Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Παρασκευή, 24 Απριλίου 2015

Οι πασχαλινές μας διακοπές στο χωριό

Κάθε φορά που κατεβαίνουνε κάτω στο χωριό για μένα είναι μια ξεκούραση, γιατί ο μικρός θα έχει να τυραναει περισσότερα άτομα και έτσι θα τον κυνηγούν περισσότερα χέρια, με αποτέλεσμα εγώ να τον αφήνω να παίζει και εγώ να κοιμάμαι λίγο παραπάνω και να μπορώ  να πάω μια βόλτα με την ησυχία μου χωρίς φωνές
Φέτος το Πάσχα το ήθελα οπωσδήποτε να είναι ηλιόλουστο....τόση βροχή την βαρέθηκα φέτος και καθώς πλησίαζα οι μέρες έλεγα, πότε θα φύγω
κατεβήκαμε μεγάλη εβδομάδα και έτσι γυρίσαμε πολλές βόλτες
φέτος το Πάσχα είχε ήλιο, και το έζησα και το χάρηκα
εφοδιαστηκαμε με πολλά παιχνίδια και ξεκινήσαμε
Πριν κατέβουμε όμως περάσαμε από ένα μεγάλο κατάστημα και εφοδιαστηκαμε τα κατάλληλα παιχνίδια


αγοράσαμε και καινούργια ζευγάρια γυαλιά  ηλίου 


και κατεβήκαμε Χαλκιδική. Ο Γιάννης  γνώρισε φίλους καινούργιους  και έπαιξε και στην αυλή των γειτόνων μας άλλα και στο δεντρόσπιτο τους


όταν ήμασταν στο σπίτι παίζαμε με την φωτογραφική, ποζάροντας ο Γιάννης
ενώ Μεγάλη Παρασκευή και εγώ γενεθλιαζω , το μόνο που μπορούμε εκείνη την ήμερα είναι να παίξουμε με την φωτογραφική



πήγαμε και επίσημα στην ανάσταση βάζοντας το κουστούμι μας

αλλά και την επόμενη μέρα στην εκκλησία δεν είχε πολύ όρεξη για φωτογραφίες
εκείνη την ήμερα ο σύζυγος  έψηνε 
και εγώ αγόρασα μια τούρτα για να σβήσω το <<30>> τριαντακοστο κεράκι μου.

τσουγκρίσαμε και τα αυγά μας, και στο τέλος ο Γιάννης πήρε αυγά και τα τσούγκριζε μόνος τους
Ετσι πέρασε η Μεγάλη εβδομάδα και ήρθε η δεύτερη μέρα του Πάσχα που έπρεπε να γυρίσουμε πίσω στη Θεσσαλονίκη, στο σπίτι μας . 


χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία να μαστέ εδώ να τα ξανά πούμε






Φιλικά Γιώτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις