Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Σάββατο, 21 Φεβρουαρίου 2015

Δώρα αγάπης

Το ελάττωμα μου είναι, και σας το έχω ξανά πει, ότι δεν είμαι τόσο δοτικός άνθρωπος! Προσπαθώ να το εξαλείψω αυτό το ελάττωμα αλλά κάτι με κρατάει τις περισσότερες φορές και κάνω πίσω! Μήπως οι συμπεριφορές των ανθρώπων;;
Όταν γνωρίζω μανουλες πιο πολύ θέλω να κάνω μικρά δωράκια στα παιδάκια τους, άσχετα αν είναι γιορτή γενέθλια!  Δεν έχει αξία το ποσό, αλλά η κίνηση μετράει. Παντα εκτιμω την κινηση! Εχω κανα μιλησει για αυτο το θεμα ενα χρονο πριν οτι δώρα μικρής αξίας, είναι μεγάλα αν δίνονται με αγάπη
 Κάποιες γυναίκες όμως , προσπαθούν να σε μειώσουν με τον τρόπο τους, λέγοντας
<< καταξοδεύτηκες>>  ή  <<σιγά το δώρο που με πήρες>>

Ναι υπάρχουν και τα ξέρω αυτά τα άτομα! Άλλα πάλι προσπαθώ να τα έχω όσο ποιο μακριά μου γίνεται!
Λοιπόν ας πάμε στο θέμα μας! Το τελευταίο χρόνο έχω γνωρίσει αξιόλογα άτομα , και ειδικά μανουλες! Μην τα πολυλογώ,  τις έστειλα  μικρά δωράκια για τα παιδάκια τους, γιατί ξέρω  θα χαρούν τα παιδιά αλλά και οι μανουλες θα χαρούν ακόμα περισσότερο! Μετά από κάποιο διάστημα, έλαβα κάποια δωράκια για το μικρο μου από την Πωλινα και την Ιφιγένεια.  Η χαρά μου απερίγραπτη γιατί τα δώρα τους ήταν για το Γιάννη ο οποίος ξετρελάθηκε! Επίσης ήταν και από τους αγαπημένους ήρωες τους και αυτό το κάνει να το αγαπήσει πιο πολύ το παιχνίδι του!

Από την Πωλινα λάβαμε τα παρακάτω παζλ με την αγαπημένη μας Πεππα!
Κατευθείαν τα αδειάσαμε στο τραπέζι και ξεκινήσαμε να το φτιάχνουμε
Μας δυσκόλεψε στην αρχή , αλλά μετά που τον βοήθησα λιγάκι το έφτιαξε μόνος του!
και ορίστε η παράσταση μας
και το ξανά χαλάσαμε και το ξανά φτιάξαμε!

και καθώς ετοίμαζα την ανάρτηση έρχεται ένα δεύτερο δώρο από την Ιφιγένεια αυτή τη φορά! 

Η Ιφιγένεια έστειλε 2 παζλ με το κλαμπ του Μίκυ ! Άλλοι αγαπημένοι ήρωες του Γιάννη και ένα μπλοκ ζωγραφικής!  Αυτά τα μικρά πράγματα ξετρελαναν τον Γιάννη και έτσι χάρηκε πολύ αλλά και κάθε μέρα παίζει με τα καινούργια του παζλ! 


Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ! Το λιγότερο που μπορούσα να κάνω ήταν να σας αφιερώσω αυτή την ανάρτηση ! 

τα φιλιά μου

2 σχόλια:

  1. ΕΜΕΙΣ ΕΥΧΑΡΗΣΤΟΥΜΕ ΓΙΩΤΑ!!!!ΜΑΚΑΡΗ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΣΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ!!!!ΙΙ"ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ήταν το λιγότερο που μπορούσα να σου προσφέρω για τα τοσα ομόρφα που έχεις προσφέρει στην οικογενεια μου.. οχι μονο υλικά πράγματα αλλά και συναισθηματα.. εισαι υπέροχος ανθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις