Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Σάββατο, 10 Ιανουαρίου 2015

2014 ! Πως πέρασε ένας χρόνος

Το 2013 ξεκίνησα το blogging και τελείωσα την χρονιά με 50 αναρτήσεις! 
Το 2014 έκλεισε η χρονιά  με 39 αναρτήσεις! 
Θέλω να κάνω  μια μικρή ανασκόπηση της χρονιάς με τις καλύτερες αναρτήσεις που έγραψα και να ξανά θυμηθώ κάποια γεγονότα

Ιανουάριος 2014 υποδεχτήκαμε το νέο έτος οικογενειακά δίπλα στο τζάκι 
συγχρόνως ξεκίνησαν και οι εκπτώσεις και ξεχηθηκαμε στους δρόμους της Θεσσαλονίκης για ψώνια! αλλά και για βολτες
Φεβρουάριος 2014  το blog μου έχει μια στασιμότητα γιατί εκείνη την περίοδο έγραφα σε διάφορα blogs και sites για την μητρότητα και το άφησα στην άκρη! Κακός  ! Συγχρόνως ξεκίνησα και το διάβασμα με διάφορα λογοτεχνικά βιβλία! 
Μάρτιος ανοίγει ο καιρός και μπορούμε και βγαίνουμε βόλτες στην παραλία της Θεσσαλονίκης ! 

Απρίλιος τα γενέθλια μου είναι εδώ ετών 29 και συγχρόνως κατεβαίνουνε στο χωριό για Πάσχα
Μάιος το blog συνεχίζει να έχει στασιμότητα χωρίς να καταγράφω τίποτα από την καθημερινότητα μου γιατί με έχει συνεπάρει το γράψιμο στα άλλα sites
Ιούνιος καλοκαίρι και αποφασίζουμε να πάμε ενα τριήμερο στη Κατερίνη . συγχρόνως κάνω τα χαρτιά μου και για να δουλέψω σε ενα μεγάλο Σούπερ μάρκετ εποχιακά στο χωριό! Δίνω συνέντευξη με δέχονται και ξεκινάω δουλειά! Μπαίνω σε ένα μαγαζί από τα θεμέλια και μετά ήμασταν εκεί και στο στήσιμο του μαγαζιού ! 
Ιούλιος μύρισε καλοκαίρι και εγώ δουλεύω ,  και τα απογεύματα είμαι κάθε μέρα θάλασσα! Δεν θέλω να χάσω ούτε ένα μπάνιο! συγχρόνως ο μικρός μας ένα μήνα πριν κλείσει τα 2 του χρόνια αρχίζει και μιλάει με συλλαβές
Αύγουστος γενέθλια του μικρού μας ετών 2 και πάλι καλά που τραβώ πολλές φωτογραφίες από τα μπάνια μας 

Σεπτέμβριος επέστρεψα πίσω στη βάση μου στο σπίτι μου,  που μου έχει λείψει πολύ! Δουλειές πολλές και συμμάζεμα! 
Οκτώβριος και ήδη ο χειμώνας μας έδειξε τα δόντια του και έχουμε ανάψει τη σόμπα μας!Ο μικρός μας περνάει δεύτερη φορά σταφυλόκοκκο μέσα σε ένα μήνα
Νοέμβριος ένας μήνας που σας έδειξα κάποια έξυπνα τιπς καθαριότητας του απορροφητήρα και της κατσαρόλας 
Δεκέμβριος παρευρέθηκα σε μια εκδήλωση για καλό σκοπό μαζέψαμε τρόφιμα για το παιδικό χωριό sos πλαγιαρι , πλησιάζουν οι γιορτές εμείς βόλτες πολλές οι τρεις μας αλλά και οι δυο μας ! Μια στο Αη Βασίλη  αλλά και για ταινία μετά από πολλά χρόνια που είχαμε να δούμε οι δυο μας με την ησυχία μας και οι τελευταίες δέκα μέρες του Δεκέμβρη ήταν πολύ σκληρές για εμάς! γρίπη βήχας συνάχι όλοι μας οικογενειακώς , και 2 μέρες πριν το νέο έτος ένα τροχαίο με τον χαμό των κουμπάρων μας! 

αυτά έχει η ζωή ! σκαμπανεβάσματα! Τα πάνω της και τα κάτω της! εύχομαι το 2015 να φέρει αυτά που επιθυμούμε! 

καλή χρονιά





Γιώτα

6 σχόλια:

  1. Καλημερα Γιωτα μοΥ! χρονια πολλα σε αυτο το υπεροχο μπλοκακι! Ευχομαι πολλα πολλα ακομη! Φιλακιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό λέγεται ζωή κι εγώ απλά θα σου ευχηθώ να είσαι καλά και να την ζεις.. την κάθε στιγμή.. καλή και κακή!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά και σε σένα Γιώτα! Ό,τι καλύτερο σου εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιωτούλα μου να είστε πάντα καλά και ευτυχισμένοι!!! Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σας ευχαριστω για τις ευχες σας ολες σας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις