Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Τρίτη, 20 Ιανουαρίου 2015

Οργανώστε άψογα τις δουλειές του σπιτιού!

Αυτή την ανάρτηση την δημιουργώ για μένα γιατί έχω χάσει λίγο τον μπούσουλα με τις δουλειές του σπιτιού που πλέον από εκεί που έκανα κάθε 2 μέρες τα βασικά όσο ήμασταν οι 2 μας, τα κάνω κάθε μέρα και όλα γιατί ο σκανταλιάρης μας είναι πολύ ζωηρός! Αποφάσισα να οργανωθω λιγάκι αγόρασα τα απαραίτητα τετράδια σημειωματάρια για να γράφω  και ξεκινώ! το πρόγραμμα το διαμορφώνω σύμφωνα με τις δικές μου ανάγκες μιας και δεν δουλεύω και έτσι έχω πολύ χρόνο και τον αξιοποιώ όπως θέλω εγώ! 





Η σωστή οργάνωση στο πώς θα καθαρίσουμε το σπίτι μας, μας γλιτώνει από άγχος και περιττή κούραση. Έτσι, το πρόγραμμα το διαμορφώνουμε ως εξής. Έχουμε κάθε μέρα μια συνηθισμένη ρουτίνα το πρωί , το μεσημέρι και το βράδυ που για ένα σπίτι δεν χρειάζεται περισσότερο από μισή ώρα σύνολο και προσθέτουμε μόνο μία επιπλέον δουλειά καθαρισμού και τακτοποίησης στο πρόγραμμά μας, την ώρα που εσείς θα επιλέξετε με βάση το ωράριο και τις υποχρεώσεις σας.  Εσείς φυσικά μπορείτε ν΄αλλάξετε τις μέρες ακόμη και τις δουλειές, ανάλογα με τις ανάγκες σας. Εγώ  σας δίνω κάποιες κάρτες που τις δημιούργησα αρχικά στο τετράδιο και μετά στον υπολογιστή. Το ξέρετε πόσες φορές αμέλησα τις δουλείες τις βασικές και είπα θα τις κάνω πιο μετά και μετά συμπίπτουν άλλες και έτσι τρέχω και δεν προλαβαίνω,,είμαι και μέσα στα νεύρα και μετά τάχα,  μου φταίει το παιδί! 

Ξεκινώ με τα βασικά 




και πάμε αναλυτικά να δούμε όλες τις ημέρες τι πρέπει να κάνω για να μοιράζω δίκαια τις δουλειές και να μην κουράζομαι.









όλα αυτά με ένα γρήγορο υπολογισμό μας παίρνουν οι καθημερινές δουλειές το πολύ μια με μιάμιση ώρα όχι παραπάνω!  Αυτές οι καρτέλες αφορούν καθαρά εμένα , εσείς φυσικά μπορείτε να το διαμορφώσετε στις δικές σας ανάγκες 

καλές δουλειές! 



Γιώτα

19 σχόλια:

  1. Kαλημερα Γιωτα μου!
    Μου αρεσει ο προγραμματισμος που εχεις στις δουλειες τους σπιτιου και μου αρεσει που το μοιραστηκες μαζι μας για να βοηθησεις πολλες απο εμας!
    Εγω στη ζωη μου δε μπορω τον προγραμματισμο και την επαναληψη του, οποτε οπως καταλαβαινεις δεν λειτουργω ετσι, αν λειτουργουσα ομως σιγουρα θα ημουνα πιο επιμελης. Μεχρι στιγμης παντως δε θελω να αλλαξω. Μου αρεσει αυτο το "ατσουμπαλο" που εχω! ;)

    Να εισαι καλα και να εχεις μια ομορφη μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θΑ σου πω ! και εγω σαν φοιτητρια και λιγο πιο μετα ημουν οτι να ναι! ουτε οργανωση ουτε τακτοποιηση, ομως σιγα σιγα και αφου κανεις οικογενεια αλλαζουν καποια πραγματα

      Διαγραφή
  2. Γιώτα πολύ καλό το πρόγραμμα.. εύκολο και λειτουργικό. Εχεις απόλυτο δίκιο, με την οργάνωση όλα γίνονται.. Αααχ εγω πότε θα μπώ σε πρόγραμμα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιώτα μου σε θαυμάζω γιατί με τον τρόπο αυτό ξέρεις τι σου γίνεται! Εγώ πάντα όταν έχω δουλειές δεν ξέρω από που να αρχίσω! Αν θέλεις πέρασε από το blog μου σου έχω ένα βραβείο! Με πολύ αγάπη και τα φιλιά μου! http://anastasiasbeautysecrets.blogspot.gr/2015/01/liebster.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καπως ετσι και εγω λειτουργουσα! δεν ηξερα τι μου γινοταν! μια οργανωση θελει και τιποτα αλλο! οσο για το βραβειο σε ευχαριστω

      Διαγραφή
    2. Τίποτα Γιώτα μου μη με ευχαριστείς! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. Μια από τα ίδια και εγώ, όταν έχω δουλειες δε ξέρω από που να ξεκινήσω και που θα καταλήξω! Πολύ εξυπηρετικό το πρόγραμμα σου, οπως και το δεκάλεπτο project της Μαρίας επίσης!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ ! ναι και η μαρια με το project κανει θαυματα

      Διαγραφή
  5. Αχ πώς μου αρέσουν αυτά τα οργανωτικά!!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ χρήσιμη ανάρτηση πραγματικά. Μου έδωσες ιδέα και για το δικό μου σπίτι τώρα που είμαστε 3 και φαντάζομαι αλλάζει και το πρόγραμμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπραβο γιωτα!!Θαυμαζω τους οργανωτικους ανθρωπους καθως εγω δεν ειμαι ετσι.ειμαι καπου στη μεση δηλαδη,δεν θα μπορουσα να κανω τοσο αναλυτικο καθημερινο προγραμμα νομιζω πως θα με αγχωνε αντι να με ξεαγχωσει!!
    καλο απογευμα,φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολυ καλο το πρόγραμμα σου! Σε ευχαριστούμε! Σίγουρα θα βοηθήσει πολλές απο εμας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ έξυπνη η ιδέα του προγραμματισμού..κάτι με μισάωρο το πολύ σου βρίσκεται; χα χα !! Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μεγάλο πράγμα η οργάνωση!
    όλα γίνονται πολύ πιο γρήγορα και , κυρίως, με ηρεμία

    αν και δεν την έχω πολύ μέσα μου, προσπαθώ πολύ να είμαι οργανωμένη, γιατί αλλιώ;ς πελαγώνων με τς δουλειές

    πολύ μου άρεσαν οι λίστες σου, μπράβο σου Γιώτα!

    φιλιά
    Αλεξία https://momyof6.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο βρε Γιώτα μου για την Οργάνωσή σου!
    Κοίτα να δεις εγώ. Σε ένα σπίτι 105 τ.μ. με 4 αγόρια γαιδούρια (αδιάφορα στα πάντα), μια μάνα που δουλεύει από το πρωί μέχρι το βράδυ και μία εγώ που ΟΛΑ παιρνούν από το χέρι μου. Πρέπει να σου πω πως οι δουλειές τις εβδομάδας έχει τύχει πολλές φορές να τις κάνω όλα σε μια ημέρα συν και εξωτερικές υποχρεώσεις, με αποτέλεσμα στο τέλος της ημέρας, ψόφια στην κούραση με ούτε μια σταγόνα δύναμης. Όταν με πιάνει αυτό το πράγμα να τα κάνω ΟΛΑ μέσα σε μια μέρα, είναι σοβαρό το θέμα. ΛΑΘΟΣ! Οπότε, έχω πιέσει τον εαυτό μου, όλα σιγά-σιγά και με τις ημέρες. Όμως, έχει διαπιστωθεί πως είμαι τόσο ικανή όλα μέσα σε λίγη ώρα μπορώ να κάνω 100 δουλειές. Ε, αυτό είναι πλέον εμπειρία, τόσα χρόνια ως καθαρίστρια σε ξένες δουλειές.

    Καλή εβδομάδα Φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς σε βρίσκω Γιώτα και σε μια ανάρτηση ακριβώς στο στοιχείο μου!
    Οργάνωση και καθαριότητα! Πολύ χρήσιμες οι λίστες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τρομαξα!!! :) Φαινεται ποσο αχρηστη ειμαι εγω!
    Δε θα αντεχα τοσο εξαντλητικο προγραμμα. Αληθεια παιρνει τοσο λιγο χρονο τοσο καθαρισμα;
    Θα το δομιμασω σε πιο light εκδοχη.
    Ευχαριστουμε για το μοιρασμα και τις καρτες. Χρηστικοτατες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις