Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Δευτέρα, 29 Δεκεμβρίου 2014

Στενάχωρο post

καλησπέρα σας και χρόνια πολλά! 

ήθελα να γράψω μια ανάρτηση λίγο ποιο ελαφριά,  λίγο ποιο χιουμοριστική,  αλλά τα γεγονότα τρέχουν ! Έχετε κάνει πότε παραμονές ή γιορτές στο νοσοκομείο; Εμείς κάναμε ! Είναι η εποχή που όλοι μας είμαστε άρρωστοι!
εμείς ξεκινήσαμε με τον μικρο μας να έχει συνάχι βήχα και στο παρατσακ γλιτώσαμε τη βρογχίτιδα!

Όμως μια βδομάδα πριν τα Χριστούγεννα πήγε η μανα μου στο νοσοκομείο με γαστρεντερίτιδα και μετά από 4 μέρες βγήκε έκατσε 2 μέρες στο σπίτι και να σου πάλι ξανά νοσοκομείο αυτή τη φορά γρίπη!




και να έχει τάσεις για εμετό και λιποθυμίας και να την πονάνε τα κόκαλα και έτσι αποφασίζω να κατέβω στο νοσοκομείο Πολύγυρου να την κρατήσω παρέα  !

Eνα βράδυ έκατσα την επόμενη την έδιωξαν να παει στο σπίτι γιατί όσο καθόταν στο νοσοκομείο χειρότερα γινόταν.
 Tο νοσοκομείο στολισμένο παντού! τετοιο στολισμα εγω δεν εχω στο σπιτι μου! 

 Εκείνο το βράδυ έφυγαν για τον άλλον κόσμο 4 άνθρωποι! Άτιμη αρρώστια..το δωμάτιο ήταν γεμάτο και μείναμε μόνες μας με την μανα μου 




Γύρισα σπίτι μου στη Θεσσαλονίκη,  το ίδιο βράδυ ο σύζυγος άρρωστος γρίπη συνάχι και τα κόκαλα τον πονούσαν πάλι καλά την πέρασε ελαφριά.Την επόμενη πιάνει εμένα  και ήδη είναι η τρίτη μέρα με τρελό πονοκέφαλο και τα λοιπά...και να που λέω να κατέβουμε πρωτοχρονιά για 3 μέρες κάτω στο χωριό να ντυθώ αη Βασίλης και να δώσουμε τα δωράκια στο ζουζούνι μας το τηλέφωνο μας χτυπάει και ήταν η μητέρα μου! Σκοτώθηκαν οι νονοί της αδερφής μου της Άννας γυρνώντας από μια βάπτιση ! Μέσα στο αυτοκίνητο η Μαρσελλα  σύζυγος, ο Φιλώτας ο σύζυγος και ο 19 χρόνος γιος τους! Οι δυο πρώτοι καθώς οδηγούσαν φεύγοντας από τη βάπτιση τους έκανε προσπαιραση ένα αυτοκίνητο τους έσπρωξε δεξιά και τους πέταξε στο γκρεμό! Σκοτωθηκαν ακαριαια Ο γιος σοβαρά τραυματισμένος στο νοσοκομείο! 
Η χρονιά σε λίγες μέρες τελειώνει και με αφήνει πολύ στενοχωρημένη καταβεβλημένη και σοκαρισμένη! Αλλο κακό να μην μας βρει ! Δεν έχω άλλα λόγια, 

καλό ταξίδι και στους δυο σας! καλό παράδεισο







Γιώτα

7 σχόλια:

  1. λυπαμαι πραγματικα παρα πολυ.καλο παραδεισο να εχουν οι αγαπημενοι σας και να εισαστε παντα καλα και να τους θυμαστε.μεσα απο τη καρδια μου σας ευχομαι η χρονια που ερχεται να φερει το χαμογελο στα χειλη σας και να μη ξαναφυγει ποτε.πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΑς ευχαριστω πολυ ! Καλη χρονια σας ευχομαι σε εσας και την οικογενεια σας

      Διαγραφή
  2. Τι να πω... Δεν ξέρω... Τα συλλυπητήριά μου... Πω πωωω πραγματικά σφίχτηκε το στομάχι μου...

    Εϋχομαι να είναι η χρονιά που θα έρθει η καλύτερη για σένα και την οικογένειά σου! Φιλάκια πολλά κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπερα κοριτσι μου! Καλη χρονια ! και ομως ολα μεσα στη ζωη ειναι! Και η ζωη συνεχιζεται! αλιμονο σε αυτους που μενουν πισω

      Διαγραφή
  3. Πωπω! Αυτά ειναι πολύ δυσάρεστα! Περαστικά σε ´ολους! Συλλυπητήρια για του ανθρώπους που χάθηκαν ! Ειναι πολύ σοβαρά ο γιος τους; Κουράγιο!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ κατερινακι! Να σαι καλα! Καλη χρονια σου ευχομαι

      Διαγραφή
  4. αυτο το ειδα τωρα!!
    ρε γιωτα τι λες τωρα? πως ειναι το παιδι επέζησε τι εγινε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις