Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Σάββατο, 6 Δεκεμβρίου 2014

Εκδήλωση για καλό σκοπό

Την προηγουμένη εβδομάδα ήμουν καλεσμένη σε μια εκδήλωση για καλό σκοπό στη Καλαμαρια ! Μαζέψαμε τρόφιμα χαρτικά απορρυπαντικά για το παιδικό χωριό sos  στο Πλαγιαρι μαζευτήκαμε αρκετές γυναίκες επί τω πλείστο μανουλες και πήγαμε με 2  δωράκια η κάθε μια μας για να μπορέσουμε να κάνουμε ανταλλαγή δώρων για τα παιδιά μας και ανταλλαγή δώρων μεταξύ τους  οι  μανουλες. Αρχικά θα σας πω ότι μια κοπέλα η διαχειρίστρια της ομάδας έφτιαξε 60 cup cakes την αλήθεια θα την πω! Πρώτη φορά έτρωγα και μου φαίνεται  έφαγα για τα επόμενα 2 χρόνια! Δεν τα μέτρησα αλλά σίγουρα τσάκισα 15! μιαμ μιαμ!


Επειδή ήμουν η μοναδική που δεν πήρα το ζιζάνιο μου γιατί ήταν λίγο αρρωστουλικο πήγα μόνη μου και το ευχαριστήθηκα!  Αρχικά γνώρισα πολλές μανουλες από όλη την Θεσσαλονίκη! Αλλιώς αν δεν πήγαινα δεν θα είχα την ευκαιρία να τις γνωρίσω! Δεύτερον επειδή δεν ήμουν δεσμευμένη με την έννοια να κυνηγάω τον μικρο μου βοήθησα την διαχειρίστρια γιατί λίγο είχε πελαγώσει! Ετσι έκανα την οικοδέσποινα όταν έρχονταν κόσμος μοίρασα γλυκάκια σε όλα τα τραπεζάκια και  τα τρόφιμα που έφερνε ο κόσμος τα τακτοποίησα σε κουτιά!  Φυσικά εκτέλεσα και χρέη φωτογράφου! Ήταν μια βραδιά με άγιο Βασίλη και το σκυλάκι του και μοίρασαν δώρα στα παιδακια!  Εμείς αν και δεν είχα τον μικρο μου,  μου δώσανε ένα δωράκι και ήταν ένα όμορφο παζλ 3 θεμάτων! Καταπληκτικό και εγώ σαν μικρή μανουλα που είμαι χιχιχιχ  κέρδισα ένα  βιβλίο οδηγός για νέους γονείς! ότι πρέπει! Στο τέλος μοίρασαν και κάτι μικρά παραμυθακια σε ολα,τα παιδάκια και πάλι εγώ πήρα και μου έτυχε ο πάππους με το εγγόνι!Ιδιαίτερο και πρωτότυπο!
Θα σας δείξω μερικές φωτογραφίες από την πολύ όμορφη βραδιά! 







Χαίρομαι που πήγε τόσο καλά η εκδήλωση και μαζεύτηκαν αρκετά τρόφιμα και είδη βασικής ανάγκης και πήγαν κάπου που έπιασαν τόπο




τα τρόφιμα που μαζεύτηκαν!

Σας χαιρετώ 


Γιώτα

2 σχόλια:

  1. Αυτές οι κινήσεις είναι αξιέπαινες . Να είστε όλες οι μανούλες καλά και να χαίρεστε τα παιδάκια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις