Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Πέμπτη, 12 Φεβρουαρίου 2015

Έξυπνα παγωμένα κυβάκια

Θεωρώ τον εαυτό μου τεμπέλα, και το λέω αυτό γιατί το πιστεύω. Αυτό που θα σας δείξω παρακάτω, η μανα μου όταν το είδε δεν ενθουσιάστηκε! Άλλα μυαλά βλέπεται! 
Τι είναι αυτά τα έξυπνα παγωμένα κυβακια; 
Η μανα μου έχει μπαξέ στο χωριό και κάθε φορά που έρχεται στη πόλη , μας φέρνει όλα τα καλούδια! Αυγά, κρεμμυδάκια μαρουλακια, ντοματουλες πορτοκάλια, μαϊντανό. Λοιπόν  τα κρεμμυδάκια, τρελαίνομαι να τα τρώω έτσι σκέτα !Με ντομάτα και αυγό και ελιές! χεχεχεχ
 'Ομως ήταν τόσα πολλά που έπρεπε να κάνω κάτι για να τα διατηρήσω. Ετσι σκέφτηκα από το να τα πετάξω έτσι στη κατάψυξη και να κόβω λίγα λίγα και να τα βάζω στο φαγητό, αποφάσισα να τα αλέσω στο multi. 

Έβαλα νερό και λαδάκι και για να αλεστουν πολύ πιο εύκολα και για να μπορεσω να τα βάλω εύκολα στις παγοκυψελες! 

Βλέπετε έχουμε και διαφόρων ειδών,  δελφινάκια, αστεράκια, και τα κλασικά  ! Αφού γέμισα τις παγοκυψελες έβαλα και άλλο νερό για να γεμίσει καλά και τα έβαλα κατάψυξη! 
το αποτέλεσμα φανταστικό! Έτσι έχω σε ατομικά κυβακια κρεμμυδάκι για το φαγητό μαιντανο και άνηθο!  και μπλουμ κάθε φορά που μαγειρεύω, ούτε τα χέρια μου να μυρίζουν κρεμμυδίλα ούτε να  τα λερώνω γενικώς.



Εδώ είναι ο μαϊντανός μου! Επειδή μαϊντανό δεν βάζουμε πάρα πολύ στο φαγητό γέμισα την κυψέλη με σάλτσα ντομάτα λάδι νερό και ίσα ίσα κάλυψα την πάνω επιφάνεια με μαϊντανό! 




Δεν είναι υπέροχα;; Κάντε το ! Ένα απόγευμα θα σας πάρει μόνο, το πολύ 1.5 με 2  ώρες και θα ξενοιάσται με το καθημερινό, κόψε τρίψτε βάλε σίγουρα για 2 μήνες! 



Γιώτα

10 σχόλια:

  1. δειχνουν οντως υπεροχα! :)
    καλημερα! Καλη Τσικνοπεμπτη να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ! ΚΑΛΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ

      Διαγραφή
  2. Πολύ έξυπνο κόλπο!! Καλημέρα και καλή Τσικνοπέμπτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έξυπνο κολπο οπως το λες! καλη τσικνοπεμπτη και σε σενα

      Διαγραφή
  3. Ειναι πολυ καλο κολπακι.. κι εγω βαζω πολλα πραγματα στην κατάψυξη... Και επίσης βαζω σε παγοθηκες κρασι που εχει περισσεψει και το βαζω σε σαλτσες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια ιδέα! Θα το εφαρμόσω άμεσα!!! Από το πάρτι της Μάρθας έρχομαι... καλό ΣΚ!
    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καταπληκτική ιδέα!
    θα την εφαρμόσω κι εγώ!
    το μόνο που "φοβάμαι" είναι να μην πάρει μυρωδιά η κατάψυξη, θέλει μάλλον καλό τύλιγμα σε διπλή σακούλα.
    Εσύ πώς απέφυγες τις μυρωδιές;

    Αλεξία
    (από το πάρτυ της Μάρθας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις