Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Κυριακή, 21 Δεκεμβρίου 2014

Τα παραμύθια μου....

 Ο τίτλος έπρεπε να  γράφει τα αγαπημένα παραμύθια του Γιάννη, αλλά αφήστε το ! Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου,  μου άρεσαν πολύ τα παραμύθια ! Τότε 25 περίπου  χρόνια πριν δεν υπήρχαν τα παραμύθια που έχουμε τώρα με το ωραίο σούπερ γυαλιστερό εξώφυλλο και με την τέλεια εικονογράφηση αλλά για μένα όλα τα παραμύθια ήταν ιερά και τα αγαπούσα και τα πρόσεχα πάρα πολύ! 






Αφού τα διάβαζα , τα έβαζα όμορφα ωραία στη θέση τους στη βιβλιοθήκη μου και ούτε τσαλακωμένο ούτε μουτζουρωμένο ούτε σκισμένο θα εβρισκες! Πέρασαν τα χρόνια έγινα μαμά και τα παραμύθια είναι άθικτα ακόμα στην βιβλιοθήκη μου στο πατρικό μου! Τότε τα παραμύθια ήταν πολύ λιγότερα και οι τίτλοι τους  συγκεκριμένοι, τα 3 γουρουνάκια,  τα  7 κατσικάκια,  η χιονάτη και οι 7 νάνοι ,σταχτοπούτα,  και άλλα πολλά! Οπως είπα πέρασαν τα χρόνια και πλέον έχω ένα γιο 2. 5 χρονών και αποφάσισα το καλοκαίρι που έκλεισε τα 2 να εμφανίσω τα πρώτα παραμυθάκια μου που είναι για την ηλικία του! 

Δυστυχώς τα παραμυθακια έπεσαν σε άγρια χέρια ενός 2,5χρόνου ταλιμπαν και μου τα ξερίζωσε , μου τα ξέσκισε, μου τα μουτζούρωσε, όμως δεν πτοήθηκα ! Πήρα κόλλα τα κόλλησα, τα ξανά έσκισε , πήρα πολύ δυνατή κόλλα και πάλι μου έχει ξεριζώσει κάποια φύλλα και την καρδιά μου! Δεν μπορώ να χωνέψω ότι παραμύθια 25 ετών στα χέρια του γιου μου θα καταστρεφόταν! .{Όταν ήμουν φοιτήτρια αγόραζα παραμύθια είτε από εφημερίδες είτε από βιβλιοπωλεία } .Όμως δεν τελειώνω εδώ  από πέρυσι είχα ξεκινήσει δειλά δειλά να του αγοράζω παραμύθια ώστε όταν θα φθάσει σε ηλικία να καταλαβαίνει,  να βλέπει εικόνες , να παρατηρεί , να προσέχει,  να έχουμε στην κατοχή μας αρκετά! Έτσι και έγινε,  σχεδόν κάθε μήνα παίρνω και από ένα εδώ και ένα χρόνο και αν βρω καμία προσφορά παίρνω  περισσότερα...όμως τα παραμυθακια μου τα καινούργια δεν είναι ακόμα σε θέση να φθάσουν στα χέρια του Γιάννη γιατί όταν του έδωσα ένα γύρισε τη σελίδα ενός παραμυθιού και τη έσκισε και έτσι δεν του ξανά έδωσα τίποτα και τα έχω σηκώσει όλα στη βιβλιοθήκη ώστε να μην φτάνει τίποτα να ακουμπήσει! 

Έχω μεγάλο πόνο ,  εσάς τα παιδιά σας πότε ξεκίνησαν να θέλουν τα παραμύθια, πότε καταλάβαιναν και ήθελαν να βλέπουν εικόνες με τους αγαπημένους τους ήρωες; 


όλα τους είναι ένα και ένα και αγαπημένα! Τα βράδια πριν κοιμηθώ ξαπλωνω και παίρνω και ένα μαζί μου και το διαβάζω, που αυτό κανονικά θα έπρεπε να μου το ζητά ο μικρός μου!





αυτά είναι τρισδιάστατα ανοίγεις γυρνάς την σελίδα και σηκώνεται ολόκληρη παράσταση, και φυσικά ουτε αυτά θέλει











και αυτη είναι η βιβλιοθήκη μας ! Όποιος θέλει ας έρθει να δανειστεί να διαβάσει στο παιδί του κάποιο παραμυθακι, γιατί εμείς από τι το κόβω, θα αργήσουμε πολύ




σας  χαιρετώ 


Γιωτα



12 σχόλια:

  1. Γιωτούλα μου! Έχω κι εγώ πολλά παραμύθια! Στην ερώτησή σου δεν μπορώ να απαντήσω, απλά πέρασα να στείλω φιλάκια!!! Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλες γιορτες! με υγεια και χαρα! φιλακια πολλα καλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πιστεύω ότι θα έρθει η ώρα που θα ζητά μόνο του τα παραμύθια του!! Είναι μικρούλης ακόμα νομίζω..Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω αυτο πιστευω ειναι μικρουλης ακομα! Καλημερα

      Διαγραφή
  4. Γιώτα μου, τι να πω! Υπέροχη η συλλογή σου...μη στεναχωριέσαι για τον μικρούλη σου! Μάλλον δεν είναι ακόμα στην κατάλληλη ηλικία για παραμύθια! Θα έρθει η ώρα που θα στα ζητάει από μόνος του και είμαι σίγουρη ότι θα τα αγαπήσει όσο κι εσύ! φιλιά, από το πάρτι της Μάρθας έρχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λατρεύω τα βιβλία. Ενθουσιάστηκα με τη συλλογή σου. Νομίζω πως τα παιδιά μαθαίνουν να αγαπούν τα παραμύθια σιγά σιγά. Κι εγώ ήμουν λίγο ανυπόμονη, καθώς λατρεύω το διάβασμα και ήθελα να τους μάθω από μικρά να το αγαπάνε κι αυτά. Να φανταστείς τους διαβάζω από την πρώτη μέρα που τα έφερα στο σπίτι από την κλινική (υπερβολική το ξέρω). Σήμερα πια (σχεδόν 3 και 5 χρονών) πραγματικά το ζητάνε συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εχω και εγώ παρόμοιο παράπονο από την κόρη μου δεν έχει τα βιβλία στην ίδια εκτίμηση όπως εγώ, αν και μου ζητάει πάντα να της αγοράσω, τα κοιτάει 2-3 φορές και μετά βρίσκει πως έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρων οι σελίδες σκισμένες. Είμαστε και εμείς στα 2,5 και θέλω να πιστεύω πως φταίει αυτό. Φιλιά πολλά και καλώς σε βρήκα, έρχομαι από το πάρτυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα και καλή εβδομάδα, εγώ δεν έχω τέτοιο πρόβλημα με τις μικρες μου απλά υπάρχουν παντού βιβλία και τους αρέσει να τους διαβάζω πολύ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λοιπόν.... κι εμένα της άρεσε να σκίζει τα βιβλία... η αλήθεια είναι ότι τους αρέσει πολύ αυτό... αλλά δεν είναι απαραίτητα κακό..
    Τί έκανα εγώ... Της έδινα περιοδικά να ευχαριστιέται σκίσιμο και μετά διαβάζαμε με την ησυχία μας τα βιβλία μας... Εμένα είναι 2 και πραγματικά το ευχαριστιέται πάρα πολύ! Διαλέγει κιόλας ποιο προτιμάει. Μην τα κρύβεις τα βιβλία, απλώς διάλεξε με σκληρά εξώφυλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλα αυτο με τα περιοδικα ειναι φοβερη ιδεα!!

      Διαγραφή
  9. Πολύ πλούσιο υλικό έχεις μαζέψει βλέπω...! Κι εμένα η μεγάλη μου δυόμιση είναι αλλά τρελλαίνεται για βιβλία. Από 6 μηνών νομίζω περίπου που ξεκινήσαμε και της παίρναμε, τα κοιτούσε με προσοχή - ίσως λίγο δάγκωμα μόνο στις γωνίες...! Και θεωρούσα ότι γι' αυτό το λόγο μίλησε αμέσως... Αλλά ο γιος μου -σήμερα 14 μηνών- τα έχει κατασκίσει όλα! Το καλό είναι ότι για κάποιο λόγο σκίζει μόνο τις σελίδες που δεν έχουν κείμενο! Χαχαχα... Α, και δε λέει κουβέντα! Μόνο τα βασικά! Οπότε είναι θέμα του κάθε παιδιού. Κάποια στιγμή θα τα ζητήσει μόνος του. Μέχρι τότε, μην τα δίνεις όλα γιατί βλέπω να ξεμένεις!
    Πρώτη φορά μπαίνω στη σελίδα σου -να'ναι καλά η Μάρθα- και πολύ χαίρομαι!! Ας ρίξω λοιπόν μια διεξοδική ματιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εκλαψα απο τα γελια λέμε..
    γιωτα μου σε νιωθω... εγω εχω 2 μικρες ταρζανιτσες οι οποιες μου κατεστραψαν παραμυθια και βιβλια.. ναι ναι... μαλιστα η μιρκη μου τα τρωει κιολας να δει τι γευση εχουν.. αν ειναι ωραιο δεν χρειάζεται καν να μαγειρευσω ενα πραγμα...
    οποτε κια εγω τα σηκωσα και σε 5-10-20 χρονια θα τα εμφανισω μια και καλη ... καθε μερα βεβαια οταν κοιμάται ο κυριολεκτικα βιβλιοφαγος της οικογενειας παιρνω την ρεγκινα και δοιαβαζουμε παραμυθι αλλά φροντιζω μετα να το σηκωσω.... το τελευταιο παραμυθι που εμεινε στο πατωμα ηταν ο πινοκιο .. εχτες τον θαψαμε του καναμε και τρισαγιο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις