Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Κυριακή, 1 Μαρτίου 2015

30 μηνών στιγμές


Μήνας Φεβρουάριος
Καλό μήνα, άντε σιγά σιγά να φεύγει ο χειμώνας, να ανοίξει ο καιρός να αρχίσουμε τις βόλτες..
Μιας και άνοιξε το τριώδιο είπαμε και εμείς να βάλουμε τη δική μας μάσκα λίγο πρωτότυπη αλλά συγχρόνως και επίκαιρη





 Aν και ήμαστε άρρωστοι πήρα και εγώ το δωράκι μου


Την αγαπημένη μου κρέμα! 

Oμως καθώς οι μέρες περνούν και αφού δεν μπορούμε να βγούμε από το σπίτι παίζουμε με τον αυτοσχέδιο μας ντοσιέ μαθαίνοντας τα φρούτα



Mε τα καινούργια του παζλ...
αλλά και μετά καινούργια του τουβλακια



 Καθόμαστε τώρα και τα απογεύματα στο σπίτι μέχρι να ηρεμήσουμε από τον τρελό βήχα,  εγώ από την  βαρεμάρα μου φτιάχνω πίτες,  κόβω κρεμμυδάκια και μαιδανο και τα  βάζω σε κυβακια αλλά φτιάχνω και χαλβά σιμιγδαλένιο.

Ετσι για να μη χάσουμε κάνα κιλό! 


Αλλά και η καινούργια μας δραστηριότητα του μικρού μας το κολυμβητήριο!Ξεκινήσαμε κολυμβητήριο και επιτέλους τα απογεύματα μας ειναι γεματα! !Σε άλλη ανάρτηση θα μιλήσω αναλυτικά για αυτή την καινούργια μας δραστηριότητα! 


Καθώς ανοίγει ο καιρός πηγαίνουμε συχνά στην παιδική χαρά





Μέσα σε όλα αυτά έπαθα και τενοντίτιδα  και ήθελε αποχή από τον υπολογιστή για 2 μέρες! Ναι ακούγεται εύκολο, αλλά δεν είναι! 


Συγχρόνως ήρθε και η καθαρά Δευτέρα και αν δεν πετούσαμε τον χαρταετό μας δεν γινόταν! Κατεβήκαμε στο χωριό απολαύσαμε καθαρό αέρα αλλά τελικά πολύ βροχή και καταφέραμε πετάξαμε τον χαρταετό από την Κυριακή γιατί την Καθαρή Δευτέρα μόνο καθαρή δεν ήταν! 
Δείτε πόσο χάλια ήταν ο καιρός!  

Πήγαμε μια βόλτα στην παραλία μας αλλά ψιχάλιζε και δυστυχώς πολύς κόσμος δεν το ευχαριστήθηκε! Εμείς μόνο κάτω από ένα υπόστεγο φάγαμε τα νηστίσιμα μας και έτσι απολαύσαμε λίγο την μέρα μας

και έτσι ευχάριστα πέρασε ο μήνας μας! 
Όμορφες στιγμές! 



Γιώτα

2 σχόλια:

  1. να το χαιρεσε το παιδακι σου! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είστε πάντα αγαπημένοι και να χαίρεστε ο ένας τον άλλον. Αυτό τη βόλτα στη θάλασσα τη ζήλεψα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις