Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Τετάρτη, 25 Φεβρουαρίου 2015

Ελληνίδες μαμάδες

Μου αρέσουν οι συγκεντρώσεις και ειδικά όταν είναι για καλό σκοπό! Αυτή τη φορά η ομάδα Ελληνίδες μαμάδες διοργάνωσαν μια εκδήλωση για την κοπή της βασιλόπιτας αλλά συγχρόνως και για να γνωριστούμε μεταξύ μας. Πραγματικά όταν πήγαινα στην εκδήλωση δεν είχα φανταστεί ότι θα είχε τόσο πολύ κόσμο. έλεγα άντε 100 άτομα το πολύ, και όμως είχε 250- 300 άτομα και πολλά παιδάκια, λογικό ήταν αφού η εκδήλωση έγινε σε παιδότοπο. Αν και δυσκολεύτηκα πολύ μέχρι να πείσω τον άντρα μου τα κατάφερα και πήγαμε. Εκείνο το απόγευμα έβρεχε πολύ, και όμως παρόλο την βροχή, κόσμο είχε. Στην αρχή δεν ενθουσιάστηκα γιατί  ο μικρός κοιμόταν και ο Παναγιώτης βαριόταν τόσο πολύ που έπαιζε στο κινητό. Μετά από λίγο αφού ξύπνησε και ο μικρός όλα κύλησαν υπέροχα. 
Αρχικά κόψαμε την βασιλόπιτα και όποια μανούλα έβρισκε πρώτη το φλουρί μετά θα μοιράζανε τσουρεκακια ατομικά  με άλλα 4 φλουριά μέσα. Ξέρετε ποιος κέρδισε το φλουρί; ΕΓΏ,
Ναι μέσα σε τόσο κόσμο η πρώτη ήμουν εγώ. Χάρηκα πάρα πολύ. Φυσικά ακολούθησαν φωτογραφίες με το δώρο μου και με την κοπέλα που μου το έδωσε.Μετά αφού το πρώτο  φλουρί βρέθηκε μοιράσανε τα τσουρεκακια και βρέθηκαν και οι υπόλοιπες μανουλες με τα φλουριά και με τα δώρα τους αντίστοιχα! 

Εκεί ήταν πολλές εταιρείες που μοίρασαν τα δείγματα τους
όπως μια εταιρεία μοίρασε πάνες , μια άλλη πιπιλες, μια άλλη κρέμες μαλλιών και μάσκα μαλλιών και ένα ζαχαροπλαστείο μας μοίρασε παστακια! Επειδή είχε πολύ κόσμο είχαν 3 παιδότοπους <<χώρους>> ανάλογα την ηλικία του παιδιού σου! εμείς ανήκαμε στην πρώτη κατηγορία! Ως 3 τριών ετών
Ο μικρός μας χάρηκε έπαιξε ίδρωσε με τόσο τρέξιμο μας βγήκαν οι φανέλες απέξω αλλά το ευχαριστήθηκε!


Εδώ είμαι εγώ με τον Γιάννη που τον έβγαλα από τον παιδότοπο για να μας βγάλει η Ολίβια φωτογραφία και κατσουφιασε..αλλά και η διπλανή φωτογραφία με το κομμάτι μου με το φλουρί που δεν φαίνεται και με το δώρο μου. 



αλλά δεν τελειώνουμε εδώ..



Οι υπόλοιπες εταιρείες κάνανε και κάποιους διαγωνισμούς , και φυσικά συμμετείχαν όλοι! Ήταν μια μεγάλη γυάλα της εταιρείας με τις πιπιλες και έπρεπε να μαντέψουμε περίπου πόσες πιπιλες έχει η γυάλα! Εγώ είπα 561 και ο σύζυγος 532! Τελικά ήμουν μέσα στις 5 ποιο κοντινές απαντήσεις του 574 που ήταν οι πιπιλες και κερδίσαμε και από εκεί δωράκι , ένα μπλουζακι αναμνηστικό.

Η κοπέλα στην παραπάνω φωτογραφία ήταν η μοναδική που άξιζε σε όλη την εκδήλωση γιατί έπαιζε με τα παιδάκια, τραγουδούσε χόρευε κ τα κρατούσε απασχολημένα σε όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης 

και όπως είπα στην αρχή η εκδήλωση είχε ένα σκοπό να μαζευτούν τρόφιμα και ρούχα ! Περάσαμε ωραία και τελικα εμείς οι μαμάδες μπορούμε να κάνουμε πολλά! 



Γιώτα

2 σχόλια:

  1. αμα ξανακανουν καμια τετοια εκδηλωση χτυπα κανα τηλ καλε .. αντε παντα τυχερη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παντα να ποερνατε τοσο ομορφα ευχομαι! φιλαικια πολαλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις