Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Κυριακή, 9 Νοεμβρίου 2014

Επιχείρηση.... καθαριότητα

Τι κάνετε! Καλά από τη βαρεμάρα που έχω το blog θα παει για κλείσιμο μου φαίνεται! Αλήθεια με διαβάζει κανένας;;  

Εκτός από τη φίλη μου Φοβου τη πεθερά που κάθε φορά είναι εδώ να μου λεει ΄΄ ειμαι εδώ σε βλεπω ΄΄   κανέναν άλλον δεν βλέπω! 
Αποφάσισα σήμερα να σας δείξω ένα έξυπνο τρικ που σίγουρα όλες το ξέρετε αλλά εγώ επειδή σήμερα το εφάρμοσα τράβηξα τις φωτογραφίες μου και είπα θα το ανεβάσω σε ποστ! Κάποιες θα πείτε  σιγά ρε Γιώτα τι θα μας δείξεις! Εγώ όμως θα σας το δείξω γιατί πριν 2.5 χρόνια που δεν γνωριζα  ίντερνετ και τέτοια πράγματα δεν τα ήξερα! Λοιπόν επιχείρηση καθάρισμα αλάτων κατσαρόλας! Σήμερα εκεί που έτριβα την καινούργια μόνο 1 χρονών κατσαρόλα παρατήρησα ότι είχε μια θαμπάδα και όσο και να την έπλενα και να την καθάριζα δεν έφευγε! 


Δειτε τις φωτογραφιες και αν και ειναι απο κινητο φαινεται ποσο θαμπος ειναι ο πατος της κατσαρολας! Τι εκανα λοιπον! εβαλα λιγο ξυδι ισα ισα καλυψε το πατο της κατσαρολας και εριξα βρασμενο καυτο νερο και εκλεισα τη κατσαρολα με καπακι ωστε να βγαλει υδρατμους


περιμενα  10 λεπτα και οταν ανοιξα το καπακι πεταξα το νερο το σκουπισα με ενα χαρτι να φυγουν τα νερα και ιδου! ουτε τριψιμο ουτε μουλιασμα των χεριων μου 


τετοια γυαλαδα ουτε οταν την αγορασα την κατσαρολα! 

Το ιδιο εφαρμοσα και στις αλλες μικροτερες κατσαρολες μου και στο τελος και στο βραστηρα μου! 


ποπο σας κουφανα τωρα! ξερω οτι δεν το γνωριζατε και περιμενατε εμενα  να σας δωσω τα φωτα μου !


φιλια πολλα 

Γιωτα

3 σχόλια:

  1. Ε είμαι και εγώ εδω!

    Ωραίο τρικ.. Δε το ήξερα... Θα το κάνω στη χύτρα που έχει αρχίσει και θαμπώνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου Χριστινα! Αληθεια δεν το ήξερες; τουλάχιστον κατι εμαθες απο εμενα! Φιλια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Τέλεια η κατσαρόλα!!! Θα το κάνω κι εγώ! Αν έχεις κι άλλα tips να βάλεις! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις