Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Τετάρτη, 18 Φεβρουαρίου 2015

Παίζουμε με τα χρώματα

Όταν έξω βρέχει ή χιονίζει και  δεν μπορείς να πας πουθενά μια είναι η λύση να παίζεις με το παιδί και να δημιουργείς δικά σου παιχνίδια ! Του ελεγα  να παίξουμε με τις κάρτες και μου έλεγε όχι δεν θέλω! Αποφάσισα να δημιουργήσω, ένα δικό μου παιχνίδι! Αναπτήρες!  Στο σπίτι αν και δεν καπνίζει κανένας μας έχουμε στη συλλογή μας πολλούς αναπτήρες! Έτσι πήρα μερικούς και δημιουργήσαμε παιχνίδι



Tους αραδιάζεις όλους στη σειρά και ξεκινάς το παιχνίδι!!

Ανακαλύπτουμε τα χρώματα! Λέμε στο ζουζούνι μας να μας δώσει κίτρινο, να μας δώσει τον κόκκινο! 

Μαθαίνουμε  τα μεγέθη! Λέμε στο ζουζούνι μας να μας δώσει τον μεγάλο πορτοκάλι αναπτήρα  ή το μικρο πράσινο αναπτήρα! 



Mετά μαθαίνει να ξεχωρίζει! Του λέμε τα ίδια μεγέθη να τα ταξινομήσει να τα βάλει σε μια ομάδα ! Αν δυσκολεύεται τον βοηθάμε λίγο στην αρχή! Ο Γιάννης μόλις κατάλαβε τι εννοούσα μετά τα έκανε μόνος τους




Eτσι περνάει το απόγευμα μας παίζοντας! Είναι κάτι διαφορετικό δεν το συνιστώ χωρίς επίβλεψη μεγάλου! Aν και είναι ασφαλείας οι αναπτήρες ποτέ δεν ξέρεις με τα μικρά ! 




Γιώτα

6 σχόλια:

  1. Καλημέρα αγάπη μου!!! Καλέ εμείς που καπνίζαμε, δεν είχαμε τόσους αναπτήρες! Μονίμως ψάχναμε! χαχα! Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα και χαιρομαι που εμφανιστηκες μετα απο τοσο καιρο! Καλε κανω συλλογη! Θα μου πεις εσυ τωρα, αναπτηρες συλλογη τι βλακεια; Και ομως οτι βλακεια μου αρεσει το κανω συλλογη

      Διαγραφή
  2. Πω πω αναπτήρες. Ωραία χρώματα. Στο δικό μου σπίτι δεν θα άντεχε μια τέτοια συλλογή. Μόνιμα χάνονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλη σου έχω βραβείο! Έλα να το παραλάβεις! http://tintrelatispetherasmoumesa.blogspot.gr/2015/02/blog-post_19.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις