Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Κυριακή, 1 Μαρτίου 2015

Όχι ένα, αλλά έξι


Καλημέρα και καλό μήνα! Πριν ένα μήνα παρέλαβα το ιδιο βραβείο από 6 άλλα blogs! Σήμερα ήρθε η ώρα να κάνω αυτή την ανάρτηση
Μιλάω φυσικά για το βραβείο Liebster, ένα εικονικό βραβείο που χρησιμεύει για να εξαπλωθούν αλυσιδωτά και να γίνουν γνωστά blogs με λιγότερους από 200-300 followers. Είναι ένα σημαντικό εργαλείο για να γίνουν ακόμα περισσότερα blogs ευρύτερα γνωστά στο διαδίκτυο!


Το βραβείο είχα την τιμή να το πάρω από 6 blogs που αγαπώ πολύ αλλά τελικά μόνο τα 3 θυμάμαι που μου το έδωσαν! Καλά μην φωνάζετε που δεν θυμάμαι τα άλλα! 

αυτά που θυμάμαι πάντως είναι 

  1. κορίτσι μάλαμα 
  2. αστερατη παρέα
  3. φοβου τη πεθερά
 Λοιπόν, για την τιμή που μου κάνατε σας ευχαριστώ πολύ όλες την καθεμιά ξεχωριστά!!!Και σε εκείνες που ξέχασα


Οι κανόνες του βραβείου είναι οι εξής:


1) Ευχαριστείτε τον blogger που σας έχει προτείνει και αναρτήστε τη διεύθυνση του blog του. Συμπεριλάβετε στην ανάρτησή σας το εικονίδιο του Liebster Award είτε με αντιγραφή και επικόλληση, είτε χρησιμοποιώντας το σαν widget ή gadget.


2) Απαντήστε σε 10 ερωτήσεις που θα σας θέσει ο blogger o οποίος σας απένειμε το βραβείο.


3) Προτείνετε άλλα 10 blogs με λιγότερους από 200-300 followers και συντάξτε μία λίστα ερωτήσεων για τα blog αυτά που οι κάτοχοι τους θα πρέπει να απαντήσουν.


4) Αναρτήστε την υποψηφιότητα για το βραβείο σε κάθε ένα από τα 10 blogs που έχετε επιλέξει και παρέχετε ένα link του post σας ώστε να ενημερωθούν οι κάτοχοι σχετικά το βραβείο Liebster σε περίπτωση που δεν το γνωρίζουν.

Να και οι δικές μου απαντήσεις!!!


1) Γιατί ξεκινήσατε το blog;
Το blog το ξεκίνησα με σκοπό να καταγράφω την καθημερινότητα μου με ένα παιδί,  τότε ήμουν κάτω στη Αθήνα και ήμουν κλεισμένη μέσα σε ένα σπίτι και δεν ήξερα που να βρω διέξοδο! Τελικά ανέβηκα Θεσσαλονίκη και το συνέχισα ενώ δεν το περίμενα! Το blog μου λειτουργεί σαν ημερολόγιο αλλά και σαν αγχολυτικό ! Το εξέλιξα και πρόσθεσα και άλλα θέματα μέσα ! Γενικά δοκιμάζομαι

2) Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει;
Με ενθουσιάζουν... σχεδόν τα πάντα! Τα παιδιά, οι κατασκευές, τα ταξίδια, οι γνωριμίες, τα ψώνια, τα βιβλία, η κουζίνα, οι άνθρωποι, το blogging... Είμαι σαν ένα παιδάκι που ανακαλύπτει τον κόσμο! 

3) Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο;
Τα σχόλια βοηθούν στο να εξελίσσεσαι και να μην νιώθεις ότι τα γράφεις και τα διαβάζεις μόνη σου
χαίρομαι έστω και αυτά τα 3 σχόλια που παίρνω ξέρω ότι κάποιον τον άγγιξε η ανάρτηση μου και για αυτό άφησε το σχόλιο του! Χωρίς τα σχόλια έστω και αυτά τα 3 ίσως να μην είχα συνεχίσει το blog! Γενικά δίνουν κίνητρο στο να συνεχίσει ο άλλος να γράφει

4) Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας; στη αρχή για την καθημερινότητα μου με τον μικρο μου, τώρα τα πάντα, σκέψεις, δραστηριότητες βόλτες μαγειρέματα αλλά δεν ξεχνώ και τις στιγμές από την ζωή μου


5) Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά;
μια φίλη blogger που ήταν η πρώτη που άφησε ένα σχόλιο πριν 2 χρόνια στο blog μου την αγάπησα και την αισθάνομαι λίγο πιο κοντινό μου άνθρωπο άσχετα αν δεν έχουμε γνωριστεί ποτέ! Αναφέρομαι στη φοβου τη πεθερά  ! Μακάρι να σε γνωρίσω κάποια στιγμή! Πεθεροπληκτη μου
Εδώ στη Θεσσαλονίκη γνώρισα από κοντά άλλες 3 blogger  και είμαστε και από την ίδια περιοχή! Αναφέρομαι στην Τζορτζινα turtorial , στην Κατερίνα από το ανθομελι και στην Ολίβια από το είμαι μαμά!  Μακάρι να γνωρίσω και άλλες κάποια στιγμή από κοντά!

6) Πώς φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει / να αλλάζει και με ποιο τρόπο;
δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα υπάρχει το blog μου σε δυο χρόνια! Αν υπάρχει θα ήθελα να ασχολούμαι με την καθημερινότητα μου γιατί αυτός ήταν ο αρχικός σκοπός δημιουργίας του ! Τι θα ήθελα να μεγαλώνει στο blog  μου; Να προσθέσω μια ακόμη ετικέτα και να αναφέρομαι στην δεύτερη εγκυμοσύνη μου ή στο δεύτερο bebe αν ο Θεός θελήσει και αν το πάρω και εγώ απόφαση,

7) Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα;
αυτό που κάνω καλύτερα και μου το έχουν πει είναι ότι γράφω χαλαρά και απευθύνομαι στην γυναίκα μητέρα άμεσα! με δόσεις χιούμορ και φυσικά είμαι πάντα αληθινή στα όμορφα αλλά και στα άσχημα γεγονότα

8) Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Αναλόγως σε τι φάση βρίσκομαι, το χειμώνα περισσότερο! το καλοκαίρι επειδή κατεβαίνω στη Χαλκιδική και είμαστε κάθε μέρα θάλασσα ίσως κάνω και μήνα να εμφανιστώ!

9) Πώς γεννιούνται τα post σας;
Μπορεί να συμβεί κάτι στην καθημερινότητά μου, να μάθω κάτι νέο ή να έχω έμπνευση για ένα θέμα και να με κατακλύζουν οι λέξεις και λέω: "αυτό πρέπει να το γράψω στο blog μου!"

10) Ευχές για τον αναγνώστη.
Εύχομαι όλοι οι αναγνώστες μου να είναι καλά, να μην απογοητεύονται από τις δυσκολίες της ζωής και να προσπαθούν να κάνουν τον εαυτό τους και τον κόσμο μας καλύτερο!


Λοιπόν εγώ δεν θα απονέμω κανένα βραβείο γιατί το έχετε πάρει σίγουρα όλες σας! αν θέλετε όποια δεν το έχει πάρει ας το λάβει από μόνη της! 

σας ευχαριστώ 

με εκτίμηση Γιώτα





Γιώτα

2 σχόλια:

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις