Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Τρίτη, 23 Δεκεμβρίου 2014

Από έρωτα

Μια βόλτα για 2 μας !
Το ζευγαράκι αποφάσισε να παει μια βόλτα τα δυο τους και να αφήσουμε το ταλιμπαν Γιάννη στη πεθερά μου,  που ήρθε για χριστουγεννιάτικες διακοπές σπίτι μας!
Ετσι ένα μεσημέρι μόλις κοιμήθηκε ο μικρός φύγαμε και πήγαμε να δούμε μια ταινία και να γυρίζουμε οι δυο μας βολτες  με την ησυχία μας χωρίς καρότσι χωρίς τσάντες χωρίς  πάνες χωρίς μπιμπερό! Αρχικά καθίσαμε για καφεδάκι και μετά πήγαμε στο 




Mediterranean Cosmos και αφού γυρίσαμε μια βόλτα τα μαγαζιά πήγαμε να 

δουμε μια ταινία ! Μα ποια άλλη;; Αυτή που έχει πολύ διαφημιστεί 


΄΄απο έρωτα΄΄ μια Ελληνική ταινία,  με σκηνοθεσία  και σενάριο Θοδωρής Αθερίδης

και τους ηθοποιούς που έπαιξαν  Θοδωρή Αθερίδη, Σμαράγδα Καρύδη, Παναγιώτα Βλαντή, Αφού πήραμε τα απαραίτητα για να τσιμπολογησουμε μέσα , είδαμε την ταινία! 
Λίγα λόγια  για την ταινία: Ο Αντώνης ετοιμάζεται να παντρευτεί τη Νατάσα, μια Μολδαβή νοσηλεύτρια, όταν δέχεται την ξαφνική επίσκεψη της Άννας. Μιας γυναίκας που υπήρξε ο μεγάλος του έρωτας και τον βάζει τώρα να αναθεωρήσει ολόκληρη τη ζωή του.




Θα σας πω ότι  ταινία  είναι  ρομαντική κομεντί με έντονα δραματικό τόνο, βασισμένη σε ένα επιτυχημένο θεατρικό του σκηνοθέτη. Έχει συναίσθημα και τόλμη, δεν καταφεύγει σε φτηνές φαρσικές παρεξηγήσεις, είναι όμως δραματουργικά ολότελα άνιση, γεμάτη απλοϊκές επιλογές και λύσεις. Το συναίσθημα πάντως όταν τελείωσε ήταν ότι ήμουν λίγο σκεπτική! Δεν είναι κωμωδία δεν γελάς ίσα ίσα κάπου σου έρχεται να δακρύσεις! Μελαγχόλησα αλλά ήταν μια ταινία που άξιζε!

και ετσι τελειωσε η ταινια αγκαλια και χαμογελαστοι οι 2 ηθοποιοι



Αφού τελείωσε βγήκαμε στο στολισμένο δέντρο και βγήκαμε και μερικές φωτογραφίες και εκεί και έτσι πέρασαν 5 όμορφες ώρες! 





Οταν γυρίσαμε στο σπίτι είχα ξεχάσει όλα αυτά που πέρασα τις προηγούμενες 5 ώρες και ξανά ήρθα στην πραγματικότητα του Γιάννη! Ενα σπίτι βομβαρδισμένο με παραμύθια και παιχνίδια 
<<μαμά αγκαλίτσα, μαμά θέλω να με αλλάξεις πάνα, όχι μόνο εσύ μπορείς να φτιάξεις γάλα>> και να  τα νεύρα μου πάλι τσιτώνονται και να που είμαι πάλι έτοιμη να εκραγώ! <<αμάν μωρέ Γιάννη κάτσε λίγο ήσυχα>> , να φωνάζω εγώ άφησε με λίγο να βάλω τις πυζαμες  μου ,  ηρέμησε λίγο, σταμάτα, ακόμα δεν ήρθαμε, Αχ το κεφάλι μου!   ΑΧ  ! 








Γιώτα

1 σχόλιο:

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις