Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Δευτέρα, 26 Ιανουαρίου 2015

Δημιουργική απασχόληση

Τι κάνεις όταν έχεις τον μικρο στο σπίτι όλη μέρα και να μην βρίσκουμε με τι να ασχοληθεί από το να είναι κολλημένος στον υπολογιστή;; Τις πλαστελίνες δεν τις πολύ συμπαθώ γιατί  όταν πριν 2 μήνες μας έφεραν για δώρο πλαστελίνες ο μικρός ξετρελάθηκε αλλά μετά τις έκοβε κομματάκια και τις πετούσε στα χαλιά, και το χειρότερο  ήταν η απόχρωση ίδια με το χαλί μας και έτσι οι περισσότερες κολλούσαν μετά στις κάλτσες και στις παντόφλες μας και τα νεύρα μου κρόσσια! Ετσι μια μέρα αποφάσισα να φτιάξω ένα απλό ζυμάρι , που θα παίξουμε και μετά θα το πετάξω  δεν χρειάζεται τίποτα ιδιαίτερο, αλεύρι, νερό λάδι πολύ λίγο και αλάτι και μετά το διαμορφώνω σύμφωνα με το πόσο μαλακό είναι το ζυμάρι ώστε να πλάθεται εύκολα στα χεράκια του μικρού






Οταν  η ζύμη ήταν έτοιμη, πήραμε και τα καλούπια μας και  ξεκίνησε το παιχνίδι...επειδή όμως ήταν η πρώτη φορά δεν ήμουν τόσο οργανωμένη από άποψη ναύλον και χρώμα ζαχαροπλαστικής την επόμενη φορά θα τα προμηθευτω.. και έτσι μετά θα παίζουμε με χρωματιστές πλαστελίνες..





 \
 φτιάξαμε καρδουλες συννεφάκια αστεράκια τριγωνακια




του άρεσε πολύ ! Από κάτω έβαλα ένα σκληρό πλαστικό που κόβω το ψωμί γιατί πάνω στο τραπέζι θα μου τα χάραζε και θα άφηνε γραμμές ο μικρός







μετά σειρά είχε το μηχάνημα που φτιάχνουμε δρόμους 










2 ωρες πέρασαν δημιουργικά, 2 ώρες χωρίς γκρίνια από τον μικρο μου  και μετά μάζεψα τα ζυμαρια και με ένα βρεγμένο πανι καθάρισα το τραπέζι και  ούτε γάτα ούτε ζημιά! 

καλή συνέχεια


Γιώτα

10 σχόλια:

  1. την έχω κι εγώ αυτή την συνταγή και δεν το είχα δοκιμάσει ποτέ για τον λόγο ότι κι εγώ δεν έχω χρώματα.. αλλά τώρα που το βλέπω σε εσένα, ψήνομαι να το κάνω!
    Τί κι αν δεν έχει χρώμα;;;;;;;
    Ωραία ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και χωρις χρωμα μια χαρα γινονται ! ορεξη να εχεις

      Διαγραφή
  2. Πλαστελίνη χωρίς την δίκη μας παρουσία σε αυτή την ηλικία δεν μπορούν να παίξουν τα μικρά! Εδώ τα δικά μου που μεγάλωσαν κ πάλι τους πέφτουν! Απλά από κάτω εχω μοκέτα κ αμέσως μετά..ηλεκτρική! Για βάση εργασίας υπάρχουν κάτι ειδικά ξύλα σαν σουπλά που ειναι και για κοπή στο τζάμπο ! Μπορείς να χρησιμοποιήσεις κ σουπλα! Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελικα ολα τα παιδακια τρελαινονται για ζυμες! χαχαχαχα παντα τετοιες ομορφες στιγμες να εχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλή ιδέα Γιώτα η απασχόληση του μικρού με τέτειες ωραίες δημιουργιες! Είναι μεγάλη χαρά να βλέπεις το παιδί σου να δημιουργεί με χαρα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα και καλως σε βρισκω...βλεπω εισαι και απο τη χαλκιδικη! Γεια σου Πατριωτη

      Διαγραφή
    2. Καλώς σε βρηκα και εγώ πατριωτησα! Απο ουρανούπολη ειμαι!

      Διαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις