Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Παρασκευή, 10 Απριλίου 2015

Καλώς ήρθα στην επόμενη δεκαετία..Ε ναι έγινα 30!

Αυτές οι σκέψεις μου γράφονται ένα μήνα πριν τα γενέθλια μου! Τώρα που τις διαβάζετε βέβαια έχει ήδη μπει η 10η Απρίλη Και ναι, έχω πια επίσημα τα γενέθλιά μου. Και ναι…

ΓΊΝΟΜΑΙ 30!


Μεγάλωσα ακούγοντας, όπως όλες μας, ένα σωρό για αυτή την άτιμη μετάβαση από τα 20 στα πρώτα -άντα. Περίμενα να νιώθω κάπως. Να είμαι αγχωμένη. Στεναχωρημένη ίσως; Τρομαγμένη; Ναι είμαι λίγο τώρα που το γράφω, ξέρετε γιατί;  Βλέπω τα σημάδια του γήρατος στο πρόσωπο μου, με λίγες ρυτιδουλες στα μάτια μου ...χιχιχιχιχ  φαντάσου στα 40 τι θα λέω! 

Τελικά δεν ειμαι τίποτα από όλα αυτά. Αν εξαιρέσεις τη γλυκιά μελαγχολία που κάθε χρόνο έχω λίγο πριν τα γενέθλιά μου, είμαι πολύ χαρούμενη που μπαίνω σ” αυτή τη νέα δεκαετία.

Γιατί;


Γιατί τα 20 τα ΧΟΡΤΑΣΑ. Τα απόλαυσα! Ήταν τόσο γεμάτα που αισθάνθηκα τον κάθε χρόνο σε όλο του το μεγαλείο. Μέχρι τα 24 -25 έλεγα μικρή είμαι ακόμα! Στα 26 κατάλαβα ότι μεγαλώνω..


Θα σας πάω αρκετά πίσω. Στα παιδικά μου χρόνια. Τώρα που πια τριανταρίζω και τα μάτια μου έχουν δει πολλά, δεν μπορώ να μην πω πόση ευγνωμοσύνη νιώθω για την οικογένεια στην οποία με έστειλε η ζωή. Για τον τρόπο που μεγάλωσα.

Αγάπη και ευκαιρίες! Μου έδωσαν κάθε εφόδιο για να ανοίξω τα φτερά μου… Τώρα πια ξέρω πόσο μα πόσο σημαντικό είναι να μεγαλώνει κανείς σε ένα περιβάλλον όμορφο.
Τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για όλα όσα έκαναν και ακόμα κάνουν.
2005
Τα 20 με βρήκαν φοιτήτρια στην Δράμα! Μιας πανέμορφης και υπέροχης πόλης  ερωτευμένη ήμουν ήδη με έναν 23χρονο  που έμελλε να γίνει άντρας μου  και πατέρας του γιου μου! ταξιδιάρα, με παρέες, να βγαίνω βόλτες στα μπαράκια και στα μπουζούκια! Να ανεβαίνω πάνω στα τραπέζια και να χορεύω,  Άρε ΒΕΡΤΗ, να γελάω, να κλαίω γιατί κόπηκα στο πρώτο εργαστήριο, γιατί κόπηκα σε ένα άλλο μάθημα με 1.

 Να το καίω το μυαλό μου! Ήμουν μέσα στην τρέλα μου! Να ανεβαίνω από Δράμα -Ορεστιάδα με τρένο 6 ώρες ταξίδι για να δω τον Παναγιώτη που ήταν με υπηρεσία για 4 ώρες και να ταξιδεύω όλο τα βράδυ ξανά πίσω και να φθάνω Δράμα το πρωί και στις 9,  να έχω μαθήματα εργαστήρια χωρίς ύπνο. Να το χάνω, να πέφτω, να σηκώνομαι, Δεν μετανιώνω..ΈΖΗΣΑ  


Έντονα χρόνια. Υπέροχα χρόνια! Όπως θα έπρεπε για όλους μας να είναι! Κάποιοι μετανιώνουν, λένε, για τις τρέλες της νιότης τους. Εγώ δεν μετάνιωσα ποτέ και για τίποτα. Τα έζησα τα χρόνια της χρυσής δεκαετίας μου, της ανεξαρτησίας μου! Τα έζησα, Κάθε μία επιλογή, λάθος ή σωστή, με έκανε αυτό που είμαι σήμερα. Άλλωστε, όποιος αποφεύγει την τρέλα ως νέος, συνήθως την βρίσκει μπροστά του ως «μεγάλος».
Μέχρι τα 23 ήμουν φοιτήτρια! 


2008
Στεναχωρήθηκα πάρα πολύ που τελείωσε η φοιτητική μου ζωή! Έπρεπε  να κατέβω στο χωριό δεν ήθελα ! Αναγκαστικά κατέβηκα, αλλά δεν περνούσα καλά! Δεν είχα να κάνω κάτι και με έλεγχαν οι γονείς μου λες και ήμουν το 15 χρόνο. Αποφάσισα να πάω υπολογιστές να πάρω κανένα δίπλωμα και έτσι έγινε το πήρα και με 100%! 
2009
Μετά από 6 μήνες τον 15 Αύγουστο αρραβωνιαστήκαμε με τον Παναγιώτη..Ανέβηκα Ορεστιάδα! Καθίσαμε 2 χρόνια.  2 χρόνια ανεμελιά βόλτες πολλές και ταξίδια  πολλά με τον αρραβωνιαστικό μου! 
να σας πω...στην σχολή  την πτυχιακή μου την άφησα , τα παράτησα!  Έλεγα από μέσα μου χεστην την σχολή...όμως ακόμα πιο βαθιά μέσα μου κάτι με έτρωγε και τα βράδια έβλεπα εφιάλτες! 

Το 2010 κάναμε πολιτικό γάμο  αφού έτσι και αλλιώς ζούσαμε σαν παντρεμένοι! Βάλαμε βέρα στο δεξι και κάπου εκεί στα 26 το καλοκαίρι του 2011 έρχεται η μετάθεση στην Αθήνα, κλάμα  δεν ήθελα..Κατέβηκα τον Οκτώβρη του 2011 στην Ελευσίνα! Σνιφ βαρεμάρα, έχασα όλους τους φίλους μου και τότε αγάπησα το διάβασμα κάθε 4 μέρες αγόραζα και ένα λογοτεχνικό..Χρυσό τον είχα κάνει τον Γαλαξία στη Μαγούλα! Είχε ωραία βιβλία! Για την σχολή πουθενά λόγος, πουθενά δεν έλεγα για την πτυχιακή μου. Άρχισα να πιστεύω ότι πήγαν χαμένα τόσα χρόνια και μετά κάπου μέσα Νοέμβρη του 2011 μένω έγκυος! 

Αυτό ήταν! Το ίντερνετ απέκτησε νόημα για εμένα. Εψαχνα να μάθω, διάβαζα,  ιστορίες! Ξεκίνησα με διάφορα blogs  με μαμαδοιστορίες  εκεί σας ανακάλυψα σιγά σιγά όλες σας! Ακόμα ανακαλύπτω..πέρασα μια εγκυμοσύνη πολύ καλή με λίγες αναγουλες, αλλά μόλις μπήκα στον 4ο μήνα ,  ποιος δεν με έπιανε! Βόλτες, Στην Ελευσίνα, στη Δάφνη, στη Μαγούλα, Στο mall σταματημό δεν είχα! Στα 27 μου λίγο πριν γεννήσω ανεβαίνω Χαλκιδική για 3 μήνες για να γεννήσω στο Πολύγυρο και να έχω όλους τους συγγενείς μου κοντά μου, αφού στην Αθήνα ήμασταν οι 2 μας!  Το 2012 το καλοκαίρι έγινα μαμά, αυτόν τον υπέροχο ρόλο, που μου χάρισε ο μικρός μου Γιάννης.

Ξανακατεβαίνω Αθήνα το Σεπτέμβρη του 2012 αλλά αυτή τη φορά όχι μόνη μου αλλά με τον γιο μου! Ζήσαμε πολλά εγώ και ο Γιάννης κάτω στην Αθήνα πολλές μέρες και πολλές ώρες μόνοι μας!Όμως το 2012 το Δεκέμβρη κάτι με πιάνει ξανά με την σχολή και αποφασίζω να κάνω την πτυχιακή μου και ναι τα κατάφερα και το Μάιο του 2013 παρουσίασα τη πτυχιακή στα Δράμα!  Όμως το 2013 το Γενάρη συγχρόνως ξεκινώ ετοιμασίες για τον θρησκευτικό μας γάμο και την βάπτιση του μικρού μας συπτιπτει η παρουσίαση της πτυχιακής εκείνη την εβδομάδα με τον γάμο! Μιλάμε τα κατάφερα! 

Στα 28 κάνουμε τον θρησκευτικό μας γάμο και βαπτίζουμε το ζουζούνι μας! Ένα μήνα μετά ορκίζομαι! Επιτέλους θα κοιμάμαι ήσυχα πλέον τα βράδια! 
συγχρόνως το 2013 το καλοκαίρι έρχεται μετάθεση στη Θεσσαλονίκη και ναι είμαστε εδώ, σχεδόν ένα μίση χρόνο εδώ στη Θεσσαλονίκη! Μέσα  10 χρόνια έμεινα σε τόσες πόλεις στη Δράμα, στην Ορεστιάδα , στην Ελευσίνα και τώρα στη Θεσσαλονίκη! Πόσες εκδρομές κάναμε με τον Παναγιώτη εντός Ελλάδος! από Θράκη Μακεδονία Θεσσαλία τα γυρίσαμε όλα! Και από Πελοπόννησο γυρίσαμε την μισή! Επισκεφτήκαμε και 2 νησιά τη Χίο αλλά και τη Κέρκυρα! Δεν νομίζω να γνωρίσω ξανά τόσο πολλά άτομα τόσο πολύ κόσμο! Άνοιξε το μυαλό μου, άνοιξαν οι ορίζοντες μου απέκτησα πολλές εμπειρίες! Χρωστάω σε όλους με όσους είχα συναναστροφές όλο αυτό το διάστημα! όλοι τους βάλανε το λιθαράκι τους! Τους ευχαριστώ.Ακόμα και σε εσάς που αυτά τα 20 - 30 άτομα που με διαβάζουν τους ευχαριστώ γιατί έτσι συνεχίζω το Blog και χάρη σε αυτό έμαθα να βελτιώνομαι σε ότι αφορά τη γραφή μου , το πως περιγράφω μια κατάσταση! 

λοιπόν 30 ετών. Παντρεμένη. με ένα γιο 32 μηνών  . Η απόλυτη αγάπη. Σεβασμός. Ζεστό σπίτι  Παιδικά γελάκια. Μαμά και μπαμπάς ακόμα εδώ. 

Σε ευχαριστώ, ζωή, για τα όσα μου έχεις ήδη προσφέρει. Στέκομαι ταπεινή μπροστά στο μεγαλείο σου και σε ευχαριστώ και μόνο που υπάρχω. Που 30 χρόνια ήδη ξυπνάω το πρωί για να ζήσω άλλη μια μέρα.

Έγινα 30. Είμαι έτοιμη!  Πάμε λοιπόν





8 σχόλια:

  1. Γιώτα να τα εκατοστήσεις! Η διήγηση σου είναι τοσο περιεκτική που νιώθω σαν να σε γνωρίζω μια ζωή μέσα από μια ανάρτηση!
    Να χαίρεσαι την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ βρε γιωτούλα μου έκλαψα.. πάντα ευτυχισμένη καρδια μου ! και να εχεις πολλά χρονια ακόμα μπροστά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χιλιοχρονη!!!υγεια κ παντα χαμογελα στο σπιτικο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύχρονη! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύχρονη. Πάντα ευτυχισμένη. Πολλά παιδικά χαμόγελα σου εύχομαι. Δεν είναι άσχημα τα 30 ούτε καμία ηλικία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερα γλυκια μου! περασα να ευχηθω χρονια πολλα! Χριστός Ανέστη! υγεία αγάπη και χαρά σε όλο το κόσμο!

    χρονια πολλα! να σε χαιρομαστε! :) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ συγκινητική και απολύτως εκφραστική ως προς την πορεία σου στη ζωή...
    Δεν γνωριζόμαστε όμως οι ευχές μου είναι ειλικρινείς κι από καρδιάς αν και καθυστερημένα.
    Χρόνια πολλά! Χρόνια όμορφα! Χρόνια ευτυχισμένα! Χρόνια δημιουργικά!
    Να χαίρεσαι τους άντρες σου και να χαίρονται και αυτοί!
    Μπράβο σου που κατάφερες και πήρες το πτυχίο σου κι ας ήσουν ήδη μαμά κι ας είχες και τις ετοιμασίες του γάμου! Για την υπερηφάνεια που σε γεμίζει αλλά και για τις ήσυχες πλέον νύχτες σου, άξιζε τον κόπο!
    Και έχω περάσει προ πολλού τα τριάντα... Διανύω την 5η δεκαετία της ζωής μου. κι αυτό που έχω να πω είναι ότι κάθε δεκαετία ειναι όμορφη με τον δικό της τρόπο αρκεί να τη γεμίζουμε εμείς με όμορφες στιγμές.
    Χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να τα εκατοστήσεις Γιώτα μου! Πάντα ευτυχισμένη!!! Το κείμενό σου καταπληκτικό! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις