Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Δευτέρα, 5 Ιανουαρίου 2015

Καλώς ήρθες 2015......τι μας έφερες;

Καλησπέρα σας και χρόνια πολλά καλή χρονιά ! Η νέα χρονιά μπήκε εδώ και κάτι μέρες και σήμερα είναι η πρώτη ανάρτηση του χρόνου! 
Πως περάσατε στις γιορτές; Που πήγατε; Εμείς ήσυχα στο πατρικό μας στη Χαλκιδική ! 





Ήμασταν και άρρωστοι και έτσι τίποτα  το ιδιαίτερο. Γυρίσαμε πίσω σε 3 μέρες στο σπίτι μας , το αφήσαμε 21 βαθμοί το σπίτι και όταν γυρίσαμε το βρήκαμε στους 8.  0 έξω και μέσα 8 ! Καλά είναι!  2 μέρες κάναμε να το ζεστανουμε! 

Ο Αη Βασίλης τι σας έφερε εσάς; Εμάς μια μεγάλη  τοστιέρα για να ψήνουμε 4 τοστ .. μια  κόκκινη   Φεράρι  και ένα πατίνι .



τον Αη Βασίλη τον υποδέχτηκε ο μικρός μας  με μεγάλη χαρά δεν το φοβήθηκε καθόλου,..ίσα ίσα και στην αγκαλιά του έκατσε. Την πρωτοχρονιάτικη πιτα την κόψαμε στο πατρικό μας και ο τυχερός ήταν ο Γιάννης ο μικρός μας,   Κέρδισε το φλουρί. Το οποίο το φλουρί δεν ήταν φλουρί αλλά λίρα και ο Γιάννης προσπαθούσε  να ανοίξει τη λίρα νομίζοντας ότι είναι σοκολατένια λίρα.   Ενώ εδώ στο σπίτι μας το φλουρί έπεσε στην Παναγία..να μας φυλάει από κάθε κακό..







τι εύχομαι για το 2015;

Υγεία, γιατί αν δεν έχουμε την υγεία μας όλα τα άλλα τι να να κάνουμε,
Λιγότερη κακία από τους ανθρώπους
Λιγότερη εκμετάλλευση,
Λιγότερη αναισθησία,
Λιγότερη απάθεια σε κάποια πράγματα! 
Ας γίνουμε ποιο δραστήριοι και ενεργητικοί!..

πέρυσι είχα ευχηθεί αυτά 


  • πρέπει να χαμογελάω περισσότερο
  • να περνάω περισσότερη και ουσιαστικότερη ώρα με τους ανθρώπους που αγαπώ 
  • να μην αφήνω σε κανέναν να μου χαλάει τη διάθεση μου, 
  • να ζω τη κάθε στιγμή με τον γιο μου και τον άντρα μου
  • να χάσω τουλάχιστον 15 κιλά 
  • να αποκαταστήσω τις σχέσεις μου με κάποια άτομα που τα εκτιμώ
  • και να ΕΛΠΊΖΩ και να  ΟΝΕΙΡΕΎΟΜΑΙ 
τι εφάρμοσα από αυτά; να μην αφήνω σε κανέναν να μου χαλάει τη διάθεση




  • επί προσωπικού θέλω να χάσω αυτά τα περιττά 15 κιλά που με ταλανίζουν  που ενώ κατάφερα να χάσω τα μισά το καλοκαίρι τα ξανά έβαλα μόλις τελείωσα την δουλειά το καλοκαίρι!
  • επίσης με κάποια άτομα θέλω να κρατήσω απόσταση ασφάλειας  γιατί όταν βρίσκομαι κοντά τους,  αρρωσταίνω ψυχικά! 
  • εύχομαι το ζουζούνι μας να ηρεμήσει λιγάκι από τις πολλές σκανταλιές και φυσικά ο Θεός να το έχει καλά! 
  • με τον σύζυγο να είμαστε καλά , φυσικά υπάρχουν εντάσεις και μαλώματα αλλά έτσι είναι σε μια μακρόχρονη σχέση
  • να βρω μια δουλίτσα γίνεται; 

το 2013 έγιναν πολλά σημαντικά πράγματα  στη ζωή μας όπως γάμος βάπτιση μετάθεση ορκωμοσία  αλλά το 2014 ήταν ποιο δημιουργικό για εμάς! ασχοληθήκαμε με κάποια sites και γράφαμε! γίναμε για κάποιο 6 εξάμηνο αρθρογράφοι 

φυσικά έγινα ποιο σκληρή, έβγαλα από τη ζωή μου άτομο που μετά από πολύ καιρό κατάλαβα ότι την είχα δώσει την εντύπωση ότι την έχω ανάγκη και έτσι μετά από μια σειρά γεγονότων σιγά σιγά από την άνοιξη απομακρυνόμουν και το καλοκαίρι το έβγαλα τελείως από τη ζωή μου


τέλος να πω μετά το πρόσφατο χαμό των κουμπάρων μας όσο έμπειροι οδηγοί και αν είμαστε και αν ακόμα έχουμε φθάσει μέχρι την άλλη άκρη του κόσμου με το αυτοκίνητο  πάντα μα πάντα φοράμε ζώνη, όπου και αν οδηγείται.  ακόμα και στο χωριό φοράμε ζώνη! το κακό δεν αργεί να γίνει.. μην παίζετε με την ζωή σας . οι κουμπάροι μας έφυγαν άδικα. Φεύγοντας από μια βάπτιση που είχαν παει κάνανε κόντρες στο δρόμο με ένα άλλο αυτοκίνητο ,ανταγωνισμός και δεν ξέρω ακριβώς πως λέγονται αυτά , ξέρω πως μια λάθος κίνηση , του από πίσω αυτοκίνητου που τους έκανε προσπεράση χτύπησε στη δεξιά πλευρά  του οδηγού την κουμπάρα μας και έτσι το αυτοκίνητο το πέταξε στο  γκρεμό..το αυτοκίνητο πέταξε και έκατσε στο έδαφος χωρίς υλικά χτυπήματα αλλά με 2 νεκρούς  που δεν φορούσαν ζώνη και ένα παιδί με σπασμένα χέρια πόδια πλευρά! το  οποίο το έχουν σε καταστολή γιατί θυμάται τα πάντα και κλαίει συνέχεια αφού τα είδε όλα!μακάρι να γίνει καλά και να αναρρώσει γρήγορα


και για να το ελαφρύνω λιγάκι...σκέφτηκα να ξεκινήσω ενα φωτογραφικό άλμπουμ για το 2015 επίσης να ασχοληθώ λιγάκι περισσότερο με το blog μου γιατι μέσα στις γιορτές που διάβαζα παλιές αναρτήσεις θυμήθηκα πράγματα που τα είχα ξεχάσει, και μιας το blog είναι ο σκοπός του να λειτουργεί σαν ημερολόγιο αποφάσισα να το έχω πιο ενεργό
τωρα θα μου πεις εσύ τα λες;;;;;
ποιος θα τα κάνει;;;

τα φιλια μου !!






Γιώτα











14 σχόλια:

  1. χρονια πολλά καλη χρονιά ! Σε εσας και την οικογενεια σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένη μου φίλη καλή χρονιά!!! Είναι πολύ σημαντικό να βάζεις στόχους κι ας μη τους πετυχαίνεις όλους. Κάποια στιγμή θα τους πετύχεις. Πόσο δίκαιο έχεις σε αυτό:'επίσης με κάποια άτομα θέλω να κρατήσω απόσταση ασφάλειας γιατί όταν βρίσκομαι κοντά τους, αρρωσταίνω ψυχικά! " . Οι τοξικοί άνθρωποι μας δηλητηριάζουν! Φιλάκια πολλά πολλά και εύχομαι φέτος να πραγματοποιηθούν όλες σου οι επιθυμίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα φιλη μου σε ευχαριστω πολυ! και σε ευχομαι σου ευχομαι οτι καλυτερο

      Διαγραφή
  3. Γιώτα μου, διαβάζοντας σε απλά θα σου πω πως αν χαμογελάς πολύ, θα δεις πως οι καταστάσεις είναι πιο υποφερτές. Το χαμόγελο είναι ένα πράγμα θεικό... μετά βρίσκοντας τη θέληση θα καταφέρεις να πραγματοποιήσεις όλους τους στόχους σου την νέα χρονιά και όχι μόνο έναν, Όταν έχουμε την Υγεία μας (όπως λες κι εσύ) όλα τα άλλα γίνονται.
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαλκιδικιώτισσα??? Απο ποιο μερος?? Το χωριο της μαμάς μου ειναι Συκια... Καλη χρονια με υγεια και αγαπη ευχομαι!! και λυπαμε πολυ για τους κουμπαρους σας.. Μα κάρι το παιδακι τους τουλαχιστον να γίνει καλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή Χρονιά Γιώτα με υγεία πάνω από όλα όπως είπες!! Να χαίρεσαι το φατσάκι σου!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα και ευχαριστω πολυ που ηρθες στην παρεα μου !

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Γιώτα κι από εμένα! Χρόνια πολλά και καλή χρονιά! Να σας έχει ο Θεός καλά και γερούς και μέσα στη νέα χρονιά να επιτύχεις όλους σου τους στόχους! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιώτα καλως σε βρήκα! Μου αρέσει αυτό με τους στόχους που θέτεις, εγώ δε το κάνω ποτέ, γιατί φοβάμαι οτι θα απογοητευτώ απο το αποτέλεσμα!
    Μήπως πρέπει να αρχίσω κι εγώ;
    Καλή Χρονιά σου εύχομαι!
    ΥΓ Το ατυχημα των κουμπάρων σου ήταν πολύ σοκαριστικό, ιδίως οταν μάρτυρας ήταν το παιδι τους. Ελπίζω να αναρρώσει πλήρως, ψυχικά και σωματικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά να έχεις με υγεία και πολλά χαμόγελα, να χαίρεσαι την οικογένεια σου και το μικράκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις