Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Παρασκευή, 1 Μαΐου 2015

Πιάσαμε τον Μάη

Καλησπέρα φίλοι μου! Πιάσαμε τον Μάη σήμερα! Τώρα που σας γράφω βράδυ πρωτομαγιάς και έχω τέτοια γλυκιά κούραση που ήδη αναπολώ την σημερινή ήμερα και τις όμορφες στιγμές που ζήσαμε , και ειδικά ο μικρός μου! Η ημέρα ήταν καταπληκτική ανοιξιάτικη και αρπάξαμε την ευκαιρία να βρεθούμε με τις παρέες μας στη φύση , να ψήσουμε στην έξοχη, να μαζέψουμε λουλούδια να τρέξουμε να γελάσουμε , να βγάλουμε πολλές φωτογραφίες ! Τον πιάσαμε τον Μάη και  περάσαμε υπέροχα! Πάρτε μια ιδέα, γιατί οι εικόνες μιλούν καλύτερα! 


Ώρα  12  το μεσημέρι και έχουν βγει τα κρέατα να μαρινάρονται. Οι ψήστες μας έχουν ανάψει τα κάρβουνα και εμείς οι γυναίκες ετοιμάζουμε να στρώνουμε το τραπέζι....βασικά εγώ δεν έκανα τίποτα! Με την φωτογραφική στο χέρι ήμουν συνέχεια και αποθανάτιζα στιγμές


 Ο μικρός μας βρήκε φίλους και παιχνίδια και ξεκίνησε το κυνηγητό



 Η ήμερα ηλιόλουστη!  Την χάρηκα , ο ήλιος αγαπιόνταν 

Ο Γιάννης με τους φίλους  κάθονται και αυτοί κάτω από το δέντρο να ξαποστάσουν λίγο  από το παιχνίδι
 Τον ήλιο τον αγαπώ που διακρίνεται μέσα από τα φύλλα
 Αφού φάγαμε και χορέψαμε και ήπιαμε  το συνειδητοποίησα μετά ότι έπεσα με τα μούτρα στο φαγητό και ούτε μια φωτογραφία δεν έβγαλα ! Με τον Γιάννη ξεχυθηκαμε στους λόφους να μαζέψουμε παπαρούνες και ότι άλλα λουλουδάκια βρούμε! 
 Συγχρόνως  βγάλαμε και τις φωτογραφίες μας σε αυτό το δέντρο
Φυσικά ο Γιάννης εκτέλεσε χρέη φωτογράφου σήμερα και έβγαλε το μοντέλο τη μαμά του!   Για πρώτη φορά καλά τα πήγε, είχαμε και κάποιες φωτογραφίες χωρίς κεφάλι , ή μόνο με πόδια, αλλά πιστεύω τα πήγε καλά 

 Συνεχίσαμε να κόβουμε παπαρούνες 
μαζέψαμε ένα μπουκετακι
γυρίσαμε στο τραπέζι μας για το παγωτό! 
Τελειώνοντας αυτές οι δυο φωτογραφίες  θα μου θυμίζουν την σημερινή ημέρα! 

ελπίζω να τις απολαύσατε 

σας εύχομαι καλό βράδυ και καλή ξεκούραση !  Σήμερα  όλοι είμαστε λίγο κουρασμένοι, λίγο πιωμενοι, λίγο πιο χαλαροί....








Φιλικά Γιώτα

3 σχόλια:

  1. Υπέροχα!!!!!!!!!!!!! Και του χρόνου!!!!!!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλο μήνα!!! ο γιαννης το εχει λεμε με τις φωτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφα!!!!! Και του χρόνου! Να στε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις