άλλη  επισκεφτήκαμε και μερικά παραδοσιακά χωριά όπως η όρμα.

την Τρίτη ημέρα που πήραμε τον δρόμο της επιστροφής, περάσαμε και από την Έδεσσα. Αν και είχαμε ξανά παει στην Έδεσσα από τα μαθητικά μας χρόνια, ήταν μια ευκαιρία να τα επισκεφτούμε οικογενειακός.

Η Έδεσσα δεν θα μπορούσε να λέγεται πόλη των νερών χωρίς τους περίφημους Καταρράκτες τους μεγαλύτερους σε όλα τα Βαλκάνια. Οι καταρράκτες Έδεσσας βρίσκονται στην άκρη βράχου σε ένα μοναδικό γεωπάρκο σμιλεμένο από το νερό που λέγεται ‘φρύδι της πόλης’ με 11 καταρράκτες.

Ο χώρος είναι προσβάσιμος με σκαλοπάτια που οδηγούν σε διάφορα σημεία θέας ακόμη & κάτω από τον Καταρράκτες. Ο μικρος μας εντυπωστιαστηκε , τοσο πολυ οταν ημασταν κατω απο τους καταρακτες.

Ο ιονισμένος αέρας από την δύναμη του νερού που χτυπά στα βράχια κάνει πολύ καλό στην υγεία για αυτό και πολλοί επισκέπτες στέκουν αρκετή ώρα μπροστά στο θέαμα ενώ από την ακτίνες του ηλίου πολύ συχνά δημιουργείται το ουράνιο τόξο. Κάθε βράδυ οι Καταρράκτες φωταγωγούνται και προσφέρουν μοναδικές εικόνες.

Μια ωραία εξόρμηση για 3 μέρες, και γεμίσαμε τις μπαταρίες μας.